drukarka do grubego papieru

Data: 2009-09-24 13:33:15
Autor: donwitoWYTNIJTO
drukarka do grubego papieru
Witam,

poszukuję drukarki laserowej mono do grubego papieru - 250, może nawet 300g.
Musi więc dobrze grzać ;> Idealnie byloby też, gdyby miala prosty przebieg.

Z wymagań dodatkowych - automatyczny dupleks, ale nie wiem, czy to nie koliduje
z prostym przebiegiem?

Czy możecie coś polecić?
Dzięki,
ww

Data: 2009-09-25 23:12:49
Autor: MC
Użytkownik <donwitoWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:506a.00000119.4abb58fbnewsgate.onet.pl...
[...]

Oki? Zawsze miały dobrze rozwiązany transport papieru.

Data: 2009-09-26 00:45:18
Autor: Michal AKA Miki
[...]

Nie wiem, do czego szukasz, ale zwroce ci uwage na jeszcze jedna rzecz, ktora sam przezylem.
Otoz gramatura, to okazuje sie nie wszystko, jesli drukujesz na grubych kartonach (np. pod dyplomy, wizytowki itp) wazna jest jeszcze faktura papieru. Mialem w tym temacie spory spor z HP, zwrocili mi kase za drukarke, chociaz wolalbym cos, co spelniloby moje wymagania.

O co chodzi... otoz, jak papier jest gladki, to kartki przechodza bez problemu. Ale jesli papier jest chropowaty, albo ma fakture "tarasowa" czyli duze obszary glebiej lub plycej, to zaczynaja byc problemy... co z tego, ze drukarka obsluguje grubosc do 268g, a papier ma 250, skoro przy takiej fakturze i tak rolki sie slizgaja - szczegolnie w dolnej czesci strony, kiedy sa juz utrzymywane tylko przez 1 pare rolek.

Ja przetestowalem 3 drukarki HP, po czym sie poddalem... Minolta jak sie dowiedziala w czym rzecz, tez mi odmowila pomocy... takze w widelkach do 2tys zl. netto nie znalazlem nic.

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-09-26 14:26:54
Autor: MC
Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:h9jh60$ao8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gramatura jest parametrem zastępczym. W istocie rzeczy chodzi o sztywność kartki.

[...]

A czego oczkiwałeś? Jak ma toner przylgnąć dobrze  do nierównej powierzchni?

drukarka obsluguje grubosc do 268g, a papier ma 250, skoro przy takiej fakturze i tak rolki sie slizgaja - szczegolnie w dolnej czesci strony, kiedy sa juz utrzymywane tylko przez 1 pare rolek.

No właśnie, liczy się sztywność a nie gramatura.

Ja przetestowalem 3 drukarki HP, po czym sie poddalem... Minolta jak sie dowiedziala w czym rzecz, tez mi odmowila pomocy... takze w widelkach do 2tys zl. netto nie znalazlem nic.

Oczekiwałeś cudu.

Data: 2009-09-26 19:59:57
Autor: Michal AKA Miki
Użytkownik "MC" <m5c@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9l1tv$ene$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Atramentowka, nie laser.

Ja przetestowalem 3 drukarki HP, po czym sie poddalem... Minolta jak sie dowiedziala w czym rzecz, tez mi odmowila pomocy... takze w widelkach do 2tys zl. netto nie znalazlem nic.

Oczekiwałeś cudu.

No nie wiem... Jednak ktos na tym drukuje, inaczej by sie nie sprzedawalo...

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-09-27 10:57:40
Autor: ąćęłńóśźż
drukarka do grubego papieru
No dokładnie, np. wizytówki.
Zapytaj lub podpatrz (jesli to konkurencja) w punkcie drukowania wizytówek.
Chociaż często robią to plujkami
JaC

-- -- -