drobny problem z MultiBankiem

Data: 2010-01-18 22:07:07
Autor: MarekZ
drobny problem z MultiBankiem
Użytkownik "Misiu" <mgrizzly@ymail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj2i1u$1l1r$1@news2.ipartners.pl...

Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i coś zrobić ? Nie chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam odpowiedź odmowną. Chodzi o to, aby ktoś poświęcił KILKA MINUT mojej reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.

Jest może jakaś bankowa Inspekcja Handlowa, albo coś w tym guście ?

Luzik. Ja dostałem już dwa takie maile (co miesiąc wysyłają) o przedłużeniu okresu rozpatrywania banalnej reklamacji. Dno. Ten bank stał się od pewnego czasu niereformowalny w pewnych kwestiach. Coś jak kolejna inkarnacja Pekao.

drobny problem z MultiBankiem