drugie kroki na torze

Data: 2009-05-31 10:52:13
Autor: AlF
drugie kroki na torze
Czesc,

po kilku probnych wizytach na torze stwierdzilem ze chce wiecej. Wybralem sie ze znajomymi http://picasaweb.google.com/spamgrinder.trylater/ArroyoSeco# na bardzo fajny tor polozony na srodku pustyni w stanie Nowy Meksyk, na wysokosci prawie 1500m nad poziom morza.

Tutaj calkowicie improwizowany filmik http://www.youtube.com/watch?v=ow1dQfmASvo .

Bardzo ciekawe bylo ze FZ-1 byla zostawiana w tyle na prostej przez 600tki na wtrysku. Po prostu niska gestosc powietrza. Ale i tak zabawy bylo bardzo duzo.

Pozdr,
Alf

Data: 2009-05-31 11:30:01
Autor: El_Bandito
drugie kroki na torze
On 31 Maj, 19:52, AlF <spamgrinder.tryla...@ggmail.com> wrote:
Tutaj calkowicie improwizowany filmikhttp://www.youtube.com/watch?v=ow1dQfmASvo.

Cze
Jak, jaka i gdzie przyczepiliscie kamere/aparat ?
Wlasnie sie zastanawiam nad kupnem jakiejs cyfrowki/kamery do
nagrywania na moto.
I ciagle tez nie wiem gdzie i jak ja zamontowac (wiem sa specjalne
uchwyty do montowania kamer na kierownicy, ale ja chcialbym z roznych
ujec filmowac :) )

--
Pozdro
El_Bandito

Data: 2009-05-31 12:07:25
Autor: AlF
drugie kroki na torze
El_Bandito wrote:
[...]

to byla totalna improwizacja. po prostu troche rzepa i plastikowe samozaciskajace sie paski (nie mam pojecia jak to po polsku)

a przymocowalem do do crash padow/frame sliderow tu widac dobrze - po prawej stronie motocykla.

http://picasaweb.google.com/spamgrinder.trylater/Around_lake_michigan#5295861823746579746

przy wyzszych predkosciach troche trzeslo obrazem.

tez szukam rozwiazania bardziej konkretnego.

Pozdr,
A.

Data: 2009-05-31 21:21:56
Autor: Kuczu
drugie kroki na torze
AlF pisze:

plastikowe samozaciskajace sie paski (nie mam pojecia jak to po polsku)

Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-31 13:56:56
Autor: AlF
drugie kroki na torze
Kuczu wrote:
AlF pisze:

plastikowe samozaciskajace sie paski (nie mam pojecia jak to po polsku)

Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

zapisane ;-)

Data: 2009-06-01 08:54:52
Autor: szerszen
drugie kroki na torze

Uzytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisal w wiadomosci news:gvulcu$esn$1news.wp.pl...

Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

o masz, ja to znam jako zipki :)

Data: 2009-06-01 09:26:55
Autor: Tytus z Fabryki
drugie kroki na torze
Siemka

***Uzytkownik "Kuczu"
Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

Albo bzyki

--
    T i zólte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-01 18:12:17
Autor: JerrryD
drugie kroki na torze
Kuczu pisze:
AlF pisze:

plastikowe samozaciskajace sie paski (nie mam pojecia jak to po polsku)

Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

Albo nawet trytytytki. To chyba zależy od długości ;)

A po niepolsku to strapy chyba.

--
Pozdrawiam,
JerrryD

Data: 2009-06-01 14:28:52
Autor: Magic
drugie kroki na torze
AlF pisze:
[...]

A nie dlatego że moc podobna a one lżejsze ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-01 14:29:56
Autor: Magic
drugie kroki na torze
Magic pisze:
AlF pisze:
[...]

A, no i przełożenia - dłubałeś coś czy latałeś na szosowych ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-02 22:55:56
Autor: AlF
drugie kroki na torze
Magic wrote:
Magic pisze:
AlF pisze:
[...]

mam dwa zeby wiecej z tylu. lekko pomaga. ale zapomnialem wspomniec ze temperatura otoczenia jakies 35 + wysokosc raczej nie wplywala pozytywnie na gaznikowa wersje mojej maszyny.

a te 600tki- przelozenia rzeczywiscie zrobione na tor.

drugie kroki na torze