drogi rower, czy warto?

Data: 2014-07-03 16:31:43
Autor: Jacek Maciejewski
drogi rower, czy warto?
Dnia Thu, 03 Jul 2014 12:22:45 +0200, twistedme napisał(a):

:)

http://www.fakt.pl/gwiazdy/dowbor-wdal-sie-w-bojke,artykuly,472168.html

Dowbor ma rację - kiedy kierowca cię wyprzedza o grubość gazety, oburzony
że śmiałeś zająć cały pas, powinno się zwracać uwagę. A jakby ktoś mi
kopnął rower, to choć jest wart 300 zł, pokopałbym sobie jego brykę :)
--
Jacek

Data: 2014-07-03 12:22:43
Autor: Ignac
drogi rower, czy warto?
W dniu czwartek, 3 lipca 2014 16:31:43 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

Dowbor ma racj� - kiedy kierowca ci� wyprzedza o grubo�� gazety,

Również solidaryzuję się z Dowborem (choć gostek nie jest z mojej bajki),
ale bym mu pomógł.Z powyższych powodów unikam jazdy ruchliwymi drogami.
Ponadto wyczuwam u kolegów nutkę zazdrości,widocznie stać go na taki sprzęt!

Data: 2014-07-03 23:11:23
Autor: Krycha
drogi rower, czy warto?
W dniu 2014-07-03 21:22, Ignac pisze:
[...]

Ale na filmie widać, że to Dowbór popycha cigle faceta, który jest wiele spokojniejszy i próbuje dojśc do swojego samochodu.
Dopiero gdy Dowdór łapie go, aby zrobić zdjęcie, tamten traci cierpliwość.
Jeśli chodzi o wyprzedzanie w odległości o grubość gazety, to stosują kierowcy samochodów jak i rowerów. ;-)

Pozdrawiam Krycha.

-- -

Data: 2014-07-04 17:43:49
Autor: Jacek Maciejewski
drogi rower, czy warto?
Dnia Thu, 03 Jul 2014 23:11:23 +0200, Krycha napisał(a):

Jeśli chodzi o wyprzedzanie w odległości o grubość gazety, to stosują kierowcy samochodów jak i rowerów. ;-)

Ja tam tylko raz wyprzedziłem samochód, jak miałem mooocno z górki  na
serpentynie :) Ale to się często nie zdarza. I nie było na grubość gazety.
--
Jacek

Data: 2014-07-05 16:43:05
Autor: Gotfryd Smolik news
drogi rower, czy warto?
On Fri, 4 Jul 2014, Jacek Maciejewski wrote:

[...]

  Masz okolicę w której korki nie występują? :O

Ale to się często nie zdarza. I nie było na grubość gazety.

  Krycha prawie na pewno mysli o "przypadku korkowym" :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-07-05 17:55:38
Autor: Jacek Maciejewski
drogi rower, czy warto?
Dnia Sat, 5 Jul 2014 16:43:05 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

Masz okolicę w której korki nie występują? :O
W korkach auta stoją, więc je omijasz a nie wyprzedzasz :)
A poważniej, w korkach kiedy auta wolno jadą, możesz je wyprzedzać z lewej
lub prawej. Ponieważ wolno jadą i ty też, zagrożenie jest znikome.

  Krycha prawie na pewno mysli o "przypadku korkowym" :)
Być może :) Ale może ona jeździ tak koło 50km/h?  :)

--
Jacek

Data: 2014-07-05 20:03:42
Autor: Gotfryd Smolik news
drogi rower, czy warto?
On Sat, 5 Jul 2014, Jacek Maciejewski wrote:

Dnia Sat, 5 Jul 2014 16:43:05 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

  Krycha prawie na pewno mysli o "przypadku korkowym" :)
Być może :) Ale może ona jeździ tak koło 50km/h?  :)

  Odpada.
  50km/h to ja też (miejscami) jeżdżę, ale w tych miejscach trudno
o wolniej jadące "cokolwiek" :)
(no, może poza wózkami dziecięcymi na chodniku).

pzdr, Gotfryd

drogi rower, czy warto?