drukarka kupiona ciagle problemy jak reklamowac epson p50

Data: 2011-01-06 11:49:14
Autor: bartek
drukarka kupiona ciagle problemy jak reklamowac epson p50
witam
kupilem na allegro w firmie proink drukarke
epson p50

mam ciagle problemy z wydrukowanymi stronami,
jak nie rozmazana czcionka to jakies kropki wyciekajacego tuszu
pisalem do nich twierdza zeby czyscic glowice itp itd.

ciagle cos, jak ja zareklamowac?
uzywam ich tuszy tak jak pisza na aukcjach... co tu robic?

Data: 2011-01-06 13:42:03
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-06 11:49, bartek pisze:
[...]

Kupiłeś na licytacji, czy kup teraz? Na firmę, czy prywatnie (sorry, Gotfryd ;) )?

--
Liwiusz

Data: 2011-01-06 14:59:47
Autor: Liwiusz
drukarka kupiona ciagle problemy jak reklamowac epson p50
W dniu 2011-01-06 14:24, bartek pisze:
na firme
kup teraz

Dostałeś gwarancję?

--
Liwiusz

Data: 2011-01-06 16:35:14
Autor: bartek
drukarka kupiona ciagle problemy jak reklamowac epson p50
tylko fakturke :(

Data: 2011-01-06 19:55:00
Autor: Daniel Stalica
W dniu 2011-01-06 14:59, Liwiusz pisze:
W dniu 2011-01-06 14:24, bartek pisze:
na firme
kup teraz

Dostałeś gwarancję?

A po co gwarancja, wystarczy rękojmia :)
Między firmami to był 1 rok?

Data: 2011-01-06 21:15:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-06 19:55, Daniel Stalica pisze:
[...]

Jeśli nie została wyłączona.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-06 23:01:21
Autor: Gotfryd Smolik news
OT, prywatnie, bylo: drukarka
On Thu, 6 Jan 2011, Liwiusz wrote:

Na firmę, czy prywatnie (sorry, Gotfryd  ;) )?

  Niedawno to samo pisałem Tristanowi - a dlaczego nie tak:
"na firmę czy nie"?

  Po co komplikować sprawę mało logicznym podziałem na gołębie i ptaki?
  ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-01-06 23:05:20
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
OT, prywatnie, bylo: drukarka
 Niedawno to samo pisałem Tristanowi - a dlaczego nie tak:
"na firmę czy nie"?

<gotfryd mode>A jak można coś kupić na nazwę lub nie? </gotfryd mode> :-P

--
Przemysław Adam Śmiejek

Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
(J 1,14)

Data: 2011-01-07 23:20:24
Autor: Gotfryd Smolik news
OT, prywatnie, bylo: drukarka
On Thu, 6 Jan 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

<gotfryd mode>A jak można coś kupić na nazwę lub nie? </gotfryd mode> :-P

  Pas! (racja)

pzdr, Gotfryd

drukarka kupiona ciagle problemy jak reklamowac epson p50