drogi pisie. takiegio w. dostaniecie m贸j g艂os.! za misia za ca艂o艣膰 wa 艂a wa 艂a i Tyle

Data: 2017-04-15 11:28:29
Autor: Zenek Kapelinder
drogi pisie. takiegio w. dostaniecie m贸j g艂os.! za misia za ca艂o艣膰 wa 艂a wa 艂a i Tyle
Jak wolisz palenie opon i smietnikow przez opalonych przybyszow to glosuj na pelo. Jak wygraja to szybko uzupelnia braki w multi kulti.

Data: 2017-04-15 16:10:39
Autor: Zenek Kapelinder
drogi pisie. takiegio w. dostaniecie m贸j g艂os. ! za misia za ca艂o艣膰 wa 艂a wa 艂a i Tyle
Tez nie bede glosowal na pis jak pojawi sie partia ktora zagwarantuje ze po wyborach bedzie samodzielnie rzadzila i nie wpusci opalonych, przypilnuje zeby nikt panstwa czyli nas nie rznal na podatkach ( te dwa punkty eliminuja po i jego klony). Reszta obiecanek z programow wyborczych w zasadzie kolo chuja mi lata. Moga zbiorowo paciory klepac, taki rodzaj folkloru. Jak mi sie lowickie oj dyna dyna nie podoba to moge tego nie sluchac. Ale z drugiej strony jak w Polsce jest z 70% katolikow i sa oni podatnikami to maja z budzetu dostac wiecej kasy niz Luteranie albo Swiadkowie Jehowy. To ze ateisci ktorych jest z kilkanascie procent nie dostaja nic z budzetu znaczy ze nie potrafia sie zorganizowac zeby dostac, i chociaz ateizm to nie religia to nalezy sie ateistom proporcjonalnie do innych co w zwiazku z religia dostaja. Oczywiscie nie moga byc to pieniadze do reki tyljko na jakies cele spoleczne ktore ateisci dla siebie i przy okazji dla innych by chcieli zrobic. W Caritasie specjalnie sie nie pytaja o religie jak pomagaja ludziom chorym ktorym zostaly dwa tygodnie zycia. Jak zawalil sie dom to zroobil Caritas jedzenie dla wszystkich strazakow i ratownikow a nie tylko dla wierzacych. A zeprzy okazji na bank przytulili z smsow wieksza kase niz wydali to inna sprawa i nic mi do tego bo to pieniadze po podatku byly. Ci od telefonow na smsach tez przytulili a budzet o podatkach nie zapomnial. Kolejne wybory wygrywa z marszu PIS. Wszyscy jego zadeklarowai przeciwnicy pobierajacy 500 na dziecko z obrzydzeniem zaglosuja na PIS bo blizsza cialu koszula niz pierdolenie Schetyny o 500 na kazde dziecko a nie tylko od drugiego i trzynasta emeryture. Kazdy kto ma troche oleju w glowie wie ze jak dzisiejsze PO wygralo by wybory do sejmu, senatu, samorzadowe to sie zemsci na ludziach ze teraz ie rzadza i nie zarabiaja kasy. Nikt nie jest w stanie zweryfikowac danych o finansach panstwa. Ludzie uslysza ze sa w zlym stanie i ze benzyna po 6, zabranie 500 itp. Bo jak nie to Argentyna itd. Od razu duzo opalonych i to tego najgorszego sortu. Dokad maszyna sprzezona z kamerami nie pilnuje kto ma przeglad kolo chuja mi lata ile kosztuje bo jak by policzyc to na rowno czterdziesci lat jak mam samochody z 5 lat robilem w nich przeglady.

drogi pisie. takiegio w. dostaniecie m贸j g艂os.! za misia za ca艂o艣膰 wa 艂a wa 艂a i Tyle