drukarka nie drukuje

1 Data: Marzec 21 2009 19:33:02
Autor: CeZ__134
drukarka nie drukuje
Witam

Dostalem drukarke Epsona model stylus DX4250.( kolorowa
atramentowa ),mrygala dioda braku tuszu,kupilem nowy,po wzmiance juz nic nie
mryga i pokazuje ze wszystko jest ok...ale tak kolorowo nie jest..
Drukarka ma zainstalowane sterowniki,komp ja widzi,podlaczona przez usb i na
tym koniec..
a wiec, po wlozeniu papieru widac ze magazynek z kolorami przesowa sie po
papierze ,ale nic nie drukuje.. widac ze chce drukowac to co jest mu podane
do druku ale mimo tego ,tylko tusz szaleje ...
a wiec .. macie Panowie jakies pomysly co moze byc nie tak ?... niestety,nie
mialem nigdy drukarki wiec ciezko mi powiedziec co jest nie tak :( nie
wiem,zatkane wszystkie dysze ?.. pomozcie

pozdrawiam

CeZ__134

2 Data: Marzec 21 2009 19:45:34
Autor: Leszek K.
Re: drukarka nie drukuje
Dnia Sat, 21 Mar 2009 19:33:02 +0100, CeZ__134 napisał(a):

[...]

Zaschnięte głowice. Można próbować zdemontować i odmoczyć w ciepłej wodzie
ewentualnie kupić specjalny zbiornik czyszczący zamiast tuszu, ale jak
stała długo to duże prawdopodobieństwo, że nie pomoże. Wymiana głowicy
zdecydowanie nieopłacalna.

3 Data: Marzec 21 2009 20:20:50
Autor: Jurij Atarov
Re: drukarka nie drukuje
Pewnie trafiłeś na egzemplarz podobny do tego ;)
http://www.youtube.com/watch?v=pQGtucrJ8hM

4 Data: Marzec 21 2009 21:09:02
Autor: animka
Re: drukarka nie drukuje
CeZ__134 pisze:
[...]

Odklej papierek przezroczysty z głowicy tuszu :-)

--
animka

drukarka nie drukuje