draft - breaking news! Davis z nr 1!!!

Data: 2012-06-29 17:22:59
Autor: wiLQ
draft - breaking news! Davis z nr 1!!!
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

2      Charlotte       Michael Kidd-Gilchrist  SF

Nie mogli dluzej kontynuowac swojej historii bez Geralda Wallace'a ;-)

4      Cleveland       Dion Waiters    SG

Cavs napalili sie na Brada, ale nie chcieli oddac 24 picka?

AFAIR to Bobki nie zaakceptowaly tego trejdu...

dobre recenzje, ale czwarty pick to dla mnie zaskoczenie...

Cavs widac lubia zaskakiwac, Tristian tez tak wyskoczyl.
BTW, zdajecie sobie sprawe, ze Dion gral 23 minuty na mecz w NCAA?
A to byl jego drugi sezon!

5      Sacramento      Thomas Robinson         PF

... i to by bylo na tyle jesli chodzi o Chucka Hayesa?
Chyba, ze bedzie robil jako dobrze oplacany trener...

7      Golden State    Harrison Barnes         PF      Skutkiem czego podobno zelazny top 5 Barnes zsunal sie do GSW. Prosze! Tyle sie mowi o tym, ze przecietny GM ma w powazaniu zaawansowane statystyki a patrzy tylko na potencjal, dar atletyczny i ppg. Zaawansowani ostrzegali przed Barnesem i Barnes sie zsunal.

Wybacz, ale ROTFL. To wciaz 7 pick!
Gdyby zwracali uwage na produkcje to nikt by go nie dotknal w loterii...
A tak mamy pierwszego mocnego kandydata na bust.

8      Toronto         Terrence Ross   SG      Kolejny SG. Pismaki w tym roku dosc celnie trafiali w preferencje pozycyjne wybierajacych, nikt jednak AFAIK nie wpadl na to, ze Waiters pojdzie tak wczesnie i szablony sie poprzesuwaja.

Raptors ewidentnie siegneli za potrzeba... chociaz prawie na pewno mogli
go wydraftowac pozniej takze podwojne ryzyko. Dziw mnie bierze, ze nikt
sie nie skusil na ten pick w wymianie... moze wszystkich zaskoczylo ilu
guardow poszlo wysoko i nikt nie byl przygotowany na taki scenariusz?

9      Detroit         Andre Drummond  C       Czyli Pistons ustawiaja sobie Monroe na PF. Drummond to niewiadoma, ale jezeli jakas konstrukcja frontcourtu mialaby mu ulatwic wejscie w "dorosle" zycie, to chyba u boku Grzecha ma takie widoki.

29% z osobistych jest komiczne, ale draft poszedl dokladnie po mysli
potrzeb Pistons, wiec pewnie skacza z radosci. Zobaczymy tylko czy
wybrali wlasciwego wysokiego ;-)

10     New Orleans     Austin Rivers   PG

Auc. Anthony Davis zobaczy pilke tylko jak sobie zbierze, huh?
Jak Rivers i Gordon maja wspolpracowac po ktorejkolwiek stronie boiska?
Co zabawne sporo pochwal poleci w jego strone bo druzyna bedzie lepsza.

11     Portland        Meyers Leonard  C

Tzn Blazers maja dwoch rookich starterow w przyszlym sezonie?

13     Phoenix         Kendall Marshall        PG

Ponad 9 asyst na mecz i 7 punktow na mecz. Ciekawy mix jak na loterie i
jak juz koniecznie chciales pisac cos o ppg... ;-)
I jak to nie jest znak, ze Nash odchodzi???

rzucac?? A Rondo to niby umie?? Swoja droga... Oni Rondo mieli swego czasu na stanie, nie??

Chwilowo ;-)

16     Houston         Royce White     SF      18     Houston         Terrence Jones  PF

Natrzaskali tych pickow, a wyszedl z duzej chmury maly deszcz.

21     Boston  Jared Sullinger         PF

No to jednak nieco sie zsunal. Teraz wszystko zalezy od plecow, ale za KG nie bedzie mial wielkiego oblozenia od samego poczatku...

Luzna teoria: czy mozliwe jest sciemniac o swoich plecach by obsunac sie
to dobrej druzyny?

22     Boston  Fab Melo        PF

To nie lepiej bylo grac Stiemsma? ;-)

28     Oklahoma City   Perry Jones III         PF

Tu z kolei ponoc straszakiem byly kolana, ale znowu - IMO steal, bo potencjal loteryjny. I czas na spokojny rozwoj w mocnej organizacji.

W najgorszym wypadku ciekawe zderzenie braku motoru z dobra organizacja,
ktora ma ambicje wyciagac max ze swoich graczy. Ciekawe co z tego wyjdzie.

5      Golden State    Draymond Green  SF

To nazwisko bodaj pojawialo sie czasem na poziomie I rundy. Fajnie sie GSW obstawili na skrzydle... To co... papa, Dorell?

To mozna bylo juz powiedziec po picku Barnesa ;-)
Jak nie wczesniej.

20     Denver  Izzet Turkyilmaz        C       22     Golden State    Ognjen Kuzmic   C       23     LA Clippers     Furkan Aldemir  PF      24     Brooklyn        Tornike Shengelia       C       26     Toronto         Tomislav Zubcic         F       27     Brooklyn        Ilkan Karaman   F

ROTFL. Generator zagranicznych nazwisk pelna geba, zupelnie bym sie nie
zdziwil gdyby sie okazalo, ze ktorys z nich nie istnieje ;-)
Co gorsza, to totalne strzaly w ciemno i losy na loterii...

29     San Antonio     Marcus Denmon   G

... a tymczasem Spurs wyciagaja kolejnego steala.
Taka wlasnie jest roznica miedzy organizacjami, ktore wiedza co robia, a
ktore rzucaja kostka liczac, ze moze cos z tego bedzie.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-02 11:19:05
Autor: s
draft - breaking news! Davis z nr 1!!!

4      Cleveland       Dion Waiters    SG

Cavs napalili sie na Brada, ale nie chcieli oddac 24 picka?

AFAIR to Bobki nie zaakceptowaly tego trejdu...

No to mysle, ze Bobki zrobily sobie kuku.
Chyba, ze faktycznie napaleni byli na MKG i mieli obawe, ze przez Wizz nie przecieknie.

[...]

Taaa, i byl sixth manem.
Juz jeden sixth man wysoko w drafcie poszedl.
Dupska poki co nie urwal.

5      Sacramento      Thomas Robinson         PF

.. i to by bylo na tyle jesli chodzi o Chucka Hayesa?
Chyba, ze bedzie robil jako dobrze oplacany trener...

i czwarta podkoszowa opcja. Na wszelki.
Od strony Knigs podoba mi sie ten pick. Teraz tylko musza posprzatac obwod, skoro Tyreke nie chce grac SF...

[...]

Nie wybaczam! Ty tez wybierz rodzaj broni :-)

To wciaz 7 pick!

Ale juz poza "zelazna piatka". Ty to bys chcial od razu rewolucje w umyslach. Drobna ewolucja tez moze cieszyc :-)

Gdyby zwracali uwage na produkcje to nikt by go nie dotknal w loterii...
A tak mamy pierwszego mocnego kandydata na bust.

Znaczy, Waitersa i Lillarda nie bierzesz pod uwage?

[...]

Duzo pozniej to by go nie dostali raczej.

[...]

Z pewnoscia najbardziej ryzykownego z sensownych o tej porze.
Ale ja na ich miejscu tez bym tu zaryzykowal.

[...]

Monty krzywdy Davisowi raczej nie pozwoli zrobic.
Bedzie Docu jr gwiazdorzyc, to pewnie nie pogra. A Gordon to jeszcze mocno sliska sprawa. Nawet, jezeli zostanie...

11     Portland        Meyers Leonard  C

Tzn Blazers maja dwoch rookich starterow w przyszlym sezonie?

Wychodzi na to, ze juz nie.
Za to newsy dotyczace Batuma sa ciekawe.

13     Phoenix         Kendall Marshall        PG

Ponad 9 asyst na mecz i 7 punktow na mecz. Ciekawy mix jak na loterie i
jak juz koniecznie chciales pisac cos o ppg... ;-)
I jak to nie jest znak, ze Nash odchodzi???

Nawet jezeli nie odejdzie dzis, to zacznie mentorzyc zastepcy.

rzucac?? A Rondo to niby umie?? Swoja droga... Oni Rondo mieli swego
czasu na stanie, nie??

Chwilowo ;-)

Oj, zdrowo napaskudzili sobie ostatnimi laty.
Gdyby nie ten Nash, to tam by bida byla jak nie przymierzajac w Bobkach :-)

16     Houston         Royce White     SF
18     Houston         Terrence Jones  PF

Natrzaskali tych pickow, a wyszedl z duzej chmury maly deszcz.

No troche dziwne, ze jednym pickiem mogli zaszalec na PJ3 albo Sully'ego.

[...]

Zdziwilbym sie.
Bo mlodziaki jednak przede wszystkim IMO po kontrakt ida. A o tej porze luksusow juz nie ma. No i niekoniecznie minuty dostanie.

22     Boston  Fab Melo        PF

To nie lepiej bylo grac Stiemsma? ;-)

:-)
Dobrze, ze do Bostonu trafil. Albo go organizacja (czyt - Garnek) nieco naprostuje, albo i tak nic z niego nie bedzie. Patrzac na los Beasleyow i innych Randolphow, zaryzykuje druga opcje.

[...]

Pewnie wyjdzie cos w rodzaju ekwiwalentu Greena.

A co on za skarb?

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 14:44:34
Autor: wiLQ
> [...]

Ale juz poza "zelazna piatka". Ty to bys chcial od razu rewolucje w umyslach. Drobna ewolucja tez moze cieszyc :-)

Ot nie wyciagalbym wniosku, ze to ewolucja.

> Gdyby zwracali uwage na produkcje to nikt by go nie dotknal w loterii...
> A tak mamy pierwszego mocnego kandydata na bust.

Znaczy, Waitersa i Lillarda nie bierzesz pod uwage?

Biore, ale u nich sa przynajmniej jakies sladowe uzasadnienia. Barnes
jest ekstremalnym zderzeniem braku produkcji [przez 2 lata!] i opinii
skautow co powoduje, ze nie moge sie oprzec wrazeniu iz on ciagle jedzie
na opinii, ktora mial po szkole sredniej ("nastepny Kobe", "ladny
jumper", "skoczny" itp itd, wszystko jakby przechodzil do NBA po HS).

Monty krzywdy Davisowi raczej nie pozwoli zrobic.
Bedzie Docu jr gwiazdorzyc, to pewnie nie pogra.

Naprawde tak uwazasz? Przeciez jak nie bedzie rzucal to co bedzie robil?

> Tzn Blazers maja dwoch rookich starterow w przyszlym sezonie?

Wychodzi na to, ze juz nie.

Yup, bo uderzyli w offseason po centra. I to agresywnie.

> [...]

Dobrze, ze do Bostonu trafil. Albo go organizacja (czyt - Garnek) nieco naprostuje, albo i tak nic z niego nie bedzie. Patrzac na los Beasleyow i innych Randolphow, zaryzykuje druga opcje.

To po co go draftowac? Marnowanie picku.

Mial wyrozniajace sie statsy w NCAA.

Data: 2012-07-02 15:05:07
Autor: s
draft - breaking news! Davis z nr 1!!!

Monty krzywdy Davisowi raczej nie pozwoli zrobic.
Bedzie Docu jr gwiazdorzyc, to pewnie nie pogra.

Naprawde tak uwazasz? Przeciez jak nie bedzie rzucal to co bedzie robil?

No przeca nie jest powiedziane, ze odkad Davis gra dla NOH to nikomu innemu nie wolno rzucac. Proporcje tylko trza zachowac.

Tzn Blazers maja dwoch rookich starterow w przyszlym sezonie?

Wychodzi na to, ze juz nie.

Yup, bo uderzyli w offseason po centra. I to agresywnie.

Najwyrazniej zmeczylo ich łatanie pozycji.

[...]

Oj tam. Mieli picki pod koniec rundy, to i sobie zaryzykowali. Kazdy z pickow na swoj sposob...

Az sprawdze.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 15:37:38
Autor: wiLQ
draft - breaking news! Davis z nr 1!!!

> Yup, bo uderzyli w offseason po centra. I to agresywnie.

Najwyrazniej zmeczylo ich łatanie pozycji.

Przeciez Kurt Thomas dalby rade! ;-)

> Mial wyrozniajace sie statsy w NCAA.

Az sprawdze.

Dla jasnosci, nie ze bedzie gwiazda, ot spokojnie i bardzo tanio zastapi
im Greena/Neala. Zadziwia mnie jak malo druzyn docenia wartosc 2
rundowych kontraktow jako forme uzupelnienia skladu.

Data: 2012-07-02 06:37:31
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 16:37, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

im Greena/Neala. Zadziwia mnie jak malo druzyn docenia wartosc 2
rundowych kontraktow jako forme uzupelnienia skladu.

Jak to mało drużyn? Co roku jest ich nie mniej niż 20 w lidze :-)

Pozdro

L'e-szczur

draft - breaking news! Davis z nr 1!!!