drukarka LJ p1102 drukowanie w programie dosowym

Data: 2011-01-12 10:56:05
Autor: Bytrec
drukarka LJ p1102 drukowanie w programie dosowym
witam
posiadam drukarke LJ P1102 i pod xp mam programik dosowy, z ktorego od czasu do czasu musze cos wydrukowac. niestety programik obsluguje tylko drukarki podpiete na lpt. ktos ma jakas dobra rade w jaki sposob podzialac, zeby drukareczka dzialala w tym programie??

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam

Data: 2011-01-12 11:21:38
Autor: nom

Użytkownik "Bytrec" <bytrec@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igjtr6$252$1kushnir.sileman...
witam
posiadam drukarke LJ P1102 i pod xp mam programik dosowy,

Ta drukarka nie obsługuje języka PCL, ale możesz spróbować udostępnić drukarkę a później zamapować port LPT1:

net use LPT1 \\nazwa_komputera\nazwa_udostepnionej_drukarki

Data: 2011-01-12 13:03:14
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
drukarka LJ p1102 drukowanie w programie dosowym
Dnia 2011-01-12, o godz. 11:21:38
"nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "Bytrec" <bytrec@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igjtr6$252$1kushnir.sileman...
> witam
> posiadam drukarke LJ P1102 i pod xp mam programik dosowy,

Ta drukarka nie obs³uguje jêzyka PCL, ale mo¿esz spróbowaæ udostêpniæ drukarkê a pó¼niej zamapowaæ port LPT1:

net use LPT1 \\nazwa_komputera\nazwa_udostepnionej_drukarki

Plus wrzuciæ to do skryptu startowego u¿yszkodnika w Windows. W ten
sposób od paru lat dzia³a w jednym miejscu HP LJ2600 z programem
DOS-wym do jakich¶ kadrowych duperelek.

Zdrówko

Data: 2011-01-12 12:40:33
Autor: MC
[...]

W DOS-ie nie ma sterowników do drukarek. Ich obsługa należy do aplikacji z której się drukuje. Więc wpierw musisz załatać tę dziurę. Szczerze mówiąc czarno to widzę. HP nie należy do firm, które kultywują tradycję, więc wątpię czy taki sterownik jest osiągalny.

Data: 2011-01-12 14:56:01
Autor: Jacek W.
[...]

np.
http://www.nix-ware.com/dos-print.php?q=dos+a+drukarki+gdi%2Cusb%2Csieciowa
i już ;-)

Jacek W.

Data: 2011-01-12 17:59:38
Autor: Arek Wołowicz
W dniu 2011-01-12 10:56, Bytrec pisze:
[...]

To pytanie raczej na grupÄ™ o windows siÄ™ nadaje.
Włącz buforowanie drukarki, wtedy możesz wybrać więcej niż
jeden port na którym jest podpięta.
Jeśli jest na usb to zaznacz jeszcze lpt i już.
Jak coÅ› pojawi siÄ™ na lpt to windows przerzuci to na odpowiedni
port. U mnie to działa, trochę dłużej drukuje, ale drukuje.

Pozdrawiam,
Arek.

drukarka LJ p1102 drukowanie w programie dosowym