druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrastaja n ogi

Data: 2009-12-13 03:22:01
Autor: Mariusz Merta
druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrastaja n ogi
kilka dni temu, czołowy hucpiarz w dziedzinie wspomagania tzw. służby
zdrowia zapomniał skąd mu wyrastają nogi...
ośmielił sie publicznie skrytykować obecną minster rządu słońca peru
ds zdrowia...
moja pierwsza myś czy zaczął się już bezpośredni atak na (kon)donka
czy owisakowi odbiło i poczuł się ważniejszy do w/w
(kon)donka
wiadomość jak się zjawiła tak szybko znikła, ciekawi mnie czy ktoś
zadzwonił to szefa wośp i przypomniał mu skąd mu wyrastają nogi....sam
byłem ciekaw czy przypadkiem, w tym roku szopka z wośp nie zostanie
odwołana...
ale chyba wszystko wraca do normy, przypuszcza, ze owsiak osobiście
pocałuj panią k... tam gdzie zazwyczaj sie zastrzyki daje...
Mariusz Merta

Data: 2009-12-13 14:02:52
Autor: pluton
druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrastaja nogi
kilka dni temu, czołowy hucpiarz w dziedzinie wspomagania tzw. służby
zdrowia zapomniał skąd mu wyrastają nogi...

Jezeli ten hucpiarz dal na wspomaganie tzw. sluzby zdrowia chocby zlotowke
(tak zakladam), a ty nie dales nic (tego jestem pewien) to on i tak jest
1/0 = nieskonczenie lepszym czlowiekiem od ciebie.

Nullification

Data: 2009-12-13 05:50:30
Autor: Mariusz Merta
a skąd u was towarzyszu taka pewność, że nie da łem ani złotówki na tzw. służbe zdrowia ?

Jezeli ten hucpiarz dal na wspomaganie tzw. sluzby zdrowia chocby zlotowke
(tak zakladam), a ty nie dales nic (tego jestem pewien) to on i tak jest
1/0 = nieskonczenie lepszym czlowiekiem od ciebie.

pewna pani profesor zawsze mówiła, pamiętaj cholero nie dziel przez
zero...
widzisz pan, kiedy miał miejsce pierwszy finał, zebrano 8 miliardów
starych złotch
p. owsiak je ofiarował, zaś rząd, zdjął z budżetu w/w służby
8miliardów złotych...
ludzie zostali wydymani a w/w pan owsiak ani be ani me ani kukryku...
poza tym, w podatkach każdy płaci na służbe zdrowia, czy tego chce czy
nie chce...
w zusie też...czy tego chce czy nie chce...
jak i komu pomagałem to nie pański zakichany interes i nikomu nic do
tego
jak pan chcesz to się pan pochwal, może owsiak albo miro czy rycho czy
może sam (kon)donek
przypnie panu serduszko na kalesonach
Caritas codziennie wydaje w całej Polsce 30 tys gorących posiłków....
a wośp ?
jeśli chodzi o finanse, to proszę uważnie sie przyjrzeć koszty
administracyjne w rachunku zysków i strat...
to daje możliwość gorącego posiłku dla całej ekipy wośp prosto z
marriottu
w dowolnym miejscu na świecie ;-)))
Mariusz Merta

Data: 2009-12-13 15:20:52
Autor: cytryna
> [...]

administracyjne w rachunku zysków i strat...
to daje możliwość gorącego posiłku dla całej ekipy wośp prosto z

Pani Profesor tak szybko awansowała,że umknęła jej uwagi reguła de L'Hospitala.
Tzw. reguła de l'Hospitala jest nadzwyczaj użytecznym narzędziem w obliczaniu granic funkcji m.in. typu 0/0 (szczegóły w podręczniku matematyki).
Powracając do hucpiarza rżnącego młodzieńca i równiachę, to powszechnie wiadomo - niestety tylko ludziom myślącym - że cały myk tego cwaniaka zasadza się na bezczelnym wykorzystywaniu ogłupionej młodzieży, która żebra aby móc te 15% wpłacić na rodzinna fundacje znanego nieroba i cwaniaka. Potem z damami serca mec.Pleśniewicza podstarzały playboy wyjeżdża na Korsykę na zwykłe bzdzichy. Jest to bardzo specyficzny sposób nabierania naiwnych na wzniosłe hasła. Ongiś specjalizowała sie w tym organizacja zwana KOR i widzimy co z tego wyszło. --

Data: 2009-12-13 18:13:45
Autor: pluton
a skąd u was towarzyszu taka pewność, że nie dałem ani złotówki na tzw. służbe zdrowia ?
Pani Profesor tak szybko awansowała,że umknęła jej uwagi reguła de
L'Hospitala.

Ano takie juz macie cienkie ałtorytety.

[...]

Ty jednak jestes glupsza pinda niz niejedna moherowa babcia. Myslisz, ze
jestes
jedyna, ktora tak bardzo nienawidzi Owsiaka za ... no wlasnie, za co ?
Pewnie za to, ze cos robi.
Myslisz, ze inne takie pindy nie zwalily mu na glowe dziesiatek kontroli,
ktore zagladaly Owsiakowi w odbyt, zeby go przylapac na tym,
ze mu sie gowo krzywo uklada w kiszkach i za to go zapuszkowac na 10 lat ?
Jakos te kontrole nie wykryly, zeby pieniadze byly przelewane na konto
nierobow i cwaniakow.
Jezeli masz jakies dowody, to zloz doniesienie na policje.

[...]

Masz link do filmu ?

Ongiś specjalizowała sie w tym organizacja zwana KOR i widzimy co z
tego wyszło.

No niestety widzimy: zamiast stac w kolejce po ocet i zapalki na kartki
siedzisz przed komputerem i wypisujesz w internecie te swoje zalosne bzdety.

Nullification

Data: 2009-12-13 17:56:09
Autor: pluton
a skąd u was towarzyszu taka pewność, że nie dałem ani złotówki na tzw. służbe zdrowia ?
jak i komu pomagałem to nie pański zakichany interes i nikomu nic do
tego

Wlasnie stad wiem, ze pan nie dal ani zlotowki.

Nullification

Data: 2009-12-13 14:22:31
Autor: Skumber

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg2oj5$sgo$1inews.gazeta.pl...
> [...]

(tak zakladam), a ty nie dales nic (tego jestem pewien) to on i tak jest
1/0 = nieskonczenie lepszym czlowiekiem od ciebie.

Zle zakladasz.
Nie dal "od siebie" ani zlotowki.
To ludzie dali.
On tylko sobie wzial z tego swoj procent
na dostatnie zycie i organizacje Woodstoka.
Na tym polega ta praca.
Praca jak praca ani lepsza ani gorsza.
Jeden jest hydraulikiem inny zyje z procentow.

Data: 2009-12-13 17:00:01
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 14:22, Skumber pisze:

> [...]

(tak zakladam), a ty nie dales nic (tego jestem pewien) to on i tak jest
1/0 = nieskonczenie lepszym czlowiekiem od ciebie.

Masz na to jakiś dowód?

Data: 2009-12-14 08:19:44
Autor: Mariusz Merta
druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrasta ja nogi

Masz na to jaki dow d?
panie kolego, proszę przejrzeć sobie rachunek zysków i strat
pozycja pt. koszty administracyjne...
tak z ciekawości umie pan czytać bilanse chociaż ?
proszę pana, ciekawi mnie grupa czwarta kosztów ?
chętnie bym obejrzał...
bo pod pozycja koszty administracyjne w jednej firmie
pewien gościu w pewnej firmie rozliczał spotkanie z jedzonkiem,
zapitką i rudą diewuszką...
polski Żyd z obywatelstwem belgijskim...
czasem miał ciąg tygodniowy...
czasem przerwa trzydniowa :-))
w tejże samej firmie ktoś inny rozliczał w kosztach administracyjnych
podlewanie kwiatków 3 tys. miesięcznie brutto :-)))
prosze zapytać księgowych gdzie co i jak można pochować...

Mariusz Merta

Data: 2009-12-14 20:01:10
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-14 17:19, Mariusz Merta pisze:

[...]

Chodzi o dowody panie Merta, a nie o tysiąc pustych słów.

Data: 2009-12-15 15:43:45
Autor: Mariusz Merta
druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrasta ja nogi

Chodzi o dowody panie Merta, a nie o tysi c pustych s w.
jaaaaaasneeeeee

a pan na to odpiszesz, ze to propaganda...
zadasz pan dowodow ?
to zazadaj pan rozliczenia grupy czwartej i piatej
kosztow...
bo pozycja koszty administracyjne dal ekipy 14 osob na rok to chyba
lekka przesada...chyba ze codziennie cala ekipa stolowala sie w hotelu
mariott
towarzyszu jadrysku/ tzva adonaj / abc
ma pan umysl typowego czerwonca ktorego dowod jakby kopnal w zadek
to powiedzialby pan ze nie wierzy
trzeba po prostu myslec krytycznie a nie lykac papke medialna
nt dobroczynnosci
podejrzewam, ze jakby panu pokazal ktos owsiaka sikajacego na dziecko
to tez by pan wrzeszczal ze to propaganda...
po prostu meczy mnie pan...
a swoja droga, jakie ma pan dowody, ze che guevara byl tak wspaniala
osobistascia ?
czy, ze lew trocki to byl szlachetny czlowiek ?
dowody panie tzva/jadrysku/abc
dowody... :-)))
Mariusz Merta

druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrastaja n ogi