drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój gł os.! za misia za caĹ‚ość wa Ĺ‚a wa Ĺ‚a i Tyle

Data: 2017-04-15 14:32:19
Autor: silvio balconetti
drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój gł os.! za misia za caĹ‚ość wa Ĺ‚a wa Ĺ‚a i Tyle
Am 14.04.2017 um 20:48 schrieb boukun:
http://moto.wp.pl/badania-techniczne-beda-drozsze-a-spoznialscy-zaplaca-podwojnie-6111893991032961a

Tfu
3 min. temu

W lipcu 2016r brałem udział w wypadku drogowym, sprawca pouszał się
pojazdem z kradzionymi tablicami rej. Uciekł z miejsca wypadku. Policja
jak to policja, lache położyła w sensie do tej pory po sprawcy ani widu
ani słychu. Ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny też nie kwapi się z
wypłata o tym, że ubezpieczyciel nie oddał mi kasy za holowanie to już
nie chce mi się gadać. Auto od tamtej pory stoi w garażu. OC zapłacone
więc paj±ki czuj± się bezpieczne. i teraz co? mam płacić więcej za
przegl±d bo wyznaczone przez t± atrapę państwa prawa urzędy nie
spełniaj± należycie swojej funkcji?? drogi pisie. takiegio w.
dostaniecie mój głos.! za misia za cało¶ć wa ła wa ła i Tyle

emerytka okradziona
14 min. temu

oszu¶ci i złodzieje na rozwalane limuzyny zbieraj±., emerytowi 2 złote
bo na miesi±czkę k,aczora co miesi±c trzeba 200 tysięcy o wyjazdach na
Wawel nie wspomnę, bo zapewne dużo drożej

foch
6h temu

Od kilku lat motor stoi nieużywany, bo nie mam potrzeby nim jeĽdzić, nie
chcę go sprzedawać z sentymentu, to co mam płacić przegl±d bo rozdali
kasę i nie maj± za co się rz±dzić? przecież to jest
chore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Drogi kolego i inni. Widzialy galy co braly, mowi przyslowie. A partia jak zdobyla wladze, to jest szybko i dobrowolnie nie odda. Nie podobaly sie ohydne osmiorniczki (rzygac mi sie chce jak sobie przypomne goscia, co na Maderze lapal te stworzenia), to teraz macie tysiace Misiewiczow, wariata MON i bezzebnego wodza!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-04-15 19:55:14
Autor: Stachu Chebel
drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój głos. ! za misia za całość wa ła wa ła i Tyle
W dniu sobota, 15 kwietnia 2017 14:32:21 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

SB dr angelologii apokryficznej
"Szanowny Prezydencie. Błogosławione łono, które Ciebie nosiło i piersi, które ssałe¶" (Szczecin).

"Wiesz co robi ten mi¶? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest Mi¶ na skalę naszych możliwo¶ci. Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo."

drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój gł os.! za misia za caĹ‚ość wa Ĺ‚a wa Ĺ‚a i Tyle