drogi rower, czy warto?

Data: 2014-07-03 12:22:45
Autor: twistedme
drogi rower, czy warto?
Data: 2014-07-03 15:19:50
Autor: TheGhost
drogi rower, czy warto?
Ciekawe ile dostaje miesięcznie od mamy kieszonkowego, że go stać na taki sprzęt ;-)

"twistedme" <twistedme@o2.pl> wrote in message news:53b52ef7$0$2375$65785112news.neostrada.pl...
:)

http://www.fakt.pl/gwiazdy/dowbor-wdal-sie-w-bojke,artykuly,472168.html

-- -

Data: 2014-07-03 15:40:45
Autor: twistedme
drogi rower, czy warto?
W dniu 2014-07-03 15:19, TheGhost pisze:
[...]

Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

nie, no chyba sam zarabia. Ale może jakby miał ciut tańszy sprzęcik, to by się tak nie przejmował i nie wrzeszczał...

Jakby to brzmiało: "kopnął mój rower za 1600!" :)))

Data: 2014-07-03 16:17:14
Autor: 666
drogi rower, czy warto?
Jedź na Szmulki i kopnij czyjś rower za 200 ;-))

-- -- -
Jakby to brzmiało: "kopnął mój rower za 1600!"

Data: 2014-07-03 22:39:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
drogi rower, czy warto?
W dniu 2014-07-03 15:40, twistedme pisze:
[...]

A i różnicy w jeździe by pewnie nie odczuł...

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2014-07-03 16:31:43
Autor: Jacek Maciejewski
drogi rower, czy warto?
Dnia Thu, 03 Jul 2014 12:22:45 +0200, twistedme napisa³(a):

:)

http://www.fakt.pl/gwiazdy/dowbor-wdal-sie-w-bojke,artykuly,472168.html

Dowbor ma racjê - kiedy kierowca ciê wyprzedza o grubo¶æ gazety, oburzony
¿e ¶mia³e¶ zaj±æ ca³y pas, powinno siê zwracaæ uwagê. A jakby kto¶ mi
kopn±³ rower, to choæ jest wart 300 z³, pokopa³bym sobie jego brykê :)
--
Jacek

Data: 2014-07-03 12:22:43
Autor: Ignac
drogi rower, czy warto?
W dniu czwartek, 3 lipca 2014 16:31:43 UTC+2 u¿ytkownik Jacek Maciejewski napisa³:

Dowbor ma racj� - kiedy kierowca ci� wyprzedza o grubo�� gazety,

Równie¿ solidaryzujê siê z Dowborem (choæ gostek nie jest z mojej bajki),
ale bym mu pomóg³.Z powy¿szych powodów unikam jazdy ruchliwymi drogami.
Ponadto wyczuwam u kolegów nutkê zazdro¶ci,widocznie staæ go na taki sprzêt!

Data: 2014-07-03 23:11:23
Autor: Krycha
drogi rower, czy warto?
W dniu 2014-07-03 21:22, Ignac pisze:
[...]

Ale na filmie widaæ, ¿e to Dowbór popycha cigle faceta, który jest wiele spokojniejszy i próbuje doj¶c do swojego samochodu.
Dopiero gdy Dowdór ³apie go, aby zrobiæ zdjêcie, tamten traci cierpliwo¶æ.
Je¶li chodzi o wyprzedzanie w odleg³o¶ci o grubo¶æ gazety, to stosuj± kierowcy samochodów jak i rowerów. ;-)

Pozdrawiam Krycha.

-- -
Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania, poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-07-04 17:43:49
Autor: Jacek Maciejewski
drogi rower, czy warto?
Dnia Thu, 03 Jul 2014 23:11:23 +0200, Krycha napisa³(a):

Je¶li chodzi o wyprzedzanie w odleg³o¶ci o grubo¶æ gazety, to stosuj± kierowcy samochodów jak i rowerów. ;-)

Ja tam tylko raz wyprzedzi³em samochód, jak mia³em mooocno z górki  na
serpentynie :) Ale to siê czêsto nie zdarza. I nie by³o na grubo¶æ gazety.
--
Jacek

Data: 2014-07-05 16:43:05
Autor: Gotfryd Smolik news
drogi rower, czy warto?
On Fri, 4 Jul 2014, Jacek Maciejewski wrote:

[...]

  Masz okolicê w której korki nie wystêpuj±? :O

Ale to siê czêsto nie zdarza. I nie by³o na grubo¶æ gazety.

  Krycha prawie na pewno mysli o "przypadku korkowym" :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-07-05 17:55:38
Autor: Jacek Maciejewski
drogi rower, czy warto?
Dnia Sat, 5 Jul 2014 16:43:05 +0200, Gotfryd Smolik news napisa³(a):

Masz okolicê w której korki nie wystêpuj±? :O
W korkach auta stoj±, wiêc je omijasz a nie wyprzedzasz :)
A powa¿niej, w korkach kiedy auta wolno jad±, mo¿esz je wyprzedzaæ z lewej
lub prawej. Poniewa¿ wolno jad± i ty te¿, zagro¿enie jest znikome.

  Krycha prawie na pewno mysli o "przypadku korkowym" :)
Byæ mo¿e :) Ale mo¿e ona je¼dzi tak ko³o 50km/h?  :)

--
Jacek

Data: 2014-07-05 20:03:42
Autor: Gotfryd Smolik news
drogi rower, czy warto?
On Sat, 5 Jul 2014, Jacek Maciejewski wrote:

Dnia Sat, 5 Jul 2014 16:43:05 +0200, Gotfryd Smolik news napisa³(a):

  Krycha prawie na pewno mysli o "przypadku korkowym" :)
Byæ mo¿e :) Ale mo¿e ona je¼dzi tak ko³o 50km/h?  :)

  Odpada.
  50km/h to ja te¿ (miejscami) je¿d¿ê, ale w tych miejscach trudno
o wolniej jad±ce "cokolwiek" :)
(no, mo¿e poza wózkami dzieciêcymi na chodniku).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-07-03 18:58:37
Autor: Wojciech
drogi rower, czy warto?
W dniu 03.07.2014 12:22, twistedme pisze:
:)

http://www.fakt.pl/gwiazdy/dowbor-wdal-sie-w-bojke,artykuly,472168.html

Fe, cytować takie coś jak fakt.
Pewnie nie wdał się w bójkę tylko nakrzyczał, nie Dowbor tylko ktoś na D, nie rower tylko hulajnogę i nie za 50 000 tylko za 50.
A w ogóle to panu redaktorowi opowiadała to pijana sąsiadka ze schizofrenią. A może mu się śniło;)

Niestety obecnie wolność prasy polega na prawie do pisania wszystkiego o wszystkich bez względu na to czy ma to cokolwiek wspólnego z rzeczywistością.

Data: 2014-07-03 20:25:50
Autor: twistedme
drogi rower, czy warto?
W dniu 2014-07-03 18:58, Wojciech pisze:
W dniu 03.07.2014 12:22, twistedme pisze:
:)

http://www.fakt.pl/gwiazdy/dowbor-wdal-sie-w-bojke,artykuly,472168.html

Fe, cytować takie coś jak fakt.

Tak właśnie myślałem i długo się zastanawiałem, czy puścić linka dalej ;)

Pewnie nie wdał się w bójkę tylko nakrzyczał, nie Dowbor tylko ktoś na
D, nie rower tylko hulajnogÄ™ i nie za 50 000 tylko za 50.
A w ogóle to panu redaktorowi opowiadała to pijana sąsiadka ze
schizofrenią. A może mu się śniło;)

przecież jest film, ale w sumie przy tej jakości, to może być każdy.