droga 15 lub 25

Data: 2011-02-04 03:23:47
Autor: wagabunda
droga 15 lub 25
Koledzy wybieram się z Wrocławia do Grudziądza jeździłem drogą 15 lub
25 ale to było przed zimą proszę mi powiedzieć jak się teraz mają te
drogi w których jest mniej dziur pozimowych, bo że są to nie mam
wątpliwości :-).
Będę wdzięczny za wszystkie informacje.
Pozdrawiam Wiesław

Data: 2011-02-04 13:03:58
Autor: J_K_K
droga 15 lub 25
Użytkownik "wagabunda" <wieslaw.waclaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f08ca64-de2c-4920-b179-80fedb777880t8g2000vbd.googlegroups.com...
[...]
Jechałem ostatnio 15 od Brodnicy na Grudziądz.
Jakichś szczególnych traum nie pamiętam,
w przeciwieństwie do dziur, a w zasadzie wyrw w wierzchniej warstwie asfaltu,
na "D_K_1" w okolicach Łęczycy.

Pzdr

JKK

droga 15 lub 25