drewno - olej

Data: 2012-03-31 20:00:15
Autor: Ikselka
drewno - olej
Dnia Sat, 31 Mar 2012 15:34:40 +0200, lamia napisał(a):

czy posmarowanie drewna olejem kuchennym (stół z marketu - z podłych zapewne deseczk) - będzie ok?
żeby nie wsi±kało wody, żeby pożyło (stół stoi cały rok na zewn±trz).

(szkoda mi $ na profesjonalne impreganty, kosztuj±ce 1/5 ceny stołu).

Kup pokost lniany.
Nie olej!!!
http://www.szkielet.pl/forum/viewtopic.php?t=1124
--

XL wiosenna

Data: 2012-03-31 22:07:25
Autor: lamia
drewno - olej
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:vj7422xasvkb$.mn8kjsua0y0d$.dlg40tude.net...
Kup pokost lniany.

dzięki za info
a czy można wierzyć, że nie zawiera jakiego¶ tam ołowiu?

Data: 2012-03-31 22:12:06
Autor: JK
drewno - olej
On 31.03.2012 22:07, lamia wrote:
Kup pokost lniany.

dzięki za info
a czy można wierzyć, że nie zawiera jakiegoś tam ołowiu?

To jakaś paranoja. Jadasz prosto ze stołu i po posiłku wylizujesz deskę do czysta?

JK

Data: 2012-04-01 13:27:22
Autor: Grzexs
drewno - olej
dzięki za info
a czy można wierzyć, że nie zawiera jakiegoś tam ołowiu?

To jakaś paranoja. Jadasz prosto ze stołu i po posiłku wylizujesz deskę
do czysta?

A jak nawet odrobinę tego ołowiu zjesz, to się twój organizm nauczy z nim postępować i ci na zdrowie pójdzie. Niby skąd teraz tylu alergików? - po prostu jest zbyt czysto i układ immunologiczny człowieka głupieje.

--
Grzexs

Data: 2012-04-01 20:51:00
Autor: kogutek
drewno - olej
Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał(a):

> [...]

A jak nawet odrobinę tego ołowiu zjesz, to się twój organizm nauczy z nim postępować i ci na zdrowie pójdzie. Niby skąd teraz tylu alergików? - po prostu jest zbyt czysto i układ immunologiczny człowieka głupieje.

Nauczyć to się nie nauczy. Jak by zjadła cały stół na grubo wymalowany
pokostem z sykatyw± to tego ołowiu będzie tyle że organizm nawet nie rozpozna
że jest. I zwyczajnie go wysra. Kiedy¶ żołnierzyki były ołowiane. Na szczę¶cie
dzieci nie wiedziały że ołów jest szkodliwy. Bawiły się nimi, lizały. I
ludzko¶ć nie wyginęła. A przecież powinna. --

Data: 2012-04-02 07:08:36
Autor: Chiron
drewno - olej

Użytkownik "kogutek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jlaf3k$dvt$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Wiesz- profesor Sedlak robił badania na podobny temat. Na przykład stwierdził, że ludzie zamieszkali w pobliży hut ołowiu maj± w organizmie sporo tego pierwiastka- i jako¶, mimo łamliwych ko¶ci, częstych upo¶ledzeń umysłowych ich i ich dzieci, etc. Ba! Nawet jedz± rosn±ce tam ro¶liny- po których mieszkaniec Bieszczadów by odjechał do szpitala. Z ołowiem problem polega na tym, że nie koniecznie od razu widać jego działanie. Czasem musz± min±ć lata- albo oberwie kolejne pokolenie.

--

Chiron

Data: 2012-04-02 09:36:44
Autor: kogutek
drewno - olej
Chiron <chiron@onet.eu> napisał(a):

[...]

A teraz napisz jak maj± się badania profesora do wymalowania jednego stołu
ogrodowego preparatem zawieraj±cym ołów w ilo¶ciach możliwych do wykrycia
jedynie w warunkach dobrze wyposażonego laboratorium. --

Data: 2012-04-02 17:39:29
Autor: lamia
drewno - olej
"Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> wrote in message news:jl9e2q$i6k$1inews.gazeta.pl...
A jak nawet odrobinę tego ołowiu zjesz, to się twój organizm nauczy z nim postępować i ci na zdrowie pójdzie.

nie pisz herezji jeśli nie masz wiedzy, bo komuś zaszkodzisz.

kolega rĂłwnieĹĽ ->.

"Chiron" <chiron@onet.eu> wrote in message news:jlbc8k$hbv$1node2.news.atman.pl...
że jest. I zwyczajnie go wysra. Kiedyś żołnierzyki były ołowiane. Na szczęście
dzieci nie wiedziały że ołów jest szkodliwy. Bawiły się nimi, lizały. I

nie ma znaczenia gdzie jest ołów, ale w jakiej postaci i czy dostanie się (w takiej postaci albo w postaci z której zostanie wytrącony) do organizmu. Wtedy możesz zastanwiać się czemu dziecko ma cechy autystyczne, albo inne nieodwracalne problemy neurologiczne - ołów w mózgu robi z neuornów miazgę bez gry wstępnej.

Data: 2012-04-02 15:54:32
Autor: kogutek
drewno - olej
lamia <lamia3c@powietrze.pl> napisał(a):
> [...]

nie ma znaczenia gdzie jest ołów, ale w jakiej postaci i czy dostanie się (w
 takiej postaci albo w postaci z ktĂłrej zostanie wytrÄ…cony) do organizmu. Wtedy moĹĽesz zastanwiać siÄ™ czemu dziecko ma cechy autystyczne, albo inne nieodwracalne problemy neurologiczne - oĹ‚Ăłw w mĂłzgu robi z neuornĂłw miazgÄ™
 bez gry wstÄ™pnej.

Nie ucz ojca dzieci robić. --

Data: 2012-03-31 22:56:49
Autor: Ikselka
drewno - olej
Dnia Sat, 31 Mar 2012 22:07:25 +0200, lamia napisał(a):

[...]

Pokost to najstarszy ¶rodek do impregnacji drewna, sprawdzony. Nie truj :-)
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-01 20:42:37
Autor: kogutek
drewno - olej
> [...]
> Kup pokost lniany.

dzięki za info
a czy można wierzyć, że nie zawiera jakiego¶ tam ołowiu?
A jak będzie zawierał to co? Tego ołowiu będzie tyle że żeby zrobić jedn± mał±
plombę trzeba by z tonę pokostu z sykatyw±, czyli suszk±, opart± na ołowiu.
Je¶ć będziesz ten stół albo pokost z niego zlizywać? Ołów nie jest
radioaktywny żeby po utwardzeniu pokostu promieniował. Napisał by Ci jak
samemu zrobić beż żadnej chemii żeby zwykły olej kujawski się utwardził. Ale
po tym co napisała¶ o jakim¶ tam ołowiu doszedłem do wniosku że mało poważna
jeste¶. --

Data: 2012-04-02 07:04:24
Autor: Chiron
drewno - olej

Użytkownik "lamia"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jl7o5e$kri$1@node2.news.atman.pl...

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message
Kup pokost lniany.

dzięki za info
a czy można wierzyć, że nie zawiera jakiego¶ tam ołowiu?
Je¶li chcesz co¶ bardziej wysychaj±cego od pokostu- to IKEA ma co¶ takiego- według ich zapewnień w 100% ekologicznego. Z zapachu s±dz±c- też na poko¶cie, ale wysycha.

--

Chiron

Data: 2012-04-02 14:00:13
Autor: Ikselka
drewno - olej
Dnia Mon, 2 Apr 2012 07:04:24 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

No ALE pokost wysycha.
--

XL wiosenna

drewno - olej