drozyzna w Decathlonie

Data: 2009-03-31 17:04:39
Autor: Titus Atomicus
drozyzna w Decathlonie
Witam,
Ostatnio bylem w Decathlonie i potwierdzaja sie moje wczesniejsze obserwacje. Poza 'wyrobami wlasnymi' oferuja produkty w malo przystepnych cenach.
Chyba kiedys zauwazylem to na przykladzie sprzetu nurkowego.
Teraz znowu - buty. Owszem, maja wlasne Quechua w cenach od 54zl. Jakies niefajne niestety.
OK. Maja tez drozsze Quechua...
Ale jak chcemy kupic cos firmowego to tylko kilka modeli. Z turystycznych dla kobiet bylo tylko cos od Scarpy i Lowa. Ale ceny dosc wysokie chyba. Nie pamietam modeli, ale od 500zl.
Wychodzi na to, ze oni ten 'firmowy sprzet' maja tylko po to, zeby pokazac Kowalskiemu, jak konkurencyjna cenowo jest Quechua.

TA

Data: 2009-03-31 20:36:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
drozyzna w Decathlonie
Panie Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, prezesie pl.rec.gory z
siedzibą w <news:Titus_Atomicus-6AD46D.17043931032009news.onet.pl> przy
ul....

Poza 'wyrobami wlasnymi' oferuja produkty w malo przystepnych cenach.

Rowerowo: pedały SPD, Shimano PD-505 - w Decathlonie za 79zł (?!), w tym
samym czasie można je było na Allegro za 40zł dostać.
Jeżeli kupować w Decathlonie to tylko ichnie wyroby. Z resztą - jak w
większości supermarketów, niestety. :-/

Data: 2009-03-31 20:58:24
Autor: Titus Atomicus
drozyzna w Decathlonie
In article <1fdwpguqy21xx.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

> [...]

Rowerowo: pedały SPD, Shimano PD-505 - w Decathlonie za 79zł (?!), w tym
samym czasie można je było na Allegro za 40zł dostać.

Ale nie porownuj z Allegro. Czy nawet sklepamiinternetowymi.
Ja porownywalem po prostu z innymi sklepami.

TA

Data: 2009-04-01 07:54:24
Autor: bans
drozyzna w Decathlonie

Ale nie porownuj z Allegro. Czy nawet sklepamiinternetowymi.
Ja porownywalem po prostu z innymi sklepami.

Ty naprawdę nie rozumiesz, że Marek się z tobą zgodził?!

--
bans

Data: 2009-04-01 11:09:49
Autor: Titus Atomicus
drozyzna w Decathlonie
In article <gqv03p$ol9$4@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> Ale nie porownuj z Allegro. Czy nawet sklepamiinternetowymi.
> Ja porownywalem po prostu z innymi sklepami.

Ty naprawdę nie rozumiesz, że Marek się z tobą zgodził?!

Rozumiem. Ale przypadkowo. Uwazam ze porownywanie supermarketu z allegro jest troche nie fair.

TA

Data: 2009-04-01 20:10:45
Autor: Daniel
drozyzna w Decathlonie
Uwazam ze porownywanie supermarketu z allegro jest troche nie fair.

Czyli powinien mieć kaca moralnego?

D.

Data: 2009-04-01 23:45:14
Autor: Titus Atomicus
drozyzna w Decathlonie
In article <gr0av9$aj1$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Daniel" <wp@wp.pl> wrote:

> Uwazam ze porownywanie supermarketu z allegro jest troche nie fair.

Czyli powinien mieć kaca moralnego?

A powinien?

TA

Data: 2009-04-02 14:36:26
Autor: MaciekS
drozyzna w Decathlonie
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-215A1F.20582431032009news.onet.pl...
> [...]

Ale nie porownuj z Allegro. Czy nawet sklepamiinternetowymi.
Ja porownywalem po prostu z innymi sklepami.

Łańcuch Shimano HG-40 w Deca 59PLN ;-(, a w Shimano-Polska (d.RP-Pawlak) 30PLN, już PC-830 był tańszy.
Podobnie jest z innymi kompo od Shimano, bo pewnie przeliczają ceny francuskie z Euro na PLN.

Data: 2009-04-02 15:00:41
Autor: Adam Moczulski
drozyzna w Decathlonie
MaciekS pisze:
[...]

Z tym że po kursie 6 zł/euro : http://www.decathlon.fr/FR/kit-arceaux-alu-8-5-mm-3141363/
http://www.decathlon.com.pl/PL/aluminiowy-uk-stela-a-8-5-mm-16090625/

Adam

Data: 2009-04-04 00:19:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
drozyzna w Decathlonie
Panie MaciekS, prezesie pl.rec.gory z siedzibą w
<news:gr2bh3$bf7$1news.onet.pl> przy ul....

Łańcuch Shimano HG-40 w Deca 59PLN ;-(, a w Shimano-Polska (d.RP-Pawlak) 30PLN, już PC-830 był tańszy.

A kto jeździ na HG-40...
;->

Data: 2009-04-03 06:42:12
Autor: Tomasz Konik
drozyzna w Decathlonie
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Ostatnio bylem w Decathlonie i potwierdzaja sie moje wczesniejsze obserwacje. Poza 'wyrobami wlasnymi' oferuja produkty w malo przystepnych cenach.

Titusie, są tańsze i są droższe. Ja się notorycznie zaopatruję w Micheliny
Dynamic 28 mm (idealne do OK) po 29 zł. Wiele fajnych sprzętów trzymało niskie
przeliczone z euro ceny z jesieni - np. czekan camp Corsa był tańszy niż u
polskiego dystrybutora o ok. 20 zł, podobnie raki XLC 390. Opinel po 30 zł to
też dobre. Trzeba patrzeć i porównywać oferty.
Pozdrawiam;-)
Konik

--

drozyzna w Decathlonie