drożej±ca ropa

Data: 2011-11-22 18:16:51
Autor: masti
drożej±ca ropa
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 18:33:17 +0100 osobnik zwany PaweL
wystukał:

Śp. Kaczyński kombinował dla Polski ropę z Gruzji, mieli byśmy ją z 2x
taniej niż giełdowa cena (jak dziś ropę od Rosji kupuje Ukraina czy
Białoruś). Czy coś jeszcze się dzieje w sprawie rurociągu z Gruzji? Czy
Donald wszystko rozwalił?

słusznie napisałeś "kombinował". A jak ta ropa miałaby się do nas dostać? Samolotem?

mst <at> gazeta <.> pl

drożej±ca ropa