drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać

Data: 2017-10-20 15:54:31
Autor: ń
drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
Laserową Samsunga - model, do którego są najtańsze kartridże na 10 tys. kopii.

-- -- -
No i jaki konkretnie model, żeby nie wpaść ani w absurdalne koszty wydruków, ani w zasychające głowice, ani w absurdalną cenę zakupu, ani w żadną inną z wielu pułapek?

Data: 2017-10-21 08:05:43
Autor: Stregor
W dniu 2017-10-20 o 15:54, ń pisze:
Laserową Samsunga - model, do którego są najtańsze kartridże na 10 tys. kopii.

Aż tak wielkiego przemiału nie będę miał. W firmie mam poleasingową Kyocerę, do której toner na 6k stron bodajże kosztuje 10 zł, i kupiłem ją za stówkę. W domu obecnie wydruki to kilkanaście / kilkadziesiąt kartek tygodniowo.

Ale poszukam, dzięki :)

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2017-10-21 14:21:03
Autor: ń
drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
Z samym dosypywaniem zawsze miałem jakieś problemy - głównie brudzenie (podobnie z niefirmowymi zamiennikami, lub rzekomo "firmowymi" kupowanymi na aledrogo czy tablicy, które okazywały się amatorsko przeserwisowanymi).
Na dobrą sprawę przy dosypywaniu trzeba by przeserwisować kartridż - oczywiście można, tylko po co wszystko robić samemu (szczególnie jeśli ktoś nie przepada za mechaniką precyzyjną)?
A tak to kupisz oryginał na 10 tys. kopii i wystarczy na całe Twoje życie.
BTW sam nie mogę uwierzyć, kiedy zrobiłem kilkadziesiąt tysięcy lub nawet i więcej...
Samsung ma jak dla mnie najlepsze (najbardziej przyjazne) oprogramowanie do drukarek ze znanych mi (ale nie wszystkie znam).

-- -- -

Data: 2017-10-21 15:00:40
Autor: Stregor
W dniu 2017-10-21 o 14:21, ń pisze:
[...]

A o którym konkretnie modelu Samsunga rozmawiasz?

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2017-10-21 15:57:59
Autor: ń
drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
Kiedyś była seria SCX-5xxx, teraz są jakieś nowsze. Trzeba znaleźć model, do którego wchodzi kartridż na 10 tys. kopii (czasem to jedyna różnica pomiędzy modelami).
Jedyną znaną mi wadą było to, że Samsungi tamtej serii mocno się grzały przy drukowaniu kilkuset lub więcej stron (były zresztą przed tym zabezpieczone, bo miały jakiś termistor/czujnik, który gdy sprzęt się nagrzał ustawiał tryb powolnego druku i szło dalej tyle że trzy razy wolniej), ale w warunkach domowych to nieistotne.

-- -- -