drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój głos.! za misia za całość wa ła wa ła i Tyle

Data: 2017-04-14 20:48:47
Autor: boukun
drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój głos.! za misia za całość wa ła wa ła i Tyle
http://moto.wp.pl/badania-techniczne-beda-drozsze-a-spoznialscy-zaplaca-podwojnie-6111893991032961a

Tfu
3 min. temu

W lipcu 2016r brałem udział w wypadku drogowym, sprawca pouszał się pojazdem z kradzionymi tablicami rej. Uciekł z miejsca wypadku. Policja jak to policja, lache położyła w sensie do tej pory po sprawcy ani widu ani słychu. Ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny też nie kwapi się z wypłata o tym, że ubezpieczyciel nie oddał mi kasy za holowanie to już nie chce mi się gadać. Auto od tamtej pory stoi w garażu. OC zapłacone więc pająki czują się bezpieczne. i teraz co? mam płacić więcej za przegląd bo wyznaczone przez tą atrapę państwa prawa urzędy nie spełniają należycie swojej funkcji?? drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój głos.! za misia za całość wa ła wa ła i Tyle

emerytka okradziona
14 min. temu

oszuści i złodzieje na rozwalane limuzyny zbierają., emerytowi 2 złote bo na miesiączkę k,aczora co miesiąc trzeba 200 tysięcy o wyjazdach na Wawel nie wspomnę, bo zapewne dużo drożej

foch
6h temu

Od kilku lat motor stoi nieużywany, bo nie mam potrzeby nim jeździć, nie chcę go sprzedawać z sentymentu, to co mam płacić przegląd bo rozdali kasę i nie mają za co się rządzić? przecież to jest chore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2017-04-15 11:28:29
Autor: Zenek Kapelinder
drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój głos.! za misia za całość wa ła wa ła i Tyle
Jak wolisz palenie opon i smietnikow przez opalonych przybyszow to glosuj na pelo. Jak wygraja to szybko uzupelnia braki w multi kulti.

Data: 2017-04-15 16:10:39
Autor: Zenek Kapelinder
drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój głos. ! za misia za całość wa ła wa ła i Tyle
Tez nie bede glosowal na pis jak pojawi sie partia ktora zagwarantuje ze po wyborach bedzie samodzielnie rzadzila i nie wpusci opalonych, przypilnuje zeby nikt panstwa czyli nas nie rznal na podatkach ( te dwa punkty eliminuja po i jego klony). Reszta obiecanek z programow wyborczych w zasadzie kolo chuja mi lata. Moga zbiorowo paciory klepac, taki rodzaj folkloru. Jak mi sie lowickie oj dyna dyna nie podoba to moge tego nie sluchac. Ale z drugiej strony jak w Polsce jest z 70% katolikow i sa oni podatnikami to maja z budzetu dostac wiecej kasy niz Luteranie albo Swiadkowie Jehowy. To ze ateisci ktorych jest z kilkanascie procent nie dostaja nic z budzetu znaczy ze nie potrafia sie zorganizowac zeby dostac, i chociaz ateizm to nie religia to nalezy sie ateistom proporcjonalnie do innych co w zwiazku z religia dostaja. Oczywiscie nie moga byc to pieniadze do reki tyljko na jakies cele spoleczne ktore ateisci dla siebie i przy okazji dla innych by chcieli zrobic. W Caritasie specjalnie sie nie pytaja o religie jak pomagaja ludziom chorym ktorym zostaly dwa tygodnie zycia. Jak zawalil sie dom to zroobil Caritas jedzenie dla wszystkich strazakow i ratownikow a nie tylko dla wierzacych. A zeprzy okazji na bank przytulili z smsow wieksza kase niz wydali to inna sprawa i nic mi do tego bo to pieniadze po podatku byly. Ci od telefonow na smsach tez przytulili a budzet o podatkach nie zapomnial. Kolejne wybory wygrywa z marszu PIS. Wszyscy jego zadeklarowai przeciwnicy pobierajacy 500 na dziecko z obrzydzeniem zaglosuja na PIS bo blizsza cialu koszula niz pierdolenie Schetyny o 500 na kazde dziecko a nie tylko od drugiego i trzynasta emeryture. Kazdy kto ma troche oleju w glowie wie ze jak dzisiejsze PO wygralo by wybory do sejmu, senatu, samorzadowe to sie zemsci na ludziach ze teraz ie rzadza i nie zarabiaja kasy. Nikt nie jest w stanie zweryfikowac danych o finansach panstwa. Ludzie uslysza ze sa w zlym stanie i ze benzyna po 6, zabranie 500 itp. Bo jak nie to Argentyna itd. Od razu duzo opalonych i to tego najgorszego sortu. Dokad maszyna sprzezona z kamerami nie pilnuje kto ma przeglad kolo chuja mi lata ile kosztuje bo jak by policzyc to na rowno czterdziesci lat jak mam samochody z 5 lat robilem w nich przeglady.

Data: 2017-04-15 14:32:19
Autor: silvio balconetti
Am 14.04.2017 um 20:48 schrieb boukun:
[...]

Drogi kolego i inni. Widzialy galy co braly, mowi przyslowie. A partia jak zdobyla wladze, to jest szybko i dobrowolnie nie odda. Nie podobaly sie ohydne osmiorniczki (rzygac mi sie chce jak sobie przypomne goscia, co na Maderze lapal te stworzenia), to teraz macie tysiace Misiewiczow, wariata MON i bezzebnego wodza!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-04-15 19:55:14
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 15 kwietnia 2017 14:32:21 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

SB dr angelologii apokryficznej
"Szanowny Prezydencie. Błogosławione łono, które Ciebie nosiło i piersi, które ssałeś" (Szczecin).

"Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest Miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo."

drogi pisie. takiegio w. dostaniecie mój głos.! za misia za całość wa ła wa ła i Tyle