drewno - olej

Data: 2012-04-01 22:09:20
Autor: gibi
drewno - olej
Hi:)
Mi kiedyś znajomy co robi altanki poecil dla koloru drewna to był akurat drewnochron
A dla zabezpieczenia pokost lniany rozrobiny w stosunku 1:1 z rozpuszczalnikiem
I powiem tak altanka stoi z 8 lat raz dostała kolor drwenochronem i kolor trzyma a przez ten okres poza pierwszym malowaniem raz zrobiłem pokost z rozpuszczalnikiem i pomalowałem ropownica podpiętą pod kompresor i jest super polecam

Użytkownik "lamia" <lamia3c@powietrze.pl> napisał w wiadomości news:jl7152$rg0$1node2.news.atman.pl...
czy posmarowanie drewna olejem kuchennym (stół z marketu - z podłych zapewne deseczk) - będzie ok?
żeby nie wsiąkało wody, żeby pożyło (stół stoi cały rok na zewnątrz).

(szkoda mi $ na profesjonalne impreganty, kosztujące 1/5 ceny stołu).

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 7018 (20120401) __________