drukarka Kto ma?

Data: 2014-02-22 20:40:56
Autor: tusk, donald tusk
drukarka Kto ma?
Kto ma drukarkę Lexmark C530DN?
potrzeba mi zrobić jej dwie fotki z wyjęta szufladą papieru, może Ktos pomoc?

Data: 2014-02-22 20:52:56
Autor: gadacz
drukarka Kto ma?
W dniu 2014-02-22 20:40, tusk, donald tusk pisze:
Kto ma drukarkę Lexmark C530DN?
potrzeba mi zrobić jej dwie fotki z wyjęta szufladą papieru, może Ktos
pomoc?

A do czego Ci to potrzebne?
Bo w zasadzie w googlowni coś znajdziesz,
ale, wszystko zależy do jakiego użytku.
Oczywiście, nie polecam ani nie namawiam na
używanie takich zdjęć, bo to zwyczajna kradzież.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2014-02-23 00:23:09
Autor: gadacz
drukarka Kto ma?
W dniu 2014-02-22 20:52, gadacz pisze:
[...]

z rozpędu żałuję, że odpisałem...
pener identyfikator nadal żyje...

Data: 2014-02-23 10:57:19
Autor: tusk, donald tusk
drukarka Kto ma?
tak palnij sobie w łeb z tego powodu...

Data: 2014-02-23 17:37:25
Autor: Jawi
drukarka Kto ma?
W dniu 2014-02-23 10:57, tusk, donald tusk pisze:
tak palnij sobie w łeb z tego powodu...

aż tak istotny w życiu innych nie jesteś :)
nie pochlebiaj sobie

Data: 2014-02-23 18:01:32
Autor: Jacek
drukarka Kto ma?
Dnia Sat, 22 Feb 2014 20:52:56 +0100, gadacz napisał(a):

[...]

Co nazywasz kradzieżą?

Data: 2014-02-23 19:14:42
Autor: Jawi
drukarka Kto ma?
W dniu 2014-02-23 18:01, Jacek pisze:
> [...]
>ale, wszystko zależy do jakiego użytku.
>Oczywiście, nie polecam ani nie namawiam na
>używanie takich zdjęć, bo to zwyczajna kradzież.

Co nazywasz kradzieżą?
Zauważam syndrom nowych czasów, ludzi wychowanych na internecie, prawie własności i opiniach internetowych prawników, oraz licencjach microsoftu szczególnie, które tworzą w Polsce nowe prawo, w dodatku ścigane z urzędu :)
Jest okazja by wypuścić soft, który uruchomi kamerkę w lapku i będzie śledził czy patrzysz na to co się wyświetla czy nie i jak długo. Taki nowoczesny pobieraczek :)

Data: 2014-02-24 10:22:15
Autor: gadacz
drukarka Kto ma?
[...]

Użycie czyjegoś zdjęcia do celów komercyjnych.
To nie kradzież?

pozdrawiam
gadacz

Data: 2014-02-24 12:12:33
Autor: Jacek
drukarka Kto ma?
Dnia Mon, 24 Feb 2014 10:22:15 +0100, gadacz napisał(a):

do celów komercyjnych

To dodałeś w tym poście...

Data: 2014-02-24 13:35:20
Autor: gadacz
drukarka Kto ma?
W dniu 2014-02-24 12:12, Jacek pisze:
Dnia Mon, 24 Feb 2014 10:22:15 +0100, gadacz napisał(a):

do celów komercyjnych

To dodałeś w tym poście...

Fakt, ale pytałem też do jakich celów miałoby
być takie zdjęcie użyte, ale odpowiedzi nie uzyskałem.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2014-02-24 17:52:21
Autor: tusk, donald tusk
drukarka Kto ma?
wszystko w swoim czasie...

Data: 2014-03-06 11:41:51
Autor: Gotfryd Smolik news
drukarka Kto ma?
On Mon, 24 Feb 2014, gadacz wrote:

W dniu 2014-02-23 18:01, Jacek pisze:
Co nazywasz kradzieżą?

Użycie czyjegoś zdjęcia do celów komercyjnych.
To nie kradzież?

  Nie.
  To czyn zrównany karnie z kradzieżą (karany tak jak kradzież).
  W żadnym razie nie ma cech kradzieży (bliższy jest
"brakowi zapłaty", jak np. szalbierstwo).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-23 19:11:14
Autor: tusk, donald tusk
drukarka Kto ma?
ma Ktoś tą drukarę?

Data: 2014-02-23 19:16:27
Autor: Jawi
drukarka Kto ma?
W dniu 2014-02-23 19:11, tusk, donald tusk pisze:
ma Ktoś tą drukarę?

tak  http://tiny.pl/qphvh

Data: 2014-02-23 19:26:22
Autor: tusk, donald tusk
drukarka Kto ma?
europedziom już dziękujemi, czy Ktoś ma tą drukarkę?

drukarka Kto ma?