droga rowerowa a pierwszeństwo

Data: 2018-10-01 20:23:33
Autor: sirapacz
droga rowerowa a pierwszeństwo

Może to tramwajarz z zawodu?
Było go widać wcześniej?

było - jak stawałem to był ode mnie z dobre 200m a może nawet lepiej.

Data: 2018-10-01 20:56:21
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 1 Oct 2018 20:23:33 +0200, sirapacz napisał(a):

Może to tramwajarz z zawodu?
Było go widać wcześniej?

było - jak stawałem to był ode mnie z dobre 200m a może nawet lepiej.

Piszesz  " którego nie zbawi jak postoi 10 sekund dłużej," no to mogłeś
poczekać aż gość przejedzie i dopiero podjechać do drogi. Nie trwało by
to dłużej niż 30 sek. Z drugiej strony, gościu mógł nieco zwolnić i
przejechać z tyłu twojej bryki - na ogół jest dosyć miejsca.
Jeżdżę sporo rowerem i znam takie sytuacje z własnego rowerowego
doświadczenia. Zwykle kierowcy zapominają o obecności ścieżki dla
rowerów nawet jak codziennie ją przejeżdżają wyjeżdżając z osiedla. Sam
się czasem na tym łapię jak akurat jadę autem :) Podsumowywując, jedynie
wyrozumiałość nas uratuje.

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-01 22:14:35
Autor: sirapacz
[...]

Jak podjeżdżałem to był daleko ode mnie (powiedziałbym, że bardzo daleko) ale owszem podjechał do mnie po jakichś 15-20 sekundach myślę.

przejechać z tyłu twojej bryki - na ogół jest dosyć miejsca.
miał bardzo dużo miejsca - mimo dupy wystającej na ścieżkę

droga rowerowa a pierwszeństwo