drugi motocykl

Data: 2012-06-24 07:58:20
Autor: maryano85
drugi motocykl
witam

Jaki motocykl polecacie na drugie moto; mam za sobą sezon jazdy na XJ600 a wcześniej GS500

Rozważam zakup Horneta 600 albo SV650, w grę wchodzą nakedy, turystyczne, szosowe raczej nie sportowe

Mario

Data: 2012-06-24 10:15:21
Autor: Drzewo
drugi motocykl

Użytkownik "maryano85" <1985mariusz@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:07f50189743c9b66b37b73bc038218b6$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Ja bym polecił Horneta. Super motocykl, silnik lepiej ciągnie w górnym zakresie obrotów, mniej żre opony i napęd. Bardzo bezawaryjny. Tu masz pare opinii na temat 600

http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&id_produktu=18

Poza tym myśle, że warto też rozważyć Hornetke 900. Jest w miare łagodna, a kopa w dolnym zakresie ma potężnego.

--
Drzewo
www.moto-opinie.info - Opinie na temat produktów motocyklowych i motocykli

Data: 2012-06-24 08:33:53
Autor: maryano85
drugi motocykl
Dzięki;

Też skłaniam się w stronę Hornet-a, choć ostatnio przymierzałem się do 900 i chyba trochę mnie przeraża, to nie dla mnie zostanę przy 600, oceniam się jako początkującego motocyklistę i wychodzę z założenia że i na litrowe motocykle przyjdzie pora...za kilka sezonów

jeszcze jedno pytanie szybsza eksploatacja napędu w SV wynika z silnego hamowania silnikiem ?

Data: 2012-06-24 09:02:17
Autor: Piotr Klimek
drugi motocykl
Dnia (Sun, 24 Jun 2012 08:33:53 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za maryano85
wyklawiaturowal co nastepuje:

jeszcze jedno pytanie szybsza eksploatacja napędu w SV wynika z silnego hamowania silnikiem ?

Raczej ze stosunkowo dużego momentu obrotowego dostępnego od samego dołu
oraz 'szarpiącej' charakterystyki V2. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-06-24 11:05:14
Autor: Drzewo
drugi motocykl

Użytkownik "maryano85" <1985mariusz@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:fa064a5f5a240e8970571cd9a2e18f58$1grupy.scigacz.pl...
jeszcze jedno pytanie szybsza eksploatacja napędu w SV wynika z silnego hamowania silnikiem ?

Hamowanie silnikiem to jedno, a drugie że silnik typu V ma bardzo mocny dolny zakres obrotów.

Data: 2012-06-25 07:52:05
Autor: Roman Niewiarowski
drugi motocykl
W dniu 2012-06-24 10:15, Drzewo pisze:

Ja bym polecił Horneta. Super motocykl,

A ja nie. Hornet to dla mnie taki ni to pies, ni wydra. Cos na ksztalt swidra. Ani prowadzenie nie jest rewelacyjne, ani osiagi.
Jesli jednak bedzie hornet to mocno polecam crash pady bo lekki paciak moze sie skonczyc poszukiwaniem dekli.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-25 11:40:28
Autor: Norbi
drugi motocykl

[...]

Jest jeszcze Fazer - porownywalny z Hornetem

Co do dekli - to nakladki albo lepiej gmole - same crashpady niewiele ratuja.
Przy poszukiwaniu Horneta trzeba zerknac pod bak i zobaczyc jak jest z rama - bo sie wyginaja jakby z gumy byly zrobione :)

Poza tym to ok moto :)

Norbi
BLACK XX'03

drugi motocykl