"drobne" przeróbki żuka na wariata :) Pyt ania tech i o przepis.

Data: 2011-03-04 22:12:03
Autor: Rafał \"SP\" Gil
"drobne" przeróbki żuka na wariata :) Pyt ania tech i o przepis.
Witam !

Pytanie techniczne: wyczytałem gdzieś, że robi się przeszczepy z lublina do żuka (hamulcy(lejcy), rzecz jasna). Pytanie - łatwa/tania ta przeróbka ? I czy chodzi tylko o bębnowe, czy jednak można dać do żuka na przód hamulce tarczowe ?

  W tym wynalazku hamowanie jest wspomagane litaniÄ… loteraÅ„skÄ…. No i czÅ‚owiek sobie przypomina tyle modlitw ...

2. pytanie "pordowe" : czy zamiast "ławeczek" dla 5 pasażerów na pace żuka, można wkotwiczyć w podłogę WERSALKĘ ...
Po łebkach doczytałem, że w sumie siedzenie ma jeden warunek : Być zamocowane w podłodze tak by zapobiec niezamierzonemu przemieszczaniu ...

I jak określić, ile osób może zająć wersalkę ;), w sensie ile osobowa jest :)

Bóg zapłać z góry za odpowiedzi, w tym również te na temat :)
Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-03-04 21:29:02
Autor: to
"drobne" przeróbki ¿uka na wariata :) Pytania tech i o przepis.
begin Rafał \"SP\" Gil
[...]

Hamaki se zawieś. Na każdy wejdą dwie osoby różnej płci.

Data: 2011-03-04 22:38:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

W tym wynalazku hamowanie jest wspomagane litanią loterańską. No i
człowiek sobie przypomina tyle modlitw ...

Pierwszy raz słyszałem u Ciebie modlitwę. ;)

[...]

WERSALKĘ?!? Narożnik miał być. Wersalka będzie za mała dla pięciu chłopa!!!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-03-05 21:16:02
Autor: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat
"drobne" przeróbki ?uka na wariata :) Pytania tech i o przepis.
W artykule <ikrkja$geq$1@node2.news.atman.pl> Rafa? "SP" Gil napisa³(a):
Witam !

Pytanie techniczne: wyczyta?em gdzie?, ?e robi si? przeszczepy z lublina do ?uka (hamulcy(lejcy), rzecz jasna). Pytanie -
[..]

Dzisiaj na Cmentarzysku ksi±¿ek widzia³em "¯uk czê¶ci zamienne".
Mo¿e bêdzie przydatne.

--
Szanuj admina swego,
mo¿esz mieæ gorszego.....

+-=-=- Przemys³aw Gubernat <repcio@repcio.net> -=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spó³ka Jawna   |
| System Administrator @ Repcio.NET                         |
| Jestem twoim ostatecznym rozwi±zaniem !                   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2011-03-07 06:44:59
Autor: glang
"drobne" przeróbki żuka na wariata :) Pytania tech i o przepis.
 W tym wynalazku hamowanie jest wspomagane litaniÄ… loteraÅ„skÄ….

jakÄ…?????????????????
ja wiem że nabożeństwa różańcowe już dawno były w październiku ale Panie loReTańska !!!
:)))))))))
pzdr
GL

Data: 2011-03-07 07:54:20
Autor: jerzu
"drobne" przeróbki ¿uka na wariata :) Pytania tech i o przepis.
On Mon, 7 Mar 2011 06:44:59 +0100, "glang" <glang@o2222222.pl> wrote:

loReTañska !!!

Ale on dobrze napisa³, loterañsk±. Bo to jest loteria: albo siê
zatrzyma, albo nie ;P

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-07 20:29:26
Autor: Adam P³aszczyca
"drobne" przeróbki żuka na wariata :) Pyt ania tech i o przepis.
Dnia Fri, 04 Mar 2011 22:12:03 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):

Pytanie techniczne: wyczyta³em gdzie¶, ¿e robi siê przeszczepy z lublina do ¿uka (hamulcy(lejcy), rzecz jasna). Pytanie - ³atwa/tania ta przeróbka ? I czy chodzi tylko o bêbnowe, czy jednak mo¿na daæ do ¿uka na przód hamulce tarczowe ?

Sprawd¼ serwo. Al;e tym razem sam, bo ja ju¿ wiêcej nie bêde godziny
traci³, ¿eby poogl±daæ ledziki. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2011-03-07 22:59:14
Autor: V-Tec

LOL, szczerze mnie rozbawiłeś :) "WERSALKĘ". Dostaw od razu kredens ;) (nie mylić z dużym fiatem). BTW: Edd China (ten z Wheelers Dealers/Fani czterech kółek) zbudował jeżdżącą sofę: http://www.cummfybanana.com/ Ale nie wiem, czy żuk z wersalką przejdzie przegląd.

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2011-03-08 11:24:38
Autor: J.F.
"drobne" przeróbki ¿uka na wariata :) Pytania tech i o przepis.
On Mon, 07 Mar 2011 22:59:14 +0100,  V-Tec wrote:
2. pytanie "pordowe" : czy zamiast "³aweczek" dla 5 pasa¿erów na pace
¿uka, mo¿na wkotwiczyæ w pod³ogê WERSALKÊ ...

LOL, szczerze mnie rozbawi³e¶ :) "WERSALKÊ". Dostaw od razu kredens ;)

No wiesz, podjezdza na parking dostawczak. otwieraja sie drzwi i widze
sofe, fotel, podnozek, telewizor.
Mercedes zapewnia jednak komfort podrozowania :-)

J.

Data: 2011-03-30 19:51:12
Autor: jerzu
"drobne" przeróbki ¿uka na wariata :) Pytania tech i o przepis.
On Fri, 04 Mar 2011 22:12:03 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Bóg zap³aæ z góry za odpowiedzi, w tym równie¿ te na temat :)

Proszê bardzo: tu masz ewentualn± inspiracjê ;)

http://img179.imageshack.us/f/zukvc3.jpg/

Data: 2011-03-30 23:09:25
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
"drobne" przeróbki żuka na wariata :) Pytania tech i o przepis.
W dniu 2011-03-30 19:51, jerzu pisze:
On Fri, 04 Mar 2011 22:12:03 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl>  wrote:

Bóg zapłać z góry za odpowiedzi, w tym również te na temat :)

ProszÄ™ bardzo: tu masz ewentualnÄ… inspiracjÄ™ ;)

http://img179.imageshack.us/f/zukvc3.jpg/

To jest jakieś z FotoSzopy? Czy tylko tosterem mlaśnięte? ;)

Data: 2011-03-31 00:26:01
Autor: J_K_K
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:in066b$1t8$2news.dialog.net.pl...
http://img179.imageshack.us/f/zukvc3.jpg/

To jest jakieś z FotoSzopy? Czy tylko tosterem mlaśnięte? ;)

Rekalmowana na tym Żuku firma naprawdę istnieje
- produkują m. in. kleje i tynki do ociepleń.

Pzdr

JKK

"drobne" przeróbki żuka na wariata :) Pyt ania tech i o przepis.