draft 2010

Data: 2010-01-11 05:45:43
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 14:45, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Tak sobie latalem po blogu Heat, wrzucalem Wam juz wczesniej bzdurne
pomysly na trejdy, teraz konkret:

http://miamiheatbeat.com/2010/01/03/early-look-nba-draft-top-10-prosp...

Czyli dyszka potencjalnych talentow, ktore mialyby najbardziej
zainteresowac teamy loteryjne.
Kojarzycie chlopakow? Bo ja, poki co, srednio.

Czytałem ze Wall jest niesamowity. Ciekawe co sie stanie jesli Nets
wylosują jedynkę :-)
Albo jeszcze lepiej Wolves!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 14:57:43
Autor: s
draft 2010

Kojarzycie chlopakow? Bo ja, poki co, srednio.

Czytałem ze Wall jest niesamowity. Ciekawe co sie stanie jesli Nets
wylosują jedynkę :-)
Albo jeszcze lepiej Wolves!

O Wallu tez czytalem. Ponoc bardziej atletyczny niz Rose, Dywan czy Bron.

Jezeli Nets - Harris pojdzie z prospektami za Bosha (tak mi sie ustawilo po czytaniu tych pomyslow Heatowych) :-)
Jezeli Wolves - spakuja Sessionsa z Alem i kontraktem Rubio. Za Bosha oczywiscie.

Jezeli kasa sie nie zgadza, to pokombinujcie, ja juz podwaliny stworzylem :D

Pozdr

Data: 2010-01-11 06:07:52
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 14:57, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

oczywiscie.

Jezeli kasa sie nie zgadza, to pokombinujcie, ja juz podwaliny stworzylem :D

Ale przeciez Bosh z Bronem maja byc w Nowym Jorku! To jakim cudem
mialby zostac sprzedany?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 15:13:14
Autor: s
draft 2010
[...]

Aha, no to Nowy York. Wylosuja Walla. Stern zagnie rog koperty. Nalezy sie takiej aglomeracji.
I sprzedadza kogostam. Tez maja troche talentu i troche balastu. Za Bosha.
O, Galla moga pchnac. Przydalby sie jakis Wloch w Toronto.

Pozdr

Data: 2010-01-11 06:17:17
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 15:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ale przeciez Bosh z Bronem maja byc w Nowym Jorku! To jakim cudem
> mialby zostac sprzedany?

Aha, no to Nowy York. Wylosuja Walla. Stern zagnie rog koperty. Nalezy
sie takiej aglomeracji.

Pewnie, ze sie nalezy.

I sprzedadza kogostam. Tez maja troche talentu i troche balastu.
Za Bosha. O, Galla moga pchnac.

Jak pchną Gallo i kupią Bosha via trade to jeszcze im kasy na Dywana
wystarczy!

Przydalby sie jakis Wloch w Toronto.

Przydałby się w końcu jakiś sensowny Włoch w Toronto - chciałeś
powiedzieć? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 15:25:51
Autor: s
draft 2010
I sprzedadza kogostam. Tez maja troche talentu i troche balastu.
Za Bosha. O, Galla moga pchnac.

Jak pchną Gallo i kupią Bosha via trade to jeszcze im kasy na Dywana
wystarczy!

Czekaj, bo sie gubie.
Mowiles o Jamesie, wiec nie motaj!

A w ogole to NYK kupia Amare. Howgh.

Przydalby sie jakis Wloch w Toronto.

Przydałby się w końcu jakiś sensowny Włoch w Toronto - chciałeś
powiedzieć? ;-)

Spokojnie, spokojnie. Bargnani tez mial onegdaj sensowne pol sezonu :-)
Aha, tfu tfu, jezeli nie zaliczy kolejnego slumpa to moze i nawet go kipne!

Poza tym - popatrz, zatem nie tylko Milosc!

Pozdr

Data: 2010-01-11 06:29:42
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 15:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Jak pchną Gallo i kupią Bosha via trade to jeszcze im kasy na Dywana
> wystarczy!

Czekaj, bo sie gubie. Mowiles o Jamesie, wiec nie motaj!

No nie motam. James i Dywan za kase, Bosh w wymianie za kogostam.
Works for me :-)

A w ogole to NYK kupia Amare. Howgh.

Jego też. Za minimum dla weteranow.

> Przydałby się w końcu jakiś sensowny Włoch w Toronto - chciałeś
> powiedzieć? ;-)

Spokojnie, spokojnie. Bargnani tez mial onegdaj sensowne pol sezonu :-)

To tez i sie nie podniecam Gallinarim. Mowie Ci - nie moge na niego
patrzec przy zblizeniach. Z daleka, przy widoku na całe boisko -
luzik, ale z bliska? Brrrr.

Aha, tfu tfu, jezeli nie zaliczy kolejnego slumpa to moze i nawet go kipne!

Wiem, wiem. Lubisz go, wierzysz w niego. A jak juz zawalac kase na
kiperze to chociaz niech on nie bedzie straszliwie drogi ;-) Sprobuje
zrobic cos podobnego.

Poza tym - popatrz, zatem nie tylko Milosc!

Nope. Gallo u mnie raczej nie zostanie. Jestem pewny ze ktorys z Was
tak sie na niego napali za rok, jak Tomek na Randolpha w tym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 15:34:57
Autor: s
draft 2010
[...]

Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??

Poza tym - popatrz, zatem nie tylko Milosc!

Nope. Gallo u mnie raczej nie zostanie. Jestem pewny ze ktorys z Was
tak sie na niego napali za rok, jak Tomek na Randolpha w tym.

Ano mam to samo.
Na Kurę nawet nie liczę.

Jeszcze mam świeżo w pamięci draft u mnie, przed którym żywiłem nadzieje, że któryś z moich hyped RFAs zejdzie po normalnej cenie...

Pozdr

Data: 2010-01-11 15:45:52
Autor: sooobi
draft 2010
[...]

Poszli po normalnej, za nisko ich wyceniles:P

Data: 2010-01-11 15:51:22
Autor: s
draft 2010
Jeszcze mam świeżo w pamięci draft u mnie, przed którym żywiłem nadzieje, że któryś z moich hyped RFAs zejdzie po normalnej cenie...

Poszli po normalnej, za nisko ich wyceniles:P

Oo tak, zwlaszcza Ksiezyc.

Pozdr

Data: 2010-01-11 15:54:52
Autor: L'e-szczur
draft 2010
> kiperze to chociaz niech on nie bedzie straszliwie drogi ;-) Sprobuje
> zrobic cos podobnego.

Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??

Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

> tak sie na niego napali za rok, jak Tomek na Randolpha w tym.

Ano mam to samo. Na Kurę nawet nie liczę.

Nie licz, nie licz. Ja juz wiem, ze bede go licytował wysoko i agresywnie  :-)

Jeszcze mam świeżo w pamięci draft u mnie, przed którym żywiłem nadzieje, że któryś z moich hyped RFAs zejdzie po normalnej cenie...

Trzeba było nie wygrywać rok wcześniej to by nie było problemu. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 16:09:11
Autor: s
draft 2010
Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??

Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

I taka postawa zasluguje na pelnie uznania!
Lojalnosc nalezy doceniac!

[...]

Nie tylko Ty.
A ja bede licytowac Gallo.
Lubie komobinacje trojek i statystyk defensywnych :-)
I troche normalniejszy trener, to i powtorka z numeru Randolpha jakby mniej realna.

Jeszcze mam świeżo w pamięci draft u mnie, przed którym żywiłem nadzieje, że któryś z moich hyped RFAs zejdzie po normalnej cenie...

Trzeba było nie wygrywać rok wcześniej to by nie było problemu.

Fakt, glupio wyszlo ;-(
Rok pozniej juz tego bledu nie popelnilem, ale ze i RFAs zadnych sensownych mi los nie ostawil...

Pozdr

Data: 2010-01-11 17:59:46
Autor: wiLQ
draft 2010
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??

Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

Praktycznie rzecz biorac to z tym statkiem byles tylko na dnie ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-11 11:29:29
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 17:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

Praktycznie rzecz biorac to z tym statkiem byles tylko na dnie ;-)

Na jakim dnie? Byłem nisko, ale unosiłem sie nad dnem :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 19:32:19
Autor: sooobi
draft 2010
wiLQ pisze:
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Znaczy co? Nie kipujesz Arenasa??
Kipuję. Ja z tym statkiem pójdę na dno :-)

Praktycznie rzecz biorac to z tym statkiem byles tylko na dnie ;-)

Byl tam takze bez tego statku:P

Data: 2010-01-11 11:28:45
Autor: Leszczur
draft 2010
On 11 Sty, 19:32, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Praktycznie rzecz biorac to z tym statkiem byles tylko na dnie ;-)

Byl tam takze bez tego statku:P

Ergo statek nie ma znaczenia :)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 15:25:21
Autor: sooobi
draft 2010
[...]

A to czlowiek czy robot?

Data: 2010-01-11 18:05:49
Autor: wiLQ
draft 2010
> [...]

> Kojarzycie chlopakow? Bo ja, poki co, srednio.

Czytałem ze Wall jest niesamowity. Ciekawe co sie stanie jesli Nets

Co w tym ciekawego? Wiadomo, ze sprzedadza Harrisa zwalaniajac przy
okazji jeszcze wiecej miejsca pod sc...

Albo jeszcze lepiej Wolves!

To bylby mocny zart losu po tej wpadce z Flynnem i Rubio.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-11 19:32:55
Autor: sooobi
draft 2010
Albo jeszcze lepiej Wolves!

To bylby mocny zart losu po tej wpadce z Flynnem i Rubio.

Dlaczego Flynn to wpadka?

Data: 2010-01-13 23:56:42
Autor: wiLQ
draft 2010
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Dlaczego Flynn to wpadka?

Bo zdaje sie nie pasowac do systemu, gra slabo i wyglada na to, ze bylo
kilku graczy, ktorych warto byl wydraftowac zamiast niego. I nie jest to
niespodzianka. Ogolnie tego draftu Wolves zupelnie nie rozumialem, a
teraz nie rozumiem go jeszcze bardziej. A propos, sadzicie, ze Wizards zaluja oddania #5? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-14 09:35:42
Autor: sooobi
draft 2010
wiLQ pisze:
[...]

Ale to wina gracza? Sessions tez nie pasuje. pg w trojkatach ma ciezko, w dodatku jesli jestes dodatkowo rookie.

gra slabo

w porownaniu do Evans moze i gra slabo, ale jako rookie nadal calkiem przyzwoicie. Nie oczekujesz chyba od rookiego pg zeby gral na 50% skutecznosci?

i wyglada na to, ze bylo
kilku graczy, ktorych warto byl wydraftowac zamiast niego.

tak mozna napisac o prawie kazdym rookie.

Data: 2010-01-14 01:24:15
Autor: Leszczur
draft 2010
On 14 Sty, 09:35, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> Bo zdaje sie nie pasowac do systemu,

Ale to wina gracza? Sessions tez nie pasuje. pg w trojkatach ma ciezko,
w dodatku jesli jestes dodatkowo rookie.

PG w trojkatach musi przede wszystkim byc strzelcem. Flynn ma zadatki
na sensownego rozgrywajka, a w koncowkach meczow bywa go-to-guyem
Wolves (tak Bartku uzywam tego zwrotu w takim znaczeniu jakie
preferujesz). IMO 35 spotkan to zdecydowanie za malo, zeby wyrokowac
kto sie nadaje, a kto nie do tego systemu. A jesli w dodatku mowa o
pierwszoroczniaku, to chyba zarty sobie wiLQ robi.

> gra slabo

w porownaniu do Evans moze i gra slabo, ale jako rookie nadal calkiem
przyzwoicie. Nie oczekujesz chyba od rookiego pg zeby gral na 50%
skutecznosci?

Flynn gra sensownie. Popelnia typowe dla rookies bledy. Zobaczymy za
rok.

> i wyglada na to, ze bylo
> kilku graczy, ktorych warto byl wydraftowac zamiast niego.

tak mozna napisac o prawie kazdym rookie.

Nie mamy pewnosci czy tamci zawodnicy w Wolves graliby lepiej od
Flynna. Inne warunki, inne cele, inna kadra trenerska. Ba - nie wiemy
czy Tyreke grałby tak jak gra, gdyby Martin nie złapał kontuzji.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 21:49:39
Autor: wiLQ
draft 2010

Ale to wina gracza?

Nie, ale przeciez nie pisalem o wpadce Flynna tylko Kahna.

Sessions tez nie pasuje. pg w trojkatach ma ciezko,

Wspominalem, ze nie zrozumialem ich poczynan w tym offseason?

> gra slabo w porownaniu do Evans moze i gra slabo, ale jako rookie nadal calkiem przyzwoicie.

Serio? Bo jak na moj gust ponizsza lista nie wrozy mu najlepiej...
http://www.basketball-reference.com/play-index/tiny.cgi?id=itQnY

> i wyglada na to, ze bylo
> kilku graczy, ktorych warto byl wydraftowac zamiast niego. tak mozna napisac o prawie kazdym rookie.

Ale nie kazdy poszedl tak wysoko w drafcie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-14 23:22:53
Autor: sooobi
draft 2010
[...]

No coz ma wybornego sasiada:)
Widziales w ogole jego jakikolwiek mecz?

Data: 2010-01-15 00:04:47
Autor: Leszczur
draft 2010
On 14 Sty, 21:49, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Serio? Bo jak na moj gust ponizsza lista nie wrozy mu najlepiej...http://www.basketball-reference.com/play-index/tiny.cgi?id=itQnY

Ojjjj. Przeciez WS zalezy tak od zawodnika jak od całej druzyny.
Uplynela 1/3 sezonu. Naprawde za wczesnie na jakiekolwiek wnioski.

Pozdro

L'e-szczur

draft 2010