draft FB1 - zastepstwo

Data: 2010-10-13 20:53:58
Autor: Jarosław Zagulski
draft FB1 - zastepstwo
Witam,
w niedzilę o 21 mamy draft licytowany w FB1. Niestety nie będę mógł w nim uczestniczyc osobiscie i dlatego mam pytanie czy ktos z FB2 lub FB3 miałby ochote uczestniczyc w drafcie w moim imieniu. Przygtowalem mniej wiecj max. ceny jednak w przypadku licytacji efekt moze byc kiepski i dlatego przydalby sie ktos kto w zaleznosci od tego jak toczylby sie draft dopasowywalby te ceny do sytuacji i brakow na pozycjach. Obecuje ze nie bede narzekal na efekty bo na pewno beda lepsze niz z automatu. oczywiscie mimo wszystko dobrze by bylo aby ta osoba w mmiare powaznie potraktowala udzial w drafcie w moim imieniu.

pozdro
zagi

Data: 2010-10-14 08:39:18
Autor: witek J
draft FB1 - zastepstwo
Jarosław Zagulski explained on 2010-10-13 :

W FB2 termin draftu jest identyczny ;-(
Witek

Data: 2010-10-14 11:53:52
Autor: frolow
draft FB1 - zastepstwo
On 14 Paź, 08:39, witek J <jak...@preczztym.p.lodz.pl> wrote:
> [...]

> dobrze by bylo aby ta osoba w mmiare powaznie potraktowala udzial w drafcie

ja jestem chetny do zastepstwa

Data: 2010-10-14 10:08:17
Autor: frolow
draft FB1 - zastepstwo
On 13 Paź, 22:53, "Jarosław Zagulski" <zigzack.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

ja gram w FB4 jesli nie robi ci to roznicy, jestem gotow cie zastapic

Data: 2010-10-14 10:18:46
Autor: frolow
draft FB1 - zastepstwo
wrote:
[...]

jestem co prawda z FB4, ale jesli nie robi ci to roznicy gotow jestem
cie zastapic

Data: 2010-10-15 01:11:38
Autor: sooobi
draft FB1 - zastepstwo
[...]