druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrastaja nogi

Data: 2009-12-13 14:02:52
Autor: pluton
druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrastaja nogi
kilka dni temu, czołowy hucpiarz w dziedzinie wspomagania tzw. służby
zdrowia zapomniał skąd mu wyrastają nogi...

Jezeli ten hucpiarz dal na wspomaganie tzw. sluzby zdrowia chocby zlotowke
(tak zakladam), a ty nie dales nic (tego jestem pewien) to on i tak jest
1/0 = nieskonczenie lepszym czlowiekiem od ciebie.

Nullification

Data: 2009-12-13 05:50:30
Autor: Mariusz Merta
a skąd u was towarzyszu taka pewność, że nie da łem ani złotówki na tzw. służbe zdrowia ?

Jezeli ten hucpiarz dal na wspomaganie tzw. sluzby zdrowia chocby zlotowke
(tak zakladam), a ty nie dales nic (tego jestem pewien) to on i tak jest
1/0 = nieskonczenie lepszym czlowiekiem od ciebie.

pewna pani profesor zawsze mówiła, pamiętaj cholero nie dziel przez
zero...
widzisz pan, kiedy miał miejsce pierwszy finał, zebrano 8 miliardów
starych złotch
p. owsiak je ofiarował, zaś rząd, zdjął z budżetu w/w służby
8miliardów złotych...
ludzie zostali wydymani a w/w pan owsiak ani be ani me ani kukryku...
poza tym, w podatkach każdy płaci na służbe zdrowia, czy tego chce czy
nie chce...
w zusie też...czy tego chce czy nie chce...
jak i komu pomagałem to nie pański zakichany interes i nikomu nic do
tego
jak pan chcesz to się pan pochwal, może owsiak albo miro czy rycho czy
może sam (kon)donek
przypnie panu serduszko na kalesonach
Caritas codziennie wydaje w całej Polsce 30 tys gorących posiłków....
a wośp ?
jeśli chodzi o finanse, to proszę uważnie sie przyjrzeć koszty
administracyjne w rachunku zysków i strat...
to daje możliwość gorącego posiłku dla całej ekipy wośp prosto z
marriottu
w dowolnym miejscu na świecie ;-)))
Mariusz Merta

Data: 2009-12-13 15:20:52
Autor: cytryna
> [...]

administracyjne w rachunku zysków i strat...
to daje możliwość gorącego posiłku dla całej ekipy wośp prosto z

Pani Profesor tak szybko awansowała,że umknęła jej uwagi reguła de L'Hospitala.
Tzw. reguła de l'Hospitala jest nadzwyczaj użytecznym narzędziem w obliczaniu granic funkcji m.in. typu 0/0 (szczegóły w podręczniku matematyki).
Powracając do hucpiarza rżnącego młodzieńca i równiachę, to powszechnie wiadomo - niestety tylko ludziom myślącym - że cały myk tego cwaniaka zasadza się na bezczelnym wykorzystywaniu ogłupionej młodzieży, która żebra aby móc te 15% wpłacić na rodzinna fundacje znanego nieroba i cwaniaka. Potem z damami serca mec.Pleśniewicza podstarzały playboy wyjeżdża na Korsykę na zwykłe bzdzichy. Jest to bardzo specyficzny sposób nabierania naiwnych na wzniosłe hasła. Ongiś specjalizowała sie w tym organizacja zwana KOR i widzimy co z tego wyszło. --

Data: 2009-12-13 18:13:45
Autor: pluton
a skąd u was towarzyszu taka pewność, że nie dałem ani złotówki na tzw. służbe zdrowia ?
Pani Profesor tak szybko awansowała,że umknęła jej uwagi reguła de
L'Hospitala.

Ano takie juz macie cienkie ałtorytety.

[...]

Ty jednak jestes glupsza pinda niz niejedna moherowa babcia. Myslisz, ze
jestes
jedyna, ktora tak bardzo nienawidzi Owsiaka za ... no wlasnie, za co ?
Pewnie za to, ze cos robi.
Myslisz, ze inne takie pindy nie zwalily mu na glowe dziesiatek kontroli,
ktore zagladaly Owsiakowi w odbyt, zeby go przylapac na tym,
ze mu sie gowo krzywo uklada w kiszkach i za to go zapuszkowac na 10 lat ?
Jakos te kontrole nie wykryly, zeby pieniadze byly przelewane na konto
nierobow i cwaniakow.
Jezeli masz jakies dowody, to zloz doniesienie na policje.

[...]

Masz link do filmu ?

Ongiś specjalizowała sie w tym organizacja zwana KOR i widzimy co z
tego wyszło.

No niestety widzimy: zamiast stac w kolejce po ocet i zapalki na kartki
siedzisz przed komputerem i wypisujesz w internecie te swoje zalosne bzdety.

Nullification

Data: 2009-12-13 17:56:09
Autor: pluton
a skąd u was towarzyszu taka pewność, że nie dałem ani złotówki na tzw. służbe zdrowia ?
jak i komu pomagałem to nie pański zakichany interes i nikomu nic do
tego

Wlasnie stad wiem, ze pan nie dal ani zlotowki.

Nullification

Data: 2009-12-13 14:22:31
Autor: Skumber

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg2oj5$sgo$1inews.gazeta.pl...
> [...]

(tak zakladam), a ty nie dales nic (tego jestem pewien) to on i tak jest
1/0 = nieskonczenie lepszym czlowiekiem od ciebie.

Zle zakladasz.
Nie dal "od siebie" ani zlotowki.
To ludzie dali.
On tylko sobie wzial z tego swoj procent
na dostatnie zycie i organizacje Woodstoka.
Na tym polega ta praca.
Praca jak praca ani lepsza ani gorsza.
Jeden jest hydraulikiem inny zyje z procentow.

Data: 2009-12-13 17:00:01
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 14:22, Skumber pisze:

> [...]

(tak zakladam), a ty nie dales nic (tego jestem pewien) to on i tak jest
1/0 = nieskonczenie lepszym czlowiekiem od ciebie.

Masz na to jakiś dowód?

Data: 2009-12-14 08:19:44
Autor: Mariusz Merta
druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrasta ja nogi

Masz na to jaki dow d?
panie kolego, proszę przejrzeć sobie rachunek zysków i strat
pozycja pt. koszty administracyjne...
tak z ciekawości umie pan czytać bilanse chociaż ?
proszę pana, ciekawi mnie grupa czwarta kosztów ?
chętnie bym obejrzał...
bo pod pozycja koszty administracyjne w jednej firmie
pewien gościu w pewnej firmie rozliczał spotkanie z jedzonkiem,
zapitką i rudą diewuszką...
polski Żyd z obywatelstwem belgijskim...
czasem miał ciąg tygodniowy...
czasem przerwa trzydniowa :-))
w tejże samej firmie ktoś inny rozliczał w kosztach administracyjnych
podlewanie kwiatków 3 tys. miesięcznie brutto :-)))
prosze zapytać księgowych gdzie co i jak można pochować...

Mariusz Merta

Data: 2009-12-14 20:01:10
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-14 17:19, Mariusz Merta pisze:

[...]

Chodzi o dowody panie Merta, a nie o tysiąc pustych słów.

Data: 2009-12-15 15:43:45
Autor: Mariusz Merta
druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrasta ja nogi

Chodzi o dowody panie Merta, a nie o tysi c pustych s w.
jaaaaaasneeeeee

a pan na to odpiszesz, ze to propaganda...
zadasz pan dowodow ?
to zazadaj pan rozliczenia grupy czwartej i piatej
kosztow...
bo pozycja koszty administracyjne dal ekipy 14 osob na rok to chyba
lekka przesada...chyba ze codziennie cala ekipa stolowala sie w hotelu
mariott
towarzyszu jadrysku/ tzva adonaj / abc
ma pan umysl typowego czerwonca ktorego dowod jakby kopnal w zadek
to powiedzialby pan ze nie wierzy
trzeba po prostu myslec krytycznie a nie lykac papke medialna
nt dobroczynnosci
podejrzewam, ze jakby panu pokazal ktos owsiaka sikajacego na dziecko
to tez by pan wrzeszczal ze to propaganda...
po prostu meczy mnie pan...
a swoja droga, jakie ma pan dowody, ze che guevara byl tak wspaniala
osobistascia ?
czy, ze lew trocki to byl szlachetny czlowiek ?
dowody panie tzva/jadrysku/abc
dowody... :-)))
Mariusz Merta

druga sprawa, Owsiak zapomniał skąd mu wyrastaja nogi