drożeje autostrada, bo ciężarówki nie chcą płacić e-myta

Data: 2012-01-06 03:36:28
Autor: WildS
On 2012-01-05, PavveL <lespaf@interia.pl> wrote:
"...Zdaniem Stalexportu, o konieczności aktualizacji stawek decyduje m.in. spadek liczby samochodów ciężarowych na autostradzie, w związku z likwidacją winiet i wprowadzeniem od 1 lipca 2011 roku rzeczywistego poboru opłat dla tej kategorii pojazdów..."
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-podwyzka-oplat-na-a4-18-zl-za-przejazd,nId,425330

Lemingom gratulujemy wyboru przywódców tego kraju...

Buehehe, pierwsza z trzech nie viatollowych już tęskni za TIRami, A1
wydaje sie miec to poki co w dupie i będzie liczyć na kasę z np. płatnej
obwodnicy autostradowej Torunia a kulczykówka chętnie pewnie
"dofinansuje" stawianie kolejnych tonażówek. Ciekawe czy 2012 przyniesie
jakieÅ› zmiany.

Mogliby się po prostu dogadać i wstawić wszedzie viatola. Ale to chyba
nie w tym kraju.

--
WildS

Data: 2012-01-06 11:54:16
Autor: J.F.
dro¿eje autostrada, bo ciê¿arówki nie chc± p³aciæ e-myta
Dnia Fri, 6 Jan 2012 03:36:28 +0100 (CET), WildS napisa³(a):
Buehehe, pierwsza z trzech nie viatollowych ju¿ têskni za TIRami, A1
wydaje sie miec to poki co w dupie i bêdzie liczyæ na kasê z np. p³atnej
obwodnicy autostradowej Torunia a kulczykówka chêtnie pewnie
"dofinansuje" stawianie kolejnych tona¿ówek. Ciekawe czy 2012 przyniesie
jakie¶ zmiany.

Poczekamy, zobaczymy. A4 dziala na troche innych zasadach, tam sie chyba
mocno dziela wplywami z budzetem.

Mogliby siê po prostu dogadaæ i wstawiæ wszedzie viatola. Ale to chyba
nie w tym kraju.

wszedzie na autostradach ? to se ne da, bo viatoll ma nizsze stawki niz
prywaciarze :-)
Co akurat jest calkiem dobre, bo prowadzi do obnizek ceny przez tych
prywaciarzy ... ale jak widac nie, konkurencja spowodowala ze
przedsiebiorca chce podniesc ceny :-)
Po prostu - musicie sie koledzy przelamac i zorganizowac protest
krakowsko-slaskich kierowcow. I nie korzystac z autostrady, a jak
korzystac, to marudzic na bramkach :-)

Podejrzewam ze im viatolla proponowano ... ale nie za darmo :-)
To co oni - glupi ? teraz maja ulgi za zatrudnianie bezrobotnych :-)

Swoja droga - jak oni sobie radzili przed 2004 ? J.

Data: 2012-01-06 04:50:17
Autor: WS
On 6 Sty, 11:54, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

Poczekamy, zobaczymy. A4 dziala na troche innych zasadach, tam sie chyba
mocno dziela wplywami z budzetem.

e tam, nie wiem jak teraz, ale przed viatollem budzet dzielil sie
wplywami z winiet z nimi (zdaje sie wiekszosc brali ;) )
ciezarowki jezdzily "gratis" majac winiete, a za kazdy przejazd budzet
im zwracal... ktos nawet wyliczyl, ze oplacilo by im sie kupic
ciezarowki, zatrudnic kierowcow i jezdzic pusto od bramki do bramki ;)

WS

Data: 2012-01-06 17:00:38
Autor: WildS
On 2012-01-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Mogliby się po prostu dogadać i wstawić wszedzie viatola. Ale to chyba
nie w tym kraju.

wszedzie na autostradach ? to se ne da, bo viatoll ma nizsze stawki niz
prywaciarze :-)

Viatoll ma różne stawki zależnie od rodzaju drogi, klasy euro itd. Nic
nie stoi na przeszkodzie, zeby ustawic jakies osobne stawki za prywatne.

--
WildS

Data: 2012-01-06 17:38:56
Autor: J.F.
dro¿eje autostrada, bo ciê¿arówki nie chc± p³aciæ e-myta
Dnia Fri, 6 Jan 2012 17:00:38 +0100 (CET), WildS napisa³(a):
On 2012-01-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Mogliby siê po prostu dogadaæ i wstawiæ wszedzie viatola. Ale to chyba
nie w tym kraju.

wszedzie na autostradach ? to se ne da, bo viatoll ma nizsze stawki niz
prywaciarze :-)

Viatoll ma ró¿ne stawki zale¿nie od rodzaju drogi, klasy euro itd. Nic
nie stoi na przeszkodzie, zeby ustawic jakies osobne stawki za prywatne.

Owszem, nie ma zadnych przeskod zeby wstawic dodatkowa stawke.
Tylko czy myslisz ze od tego ciezarowki wroca na autostrady ? :-)

J.

Data: 2012-01-08 22:55:06
Autor: Rafa³ Grzelak
J.F. wrote:

> [...]

Owszem, nie ma zadnych przeskod zeby wstawic dodatkowa stawke.
Tylko czy myslisz ze od tego ciezarowki wroca na autostrady ? :-)

Nie, bo stawka kulczyka to dalej >1pln/km dla tira. ;]

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

drożeje autostrada, bo ciężarówki nie chcą płacić e-myta