drobny problem z MultiBankiem

Data: 2010-01-18 21:58:42
Autor: Misiu
drobny problem z MultiBankiem
Witam,

Jaki¶ czas temu zrezygnowałem z karty debetowej VISA do rachunku. Karta została zamknięta, ale bank nie zwrócił mi opłaty za jej używanie (MultiBank zwraca opłatę za kartę je¶li w poprzednim miesi±cu płatno¶ci ni± robione były większe niż 500 zł. W moim przypadku warunek ten był spełniony).

Napisałem reklamację. Dokładnie 29 dni póĽniej otrzymałem sztampowy mail z banku, że "przepraszaj±", ale "nadal trwaj± czynno¶ci wyja¶niaj±ce". I oczywi¶cie ZERO jakiejkolwiek daty, do kiedy one potrwaj±. Mail nie zawierał żadnych odniesień do mojej sprawy, rozpoczynał się od słów "Szanowy/a Pan/i, proszę przyj±ć nasze przeprosiny ...", widać, że wysyłaj± takich setki.

IMHO to typowe olewanie klienta, w końcu sprawdzenie, czy opłata została zwrócona na konto, może nie zajmie 30 sekund, ale 30 dni to chyba wystarczaj±cy czas.

Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i co¶ zrobić ? Nie chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam odpowiedĽ odmown±. Chodzi o to, aby kto¶ po¶więcił KILKA MINUT mojej reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.

Jest może jaka¶ bankowa Inspekcja Handlowa, albo co¶ w tym gu¶cie ?

--
http://voip.stegny.net

Data: 2010-01-18 22:07:07
Autor: MarekZ
drobny problem z MultiBankiem
Użytkownik "Misiu" <mgrizzly@ymail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hj2i1u$1l1r$1@news2.ipartners.pl...

[...]

Luzik. Ja dostałem już dwa takie maile (co miesi±c wysyłaj±) o przedłużeniu okresu rozpatrywania banalnej reklamacji. Dno. Ten bank stał się od pewnego czasu niereformowalny w pewnych kwestiach. Co¶ jak kolejna inkarnacja Pekao.

Data: 2010-01-18 22:14:18
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-01-18 21:58, Misiu pisze:

Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek
odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i coś zrobić ? Nie
chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam
odpowiedź odmowną. Chodzi o to, aby ktoś poświęcił KILKA MINUT mojej
reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.

Jest może jakaś bankowa Inspekcja Handlowa, albo coś w tym guście ?

Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy":
http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4
Formalnie sprawa się kwalifikuje, pytanie czy chcesz zainwestować
w to swĂłj czas.

Data: 2010-01-18 23:56:49
Autor: Misiu
Bogdan B. pisze:

Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy":
http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4
Formalnie sprawa siÄ™ kwalifikuje,

Dzięki za link.

pytanie czy chcesz zainwestować
w to swĂłj czas.

Czas byłbym skłonny zainwestować. Z regulaminu wynika jednak, że walka o odzyskanie 2 zł kosztować mnie będzie 20 zł. Może jakieś inne pomysły ???

--
http://voip.stegny.net

Data: 2010-01-19 00:24:11
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-01-18 23:56, Misiu pisze:
Bogdan B. pisze:

[...]

Jeżeli uważasz że Twoje roszczenie jest uzasadnione, to bank przegrywający sprawę zwróci ci opłatę - paragraf 22 (zbieżność z innym regulaminem przypadkowa).

Data: 2010-01-18 23:57:16
Autor: RobertS
[...]

i chyba ze 20 zł przy takim roszczeniu...

RobertS

Data: 2010-01-19 00:25:26
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-01-18 23:57, RobertS pisze:

[...]

JeĹĽeli roszczenie jest uzasadnione to jest do zwrotu przez bank.

Data: 2010-01-19 08:27:14
Autor: RobertS
drobny problem z MultiBankiem

i chyba ze 20 zł przy takim roszczeniu...

JeĹĽeli roszczenie jest uzasadnione to jest do zwrotu przez bank.

wiem, dla zasady można powalczyć, tylko czy te 2 zł warte są straconego czasu?

RobertS

Data: 2010-01-19 10:17:09
Autor: Misiu
RobertS pisze:

i chyba ze 20 zł przy takim roszczeniu...

JeĹĽeli roszczenie jest uzasadnione to jest do zwrotu przez bank.

wiem, dla zasady można powalczyć, tylko czy te 2 zł warte są straconego czasu?

Sprawienie by jakiĹ› pajac wziÄ…Ĺ‚ siÄ™ wreszcie za swojÄ… robotÄ™ - bezcenne :) Dla nas wszystkich.

--
http://voip.stegny.net

drobny problem z MultiBankiem