draft 2010

Data: 2010-01-11 14:45:40
Autor: s
draft 2010
Tak sobie latalem po blogu Heat, wrzucalem Wam juz wczesniej bzdurne pomysly na trejdy, teraz konkret:

http://miamiheatbeat.com/2010/01/03/early-look-nba-draft-top-10-prospects-1-0/

Czyli dyszka potencjalnych talentow, ktore mialyby najbardziej zainteresowac teamy loteryjne.
Kojarzycie chlopakow? Bo ja, poki co, srednio.

Wczesnie to na spekulacje draftowe, ale wiosna moze byc tak, ze bedzie sie tylko mowic o Bronislawie i spolce :-) ... again...

Pozdr

Data: 2010-01-11 05:45:43
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 14:45, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

Czytałem ze Wall jest niesamowity. Ciekawe co sie stanie jesli Nets
wylosują jedynkę :-)
Albo jeszcze lepiej Wolves!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 14:57:43
Autor: s
draft 2010

Kojarzycie chlopakow? Bo ja, poki co, srednio.

Czytałem ze Wall jest niesamowity. Ciekawe co sie stanie jesli Nets
wylosują jedynkę :-)
Albo jeszcze lepiej Wolves!

O Wallu tez czytalem. Ponoc bardziej atletyczny niz Rose, Dywan czy Bron.

Jezeli Nets - Harris pojdzie z prospektami za Bosha (tak mi sie ustawilo po czytaniu tych pomyslow Heatowych) :-)
Jezeli Wolves - spakuja Sessionsa z Alem i kontraktem Rubio. Za Bosha oczywiscie.

Jezeli kasa sie nie zgadza, to pokombinujcie, ja juz podwaliny stworzylem :D

Pozdr

Data: 2010-01-11 06:07:52
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 14:57, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

oczywiscie.

Jezeli kasa sie nie zgadza, to pokombinujcie, ja juz podwaliny stworzylem :D

Ale przeciez Bosh z Bronem maja byc w Nowym Jorku! To jakim cudem
mialby zostac sprzedany?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 15:13:14
Autor: s
draft 2010
[...]

Aha, no to Nowy York. Wylosuja Walla. Stern zagnie rog koperty. Nalezy sie takiej aglomeracji.
I sprzedadza kogostam. Tez maja troche talentu i troche balastu. Za Bosha.
O, Galla moga pchnac. Przydalby sie jakis Wloch w Toronto.

Pozdr

Data: 2010-01-11 06:17:17
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 15:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ale przeciez Bosh z Bronem maja byc w Nowym Jorku! To jakim cudem
> mialby zostac sprzedany?

Aha, no to Nowy York. Wylosuja Walla. Stern zagnie rog koperty. Nalezy
sie takiej aglomeracji.

Pewnie, ze sie nalezy.

I sprzedadza kogostam. Tez maja troche talentu i troche balastu.
Za Bosha. O, Galla moga pchnac.

Jak pchną Gallo i kupią Bosha via trade to jeszcze im kasy na Dywana
wystarczy!

Przydalby sie jakis Wloch w Toronto.

Przydałby się w końcu jakiś sensowny Włoch w Toronto - chciałeś
powiedzieć? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 15:25:51
Autor: s
draft 2010
I sprzedadza kogostam. Tez maja troche talentu i troche balastu.
Za Bosha. O, Galla moga pchnac.

Jak pchną Gallo i kupią Bosha via trade to jeszcze im kasy na Dywana
wystarczy!

Czekaj, bo sie gubie.
Mowiles o Jamesie, wiec nie motaj!

A w ogole to NYK kupia Amare. Howgh.

Przydalby sie jakis Wloch w Toronto.

Przydałby się w końcu jakiś sensowny Włoch w Toronto - chciałeś
powiedzieć? ;-)

Spokojnie, spokojnie. Bargnani tez mial onegdaj sensowne pol sezonu :-)
Aha, tfu tfu, jezeli nie zaliczy kolejnego slumpa to moze i nawet go kipne!

Poza tym - popatrz, zatem nie tylko Milosc!

Pozdr

Data: 2010-01-11 06:29:42
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 15:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Jak pchną Gallo i kupią Bosha via trade to jeszcze im kasy na Dywana
> wystarczy!

Czekaj, bo sie gubie. Mowiles o Jamesie, wiec nie motaj!

No nie motam. James i Dywan za kase, Bosh w wymianie za kogostam.
Works for me :-)

A w ogole to NYK kupia Amare. Howgh.

Jego też. Za minimum dla weteranow.

> Przydałby się w końcu jakiś sensowny Włoch w Toronto - chciałeś
> powiedzieć? ;-)

Spokojnie, spokojnie. Bargnani tez mial onegdaj sensowne pol sezonu :-)

To tez i sie nie podniecam Gallinarim. Mowie Ci - nie moge na niego
patrzec przy zblizeniach. Z daleka, przy widoku na całe boisko -
luzik, ale z bliska? Brrrr.

Aha, tfu tfu, jezeli nie zaliczy kolejnego slumpa to moze i nawet go kipne!

Wiem, wiem. Lubisz go, wierzysz w niego. A jak juz zawalac kase na
kiperze to chociaz niech on nie bedzie straszliwie drogi ;-) Sprobuje
zrobic cos podobnego.

Poza tym - popatrz, zatem nie tylko Milosc!

Nope. Gallo u mnie raczej nie zostanie. Jestem pewny ze ktorys z Was
tak sie na niego napali za rok, jak Tomek na Randolpha w tym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 15:34:57
Autor: s
draft 2010
[...]

Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??

Poza tym - popatrz, zatem nie tylko Milosc!

Nope. Gallo u mnie raczej nie zostanie. Jestem pewny ze ktorys z Was
tak sie na niego napali za rok, jak Tomek na Randolpha w tym.

Ano mam to samo.
Na Kurę nawet nie liczę.

Jeszcze mam świeżo w pamięci draft u mnie, przed którym żywiłem nadzieje, że któryś z moich hyped RFAs zejdzie po normalnej cenie...

Pozdr

Data: 2010-01-11 15:45:52
Autor: sooobi
draft 2010
[...]

Poszli po normalnej, za nisko ich wyceniles:P

Data: 2010-01-11 15:51:22
Autor: s
draft 2010
Jeszcze mam świeżo w pamięci draft u mnie, przed którym żywiłem nadzieje, że któryś z moich hyped RFAs zejdzie po normalnej cenie...

Poszli po normalnej, za nisko ich wyceniles:P

Oo tak, zwlaszcza Ksiezyc.

Pozdr

Data: 2010-01-11 15:54:52
Autor: L'e-szczur
draft 2010
> kiperze to chociaz niech on nie bedzie straszliwie drogi ;-) Sprobuje
> zrobic cos podobnego.

Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??

Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

> tak sie na niego napali za rok, jak Tomek na Randolpha w tym.

Ano mam to samo. Na Kurę nawet nie liczę.

Nie licz, nie licz. Ja juz wiem, ze bede go licytował wysoko i agresywnie  :-)

Jeszcze mam świeżo w pamięci draft u mnie, przed którym żywiłem nadzieje, że któryś z moich hyped RFAs zejdzie po normalnej cenie...

Trzeba było nie wygrywać rok wcześniej to by nie było problemu. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 16:09:11
Autor: s
draft 2010
Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??

Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

I taka postawa zasluguje na pelnie uznania!
Lojalnosc nalezy doceniac!

[...]

Nie tylko Ty.
A ja bede licytowac Gallo.
Lubie komobinacje trojek i statystyk defensywnych :-)
I troche normalniejszy trener, to i powtorka z numeru Randolpha jakby mniej realna.

Jeszcze mam świeżo w pamięci draft u mnie, przed którym żywiłem nadzieje, że któryś z moich hyped RFAs zejdzie po normalnej cenie...

Trzeba było nie wygrywać rok wcześniej to by nie było problemu.

Fakt, glupio wyszlo ;-(
Rok pozniej juz tego bledu nie popelnilem, ale ze i RFAs zadnych sensownych mi los nie ostawil...

Pozdr

Data: 2010-01-11 17:59:46
Autor: wiLQ
draft 2010
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??

Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

Praktycznie rzecz biorac to z tym statkiem byles tylko na dnie ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-11 11:29:29
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 17:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

Praktycznie rzecz biorac to z tym statkiem byles tylko na dnie ;-)

Na jakim dnie? Byłem nisko, ale unosiłem sie nad dnem :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 19:32:19
Autor: sooobi
draft 2010
wiLQ pisze:
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??
Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

Praktycznie rzecz biorac to z tym statkiem byles tylko na dnie ;-)

Byl tam takze bez tego statku:P

Data: 2010-01-11 11:28:45
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 19:32, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Praktycznie rzecz biorac to z tym statkiem byles tylko na dnie ;-)

Byl tam takze bez tego statku:P

Ergo statek nie ma znaczenia :)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 15:25:21
Autor: sooobi
draft 2010
[...]

A to czlowiek czy robot?

Data: 2010-01-11 18:05:49
Autor: wiLQ
draft 2010
> [...]

> Kojarzycie chlopakow? Bo ja, poki co, srednio.

Czytałem ze Wall jest niesamowity. Ciekawe co sie stanie jesli Nets

Co w tym ciekawego? Wiadomo, ze sprzedadza Harrisa zwalaniajac przy
okazji jeszcze wiecej miejsca pod sc...

Albo jeszcze lepiej Wolves!

To bylby mocny zart losu po tej wpadce z Flynnem i Rubio.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-11 19:32:55
Autor: sooobi
draft 2010
Albo jeszcze lepiej Wolves!

To bylby mocny zart losu po tej wpadce z Flynnem i Rubio.

Dlaczego Flynn to wpadka?

Data: 2010-01-13 23:56:42
Autor: wiLQ
draft 2010
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Dlaczego Flynn to wpadka?

Bo zdaje sie nie pasowac do systemu, gra slabo i wyglada na to, ze bylo
kilku graczy, ktorych warto byl wydraftowac zamiast niego. I nie jest to
niespodzianka. Ogolnie tego draftu Wolves zupelnie nie rozumialem, a
teraz nie rozumiem go jeszcze bardziej. A propos, sadzicie, ze Wizards zaluja oddania #5? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-14 09:35:42
Autor: sooobi
draft 2010
wiLQ pisze:
[...]

Ale to wina gracza? Sessions tez nie pasuje. pg w trojkatach ma ciezko, w dodatku jesli jestes dodatkowo rookie.

gra slabo

w porownaniu do Evans moze i gra slabo, ale jako rookie nadal calkiem przyzwoicie. Nie oczekujesz chyba od rookiego pg zeby gral na 50% skutecznosci?

i wyglada na to, ze bylo
kilku graczy, ktorych warto byl wydraftowac zamiast niego.

tak mozna napisac o prawie kazdym rookie.

Data: 2010-01-14 01:24:15
Autor: Leszczur
draft 2010
On 14 Sty, 09:35, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> Bo zdaje sie nie pasowac do systemu,

Ale to wina gracza? Sessions tez nie pasuje. pg w trojkatach ma ciezko,
w dodatku jesli jestes dodatkowo rookie.

PG w trojkatach musi przede wszystkim byc strzelcem. Flynn ma zadatki
na sensownego rozgrywajka, a w koncowkach meczow bywa go-to-guyem
Wolves (tak Bartku uzywam tego zwrotu w takim znaczeniu jakie
preferujesz). IMO 35 spotkan to zdecydowanie za malo, zeby wyrokowac
kto sie nadaje, a kto nie do tego systemu. A jesli w dodatku mowa o
pierwszoroczniaku, to chyba zarty sobie wiLQ robi.

> gra slabo

w porownaniu do Evans moze i gra slabo, ale jako rookie nadal calkiem
przyzwoicie. Nie oczekujesz chyba od rookiego pg zeby gral na 50%
skutecznosci?

Flynn gra sensownie. Popelnia typowe dla rookies bledy. Zobaczymy za
rok.

> i wyglada na to, ze bylo
> kilku graczy, ktorych warto byl wydraftowac zamiast niego.

tak mozna napisac o prawie kazdym rookie.

Nie mamy pewnosci czy tamci zawodnicy w Wolves graliby lepiej od
Flynna. Inne warunki, inne cele, inna kadra trenerska. Ba - nie wiemy
czy Tyreke grałby tak jak gra, gdyby Martin nie złapał kontuzji.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 21:49:39
Autor: wiLQ
draft 2010

Ale to wina gracza?

Nie, ale przeciez nie pisalem o wpadce Flynna tylko Kahna.

Sessions tez nie pasuje. pg w trojkatach ma ciezko,

Wspominalem, ze nie zrozumialem ich poczynan w tym offseason?

> gra slabo w porownaniu do Evans moze i gra slabo, ale jako rookie nadal calkiem przyzwoicie.

Serio? Bo jak na moj gust ponizsza lista nie wrozy mu najlepiej...
http://www.basketball-reference.com/play-index/tiny.cgi?id=itQnY

> i wyglada na to, ze bylo
> kilku graczy, ktorych warto byl wydraftowac zamiast niego. tak mozna napisac o prawie kazdym rookie.

Ale nie kazdy poszedl tak wysoko w drafcie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-14 23:22:53
Autor: sooobi
draft 2010
[...]

No coz ma wybornego sasiada:)
Widziales w ogole jego jakikolwiek mecz?

Data: 2010-01-15 00:04:47
Autor: Leszczur
draft 2010
On 14 Sty, 21:49, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Serio? Bo jak na moj gust ponizsza lista nie wrozy mu najlepiej...http://www.basketball-reference.com/play-index/tiny.cgi?id=itQnY

Ojjjj. Przeciez WS zalezy tak od zawodnika jak od całej druzyny.
Uplynela 1/3 sezonu. Naprawde za wczesnie na jakiekolwiek wnioski.

Pozdro

L'e-szczur

draft 2010