drimliner w polsce

Data: 2010-06-22 13:23:28
Autor: O.Salij
drimliner w polsce
Data: 2010-06-22 23:59:24
Autor: porterhouse
drimliner w polsce
Rzeczywiscie, genialnie prawdziwa informacja ze za rok bedzie w Polsce 8
Dreamlinerow.

Data: 2010-06-23 06:32:54
Autor: Jan Werbiński
drimliner w polsce
Użytkownik "porterhouse" <porterhouse.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvrios$k19$1inews.gazeta.pl...
Rzeczywiscie, genialnie prawdziwa informacja ze za rok bedzie w Polsce 8
Dreamlinerow.

Informacja bez znaczenia dla mieszkających bliżej Berlina niż Warszawy, którzy ciągle wogóle nie biorą pod uwagę korzystania z usług polskich przewoźników.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-23 08:13:05
Autor: SIM
drimliner w polsce
Informacja bez znaczenia dla mieszkających bliżej Berlina niż Warszawy,

idlatego wybieramy prezydenta PATRIOTE by uczył takich ciołków co to jest milość oczyzny

jk

Data: 2010-06-23 09:30:18
Autor: test
drimliner w polsce
W wiadomości
*SIM* napisał(-a):

idlatego wybieramy prezydenta PATRIOTE

jk

Posługiwanie się przez ciebie domyślnym zaimkiem *my* jest całkiem uzasadnione, pierdolony klonie

Data: 2010-06-23 10:12:23
Autor: SIM
drimliner w polsce
uzasadnione, pierdolony klonie

wierz, lista zobowionzuje do elementarnej etyliety......

jk

Data: 2010-06-24 09:29:44
Autor: Krzysztof Chajęcki
drimliner w polsce
Dnia Wed, 23 Jun 2010 10:12:23 +0200, SIM napisał(a):

uzasadnione, pierdolony klonie

wierz, lista zobowionzuje do elementarnej etyliety......

lista zobowiązuje do niezmieniania adresu raz na tydzień, zaś miłość do ojczyzny to też miłość do języka ojczystego, a ta implikuje robienie mniej niż trzech błędów w sześciu słowach :-P

--
meping

Data: 2010-06-24 11:57:14
Autor: SIM
drimliner w polsce
lista zobowiązuje do niezmieniania adresu raz na tydzień, zaś miłość do

pierdolony klonie

jk

Data: 2010-06-24 10:09:44
Autor: Krzysztof Chajęcki
drimliner w polsce
Dnia Thu, 24 Jun 2010 11:57:14 +0200, SIM napisał(a):

lista zobowiązuje do niezmieniania adresu raz na tydzień, zaś miłość do

pierdolony klonie

pytanie 1:czy jesteś w stanie powiedzieć to prosto w twarz przy świadkach??? pytanie 2: Czy potrafisz to uzasadnić???? - mam ten sam adres od kilku lat, od początku mojej bytności w usenecie podpisuję się prawdziwym imieniem i nazwiskiem oraz tym samym nickiem. Proszę bardzo więc uzasadnij tą obelgę.

--
meping

Data: 2010-06-24 12:12:15
Autor: SIM
drimliner w polsce
imieniem i nazwiskiem oraz tym samym nickiem. Proszę bardzo więc
uzasadnij tą obelgę.

po co ?
Zrobiłam CTR CV rzeby ci pokazać czego bronisz...
Łyso ci co?

jk

Data: 2010-06-24 10:24:22
Autor: Krzysztof Chajęcki
drimliner w polsce
Dnia Thu, 24 Jun 2010 12:12:15 +0200, SIM napisał(a):

imieniem i nazwiskiem oraz tym samym nickiem. Proszę bardzo więc
uzasadnij tą obelgę.

po co ?
Zrobiłam CTR CV rzeby ci pokazać czego bronisz... Łyso ci co?

pokażesz?

I jak to się ma do zmian adresu????

Nadal nie odpowiedziałoś (rodzaj nijaki celowo) czy jesteś w stanie powiedzieć powyższe w twarz. Więc jak???

nota bene gratulacje - zrobienie tylko jednego błędu ort w jednej linii z pewnością wymagało sporego wysiłku... :-) Pewnie pani przedszkolanka pomogła :-D

--
meping

Data: 2010-06-24 12:11:52
Autor: Krzysztof Chajęcki
drimliner w polsce
Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:25:54 +0200, SIM napisał(a):

pewnością wymagało sporego wysiłku... :-) Pewnie pani przedszkolanka
pomogła :-D

pierdolony klonie

JK

widać argumenty ci się skończyły, bo na wyzwiska zszedłeś już :-)

Ale swoją drogą gratulacje - dwa słowa i oba bez błędu ortograficznego!!! Statystycznie rzecz ujmując nauczyłeś się pisać po polsku!!!! :-D

--
meping

Data: 2010-06-24 17:33:42
Autor: SIM
drimliner w polsce
widać argumenty ci się skończyły, bo na wyzwiska zszedłeś już :-)

ja? ja tylko czekam aż przeprosisz mnie za słowa powrzechnie uważane za ogelgi

jk

Data: 2010-06-24 17:49:03
Autor: Krzysztof Chajęcki
drimliner w polsce
Dnia Thu, 24 Jun 2010 17:33:42 +0200, SIM napisał(a):

widać argumenty ci się skończyły, bo na wyzwiska zszedłeś już :-)

ja? ja tylko czekam aż przeprosisz mnie za słowa powrzechnie uważane za
ogelgi

co to są ogelgi?????????? :-O

i znów gratulacje - znów tylko dwa błędy ortograficzne. Widać wychowawczyni z przedszkola przeszła na etat 24/24 :-P

--
meping

Data: 2010-06-25 11:12:35
Autor: RadekNet
drimliner w polsce
Krzysztof Chajęcki pisze:
[...]

Krzysiek, jak nie przestaniesz ciagnac dyskusji z debiami to Ci dziure w burcie zrobie jak do Gdanska przylece ;)

--
Radek Wrodarczyk

Data: 2010-06-25 11:39:57
Autor: Krzysztof Chajęcki
drimliner w polsce
Dnia Fri, 25 Jun 2010 11:12:35 +0100, RadekNet napisał(a):

Krzysiek, jak nie przestaniesz ciagnac dyskusji z debiami to Ci dziure w
burcie zrobie jak do Gdanska przylece ;)

A se rób - Anitra stoi w tej chwili w AKM-ie... :-) tylko Uważaj, aby ktoś nie wsadził Ci kotwicy w plecy... Np. Andrzej, nowy właściciel... ;-D

--
pzdr
meping

Data: 2010-06-25 12:19:10
Autor: SIM
drimliner w polsce
Krzysiek, jak nie przestaniesz ciagnac dyskusji z debiami to Ci dziure w

a co to są diebiami? Naucz pisać się po Polsku debiu

jk

Data: 2010-06-25 11:41:17
Autor: Krzysztof Chajęcki
drimliner w polsce
Dnia Fri, 25 Jun 2010 12:19:10 +0200, SIM napisał(a):

Krzysiek, jak nie przestaniesz ciagnac dyskusji z debiami to Ci dziure

a co to są diebiami? Naucz pisać się po Polsku debiu

widać czytając twoje wypowiedzi dostał dysfunkcji modułu ortograficznego... :-P

--
meping

Data: 2010-06-25 14:19:54
Autor: novaq
drimliner w polsce
W dniu 2010-06-25 13:41, Krzysztof Chajęcki pisze:
[...]

A tak w ogóle nie pisze się "drimliner" tylko "drimlajner" ;)

N.

Data: 2010-06-25 15:11:48
Autor: Michal W.
drimliner w polsce
SIM wrote:

> widać argumenty ci się skończyły, bo na wyzwiska zszedłeś już :-)

ja? ja tylko czekam aż przeprosisz mnie za słowa powrzechnie uważane za
ogelgi

jk

To ja sie dolacze. Spadaj stad Ty niedorozwiniety idioto, albo choc zacznik korzystac z pomocy naukowych typu slownik ortograficzny.

To, ze jestes kretynem i nie masz nic madrego do napisania poza
wklejaniem ogolnie dostepnych linkow z popularnych portali
jakos zniesiemy - jesli nauczysz sie pisac poprawnie.

Michal W.

Data: 2010-06-25 15:46:02
Autor: /dev/SU45
drimliner w polsce

To ja sie dolacze. Spadaj stad Ty niedorozwiniety idioto, albo choc zacznik korzystac z pomocy naukowych typu slownik ortograficzny.

Przy zmianie bazy pytań do Człowieka ograniczenia i możliwości ulc
powinien dodać takie:

Krytykowanie wpisów trolla na grupie dyskusyjnej p.r.l. powoduje:

-zmniejszenie aktywności trolla
-zwiększenie aktywności trolla
-nie zmienia aktywności trolla
-dostarcza trollowi bodźców podniecających regresywnych

Data: 2010-06-26 04:53:54
Autor: Dariusz K. Ładziak
drimliner w polsce
Użytkownik Michal W. napisał:
SIM wrote:

[...]

O rany, tyle zbędnych słów - przecież grupa ma tekst standardowy na tę okazję:

Kolina, wypierdalaj!

--
Darek

Data: 2010-06-26 07:41:24
Autor: uwaga_NAIP
drimliner w polsce
O rany, tyle zbędnych słów - przecież grupa ma tekst standardowy na tę okazję:

i ważne ze dziala

jk

Data: 2010-06-26 05:54:05
Autor: Krzysztof Chajęcki
drimliner w polsce
Dnia Sat, 26 Jun 2010 07:41:24 +0200, uwaga_NAIP napisał(a):

O rany, tyle zbędnych słów - przecież grupa ma tekst standardowy na tę
okazję:

i ważne ze dziala

jk

Jak widać nie działa... p.s. jedna literówka tylko - jak to zrobiłeś???

--
meping

Data: 2010-06-27 22:20:44
Autor: Piotr Rzepka
drimliner w polsce
Cześć Meping,

Użytkownik "KrzysztofChajęcki" <krzysztof.chajecki@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i044lt$kpt$1@inews.gazeta.pl...
Dnia Sat, 26 Jun 2010 07:41:24 +0200, uwaga_NAIP napisał(a):
i ważne ze dziala
jk
Jak widać nie działa...
p.s. jedna literówka tylko - jak to zrobiłeś???

    Jedna literówka, jeden błąd ortograficzny i dwa błędy interpunkcyjne :)

Pozdrawiam,

Piotr Rzepka

Data: 2010-06-27 22:29:08
Autor: uwaga_NAIP
drimliner w polsce
   Jedna literówka, jeden błąd ortograficzny i dwa błędy interpunkcyjne :)

ja swojej licenci nie musiałem pisać tylko czytać

jk

Data: 2010-06-28 13:42:49
Autor: Piotrp_de
drimliner w polsce
>    Jedna literówka, jeden błąd ortograficzny i dwa błędy interpunkcyjne :)

ja swojej licenci nie musiałem pisać tylko czytać

jk

Kolina - to czytaj: SPIERDALAJ!

Data: 2010-06-23 12:24:58
Autor: =Marcos=
drimliner w polsce
[...]

Również bez znaczenia dla mieszkających bliżej Katowic lub Krakowa, bo bardziej opłaca się polecieć stąd do Londynu i stamtąd do miejsca docelowego...

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-06-30 06:43:30
Autor: mihau
drimliner w polsce
On Jun 23, 9:32 am, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:

Informacja bez znaczenia dla mieszkających bliżej Berlina niż Warszawy,
którzy ciągle wogóle nie biorą pod uwagę korzystania z usług polskich
przewoźników.

Trasę WRO-WAW można przelecieć LOTem za sporo mniej niż stówkę, więc
może i pora się zainteresować.

--
mihau

Data: 2010-06-30 19:11:40
Autor: witi
drimliner w polsce
[...]

Jeśli ktoś wie i ma ochotę napisać, to mam pytanko: za ile pln-ów da się przelecieć z Gdańska na Pyrzowice?
Dzięki za info.

pozdro

witi

Data: 2010-06-30 22:02:12
Autor: Przemysław Bernat
drimliner w polsce
Dnia Wed, 30 Jun 2010 19:11:40 +0200, witi napisał(a):

Jeśli ktoś wie i ma ochotę napisać, to mam pytanko: za ile pln-ów da się przelecieć z Gdańska na Pyrzowice?
Dzięki za info.

Od jakiś 250 w górę. Niestety wszystkie samoloty w Polsce latają do
Warszawy, więc jest przesiadka i dwa bilety. Możesz jeszcze spróbować
zapytać w JetAir, ale niby na stronie jest od 199, ale trzeba celować w
promocje i zamiast Pyrzowic są Balice.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-07-02 22:59:03
Autor: Jan Werbiński
drimliner w polsce
Użytkownik "mihau" <michal.salaban@gmail.com> napisał w wiadomości news:b1d8d93b-6970-4173-8ce8-fe8fafb529c1d16g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --

Po co?
W ciągu godziny do półtorej jestem pod lotniskiem Tegel. Parkuję za darmo nieopodal na kilka miesięcy (tak sprawdziłem wielokrotnie) i nie mam pourywanych lusterek, jak w Polsce.
Wybór i ceny lotów znacznie lepsze niż w Warszawie.

Data: 2010-07-03 15:55:55
Autor: mihau
drimliner w polsce
On Jul 2, 10:59 pm, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:

[...]

Warunek pierwszy: trzeba mieć samochód. A do tego dochodzi cena
benzyny, szczególnie gdy lecisz sam. Jeśli nie mieszkasz przy samej
granicy, koszt dojazdu do Berlina znacznie przewyższa cenę biletu PKP
lub nawet LOT do Warszawy.

Żeby nie było - też z Berlina korzystam i sobie chwalę. Po zakończeniu
przebudowy Schoenefeld praktycznie nie będzie w regionie konkurencji
dla tego portu lotniczego. Ale wczoraj - dla przykładu - wróciłem z
Armenii kombinacją LOT + PKP i jestem zadowolony.

--
mihau

drimliner w polsce