Data: 2010-01-18 21:58:42 | |
Autor: Misiu | |
drobny problem z MultiBankiem | |
Witam,
Jaki¶ czas temu zrezygnowałem z karty debetowej VISA do rachunku. Karta została zamknięta, ale bank nie zwrócił mi opłaty za jej używanie (MultiBank zwraca opłatę za kartę je¶li w poprzednim miesi±cu płatno¶ci ni± robione były większe niż 500 zł. W moim przypadku warunek ten był spełniony). Napisałem reklamację. Dokładnie 29 dni póĽniej otrzymałem sztampowy mail z banku, że "przepraszaj±", ale "nadal trwaj± czynno¶ci wyja¶niaj±ce". I oczywi¶cie ZERO jakiejkolwiek daty, do kiedy one potrwaj±. Mail nie zawierał żadnych odniesień do mojej sprawy, rozpoczynał się od słów "Szanowy/a Pan/i, proszę przyj±ć nasze przeprosiny ...", widać, że wysyłaj± takich setki. IMHO to typowe olewanie klienta, w końcu sprawdzenie, czy opłata została zwrócona na konto, może nie zajmie 30 sekund, ale 30 dni to chyba wystarczaj±cy czas. Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i co¶ zrobić ? Nie chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam odpowiedĽ odmown±. Chodzi o to, aby kto¶ po¶więcił KILKA MINUT mojej reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę. Jest może jaka¶ bankowa Inspekcja Handlowa, albo co¶ w tym gu¶cie ? -- http://voip.stegny.net |
|
Data: 2010-01-18 22:07:07 | |
Autor: MarekZ | |
drobny problem z MultiBankiem | |
Użytkownik "Misiu" <mgrizzly@ymail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hj2i1u$1l1r$1@news2.ipartners.pl...
Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i co¶ zrobić ? Nie chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam odpowiedĽ odmown±. Chodzi o to, aby kto¶ po¶więcił KILKA MINUT mojej reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę. Luzik. Ja dostałem już dwa takie maile (co miesi±c wysyłaj±) o przedłużeniu okresu rozpatrywania banalnej reklamacji. Dno. Ten bank stał się od pewnego czasu niereformowalny w pewnych kwestiach. Co¶ jak kolejna inkarnacja Pekao. |
|
Data: 2010-01-18 22:14:18 | |
Autor: Bogdan B. | |
drobny problem z MultiBankiem | |
W dniu 2010-01-18 21:58, Misiu pisze:
Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy": http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4 Formalnie sprawa się kwalifikuje, pytanie czy chcesz zainwestować w to swój czas. |
|
Data: 2010-01-18 23:56:49 | |
Autor: Misiu | |
drobny problem z MultiBankiem | |
Bogdan B. pisze:
Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy": Dzięki za link. pytanie czy chcesz zainwestować Czas byłbym skłonny zainwestować. Z regulaminu wynika jednak, że walka o odzyskanie 2 zł kosztować mnie będzie 20 zł. Może jakieś inne pomysły ??? -- http://voip.stegny.net |
|
Data: 2010-01-19 00:24:11 | |
Autor: Bogdan B. | |
drobny problem z MultiBankiem | |
W dniu 2010-01-18 23:56, Misiu pisze:
Bogdan B. pisze: Jeżeli uważasz że Twoje roszczenie jest uzasadnione, to bank przegrywający sprawę zwróci ci opłatę - paragraf 22 (zbieżność z innym regulaminem przypadkowa). |
|
Data: 2010-01-18 23:57:16 | |
Autor: RobertS | |
drobny problem z MultiBankiem | |
Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy": i chyba ze 20 zł przy takim roszczeniu... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-19 00:25:26 | |
Autor: Bogdan B. | |
drobny problem z MultiBankiem | |
W dniu 2010-01-18 23:57, RobertS pisze:
JeĹĽeli roszczenie jest uzasadnione to jest do zwrotu przez bank. |
|
Data: 2010-01-19 08:27:14 | |
Autor: RobertS | |
drobny problem z MultiBankiem | |
i chyba ze 20 zł przy takim roszczeniu... wiem, dla zasady można powalczyć, tylko czy te 2 zł warte są straconego czasu? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-19 10:17:09 | |
Autor: Misiu | |
drobny problem z MultiBankiem | |
RobertS pisze:
Sprawienie by jakiĹ› pajac wziÄ…Ĺ‚ siÄ™ wreszcie za swojÄ… robotÄ™ - bezcenne :) Dla nas wszystkich. -- http://voip.stegny.net |
|