drozyzna w SkiTeam

Data: 2010-11-02 15:40:44
Autor: Titus Atomicus
drozyzna w SkiTeam
Witam,
Jeszcze z rok temu zastanawialem sie nad zakupem freerajdowych Dynstastarow Legend. Bralem pod uwage 8800 albo Mythic.
Do zakupu w koncu nie doszlo, mimo ze ceny byly atrakcyjne.
8800 kosztaowaly kilkaset zlotych.
Za to teraz doniesiono mi ze w SkiTeamie wciaz maja 8800 w cenie... 1100zl (czy jakos tak).
Powariowali?
TA

Data: 2010-11-04 21:00:17
Autor: bq
drozyzna w SkiTeam
W dniu 2010-11-02 15:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]
może to ty powariowałeś jak liczysz, że ceny posezonowe będą te same co na jego początku

pozdr bq

Data: 2010-11-05 16:42:57
Autor: Titus Atomicus
drozyzna w SkiTeam
In article <4cd310cf$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>,
 bq <bartosz.bogucki@us.un.to.gmail.com> wrote:

> [...]
> TA
może to ty powariowałeś jak liczysz, że ceny posezonowe będą te same co na jego początku

Ale to sa narty ktorych oni nie moga juz z 5 lat sprzedac.

TA

drozyzna w SkiTeam