drive.google.com a Word for Windows/Mac

Data: 2016-05-23 04:09:56
Autor: jivanmukta
drive.google.com a Word for Windows/Mac
Mam dwa notebooki: z Windows i z Mac OS X. Chciałbym używać chmury do przechowywania dokumentów. Próbuję z drive.google.com. Umieściłem w chmurze dokumenty *.doc. Kiedy klikam na dokument otwiera mi się podgląd dokumentu w Word-viewerze, a chciałbym, żeby uruchamiał mi się Word for Windows/Mac z tym dokumentem. Czy da się to jakoś zrobić? W tej chwili muszę ściągać dokument do Pobrane i po edycji go odsyłać, a wolałbym, żeby owierał się Word, gdy dwuklikam dokument w chmurze. Byłbym wdzięczny za pomoc.

Data: 2016-05-23 18:29:42
Autor: Przemysław Ryk
drive.google.com a Word for Windows/Mac
Dnia Mon, 23 May 2016 04:09:56 -0700 (PDT), jivanmukta@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

Ustawić w przeglądarce domyślne aplikacje do otwierania danych typów plików.

[ Niektóre błędy nie były by tak tragiczne, gdyby nie próby ich            ]
[ naprawienia.                                        (znalezione w necie) ]

Data: 2016-05-24 07:44:47
Autor: Jivanmukta
drive.google.com a Word for Windows/Mac
Ustawić w przeglądarce domyślne aplikacje do otwierania danych typów
plików.

Mam ustawione. Używam IE 11 pod Windows 10.

Data: 2016-05-30 23:06:39
Autor: JoteR
"Jivanmukta" napisał:

Ustawić w przeglądarce domyślne aplikacje do otwierania danych typów
plików.

Mam ustawione. Używam IE 11 pod Windows 10.

No to pozostaje ci tylko zmienić zasilacz, widocznie ten, którego używasz, nie jest certyfikowany przez Google.

JoteR

PS. Przemysławie, azaliż ocipiałżeś?

Data: 2016-05-31 21:57:35
Autor: Przemysław Ryk
drive.google.com a Word for Windows/Mac
Dnia Mon, 30 May 2016 23:06:39 +0200, JoteR napisał(a):

(ciach...)
PS. Przemysławie, azaliż ocipiałżeś?

Nie. I nie wiem, czy się z tego cieszyć, czy wręcz przeciwnie. ;D

[ Najlepsze związki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle         ]
[ kończą się w taki sposób, więc logicznie będzie tak właśnie zacząć.      ]
[                                              (Jurij Orłow "Lord of War") ]

Data: 2016-06-11 14:27:50
Autor: Jivanmukta
JoteR wrote:
No to pozostaje ci tylko zmienić zasilacz, widocznie ten, którego
używasz,
nie jest certyfikowany przez Google.

A tobie pozostaje zmienić mózg, na taki, który ma IQ>0, to twój ma chyba ujemne. Nie rób sobie jaj, bo sprawa jest ważna dla mojego taty, który potrzebuje używać tej chmury.

Data: 2016-06-28 02:05:45
Autor: JoteR
"Jivanmukta" napisał:

A tobie pozostaje zmienić mózg, na taki, który ma IQ>0, to twój ma
chyba ujemne.

Obsikaj mi jeszcze nogawki. O ile dosięgniesz... ;->

Nie rób sobie jaj, bo sprawa jest ważna dla mojego taty,
który potrzebuje używać tej chmury.

Dla twojego taty ważniejszym problemem jest syn-idiota, który nie dość, że nie umie znaleźć właściwej grupy dla poruszanego problemu (grupa pl.comp.pecet - o sprzęcie - z pewnością nią nie jest), to jeszcze na zwróconą delikatnie uwagę popuszcza sokiem z buraka.
Zatem, skoro twój IQ nie jest w stanie ogarnąć delikatnej aluzji - napiszę wprost:

Wypad z problemem *programowym* z grupy *sprzętowej* na odpowiednią grupę. Jaką - poszukaj sobie sam. Twój niewątpliwie wysoki IQ z pewnością cię nakieruje na właściwą... ;->

JoteR

drive.google.com a Word for Windows/Mac