droga Wrocław - Zakopane

Data: 2009-05-05 17:20:14
Autor: Drozu
droga Wrocław - Zakopane
nocai pisze:

2) A4 i potem Oświęcim, Wadowice, Sucha Beskidzka.

Gorąco odradzam.
Jeżdżę często z Opola do Nowego Targu. Trasa A4 do krakowa i później zakopianką zajmuje mi +/- 3.5h... są 2 zwężki na płatnym odcinku, chwilę stoi się w Krakowie bo aktualnie zakopianka przy węźle z A4 jest remontowana i ruch odbywa się jedną nitką w obie strony, no i do Myślenic też są zwężenia... Ale to nic w porównaniu z moją ostatnią podróżą przez Wadowice... ponad 5h :/

Data: 2009-05-05 20:30:52
Autor: loto
droga Wrocław - Zakopane
nocai pisze:

> [...]

Jeżdżę często z Opola do Nowego Targu. Trasa A4 do krakowa i później zakopianką zajmuje mi +/- 3.5h... są 2 zwężki na płatnym odcinku, chwilę stoi się w Krakowie bo aktualnie zakopianka przy węźle z A4 jest remontowana i ruch odbywa się jedną nitką w obie strony, no i do Myślenic też są zwężenia... Ale to nic w porównaniu z moją ostatnią podróżą przez Wadowice... ponad 5h :/

Potwierdzam, jeżdżę czasami Wrocław - Jabłonka i za nić w świecie teraz nie
pojechałbym przez Zator-Wadowice :/

--

droga Wrocław - Zakopane