drukarka - problem

Data: 2009-03-26 12:26:41
Autor: CeZ__134
drukarka - problem
Witam..
Drukarka po zmianie  tuszu na nowe uparcie twierdzi ze sa puste ...:(nie wiem co jest grane ..do tej pory dziala idealnie :(wszystkie wlasciwe papierki z tuszu zerwane ...... jakies pomysly ..?
Drukarka to epson seria stylus

Pozdrawiam

Data: 2009-03-26 11:30:40
Autor: Jacek Kalinski
drukarka - problem
W artykule <gqfop6$g5u$1@news3.onet>, CeZ__134 napisał(a):

Drukarka po zmianie  tuszu na nowe uparcie twierdzi ze sa puste ...:(nie wiem co jest grane ..do tej pory dziala idealnie :(wszystkie wlasciwe papierki z tuszu zerwane ...... jakies pomysly ..?

Niech zgadnę: ktoś nieumiejętnie napełniał sam tusz i nie zresetował
chipu? :) Reklamuj tusz.

Jacek

Data: 2009-03-26 12:34:15
Autor: CeZ__134
drukarka - problem

[...]

kupione sa nowe zamienniki...wiec powinno byc w porzadku..co najciekawsze ...stare tusze ktore byly..nagle przestaly byc widoczne....
wczesniej dzialalo.. myslalem ze to cos z tuszem jest nie tak,dlatego kupilem nowe.

Data: 2009-03-26 12:44:24
Autor: CeZ__134
drukarka - problem

[...]

Dodam jeszcze . ze,jak wsadzilem zamienniki to drukarka widziala je bez problemu.. nastepnie w przeciagu paru min zaczela pokazywac ze tuszu ubywa...75 % ...50 % ..25%..az wkoncu zaczela pokazywac ze sa puste ..tak ze teraz nie reaguje na tusz i twierdzi ze nie chce dzialac...

Data: 2009-03-26 16:05:19
Autor: Jacek Kalinski
drukarka - problem
W artykule <gqfpqd$j34$1@news3.onet>, CeZ__134 napisał(a):

[...]

Widzisz. Tych informacji zabrakło na początku.
Podejrzenia mam 2: albo źle zresetowany chip tuszu (miałem ten problem
z drukarką HP 6127 - sprzedawca nie chciał mi uwierzyć, że nie działa,
że wydrukowałem całość w 1 noc, aż w końcu przeważył kupiony tusz
z nowym i potwierdził, że to wina danego egzemplarza tuszu - wymienił na
wolny od wad), albo uszkodzona elektronika drukarki, która źle odczytuje poziom tuszu.

Zacząłbym od znalezienia osoby, z identyczną drukarką i sprawdzeniem
u niej obu kompletów tuszy.
Jeśli będą działać, wówczas masz uszkodzoną drukarkę - reklamuj ją.
Jeśli na innym egzemplarzu też nie będą drukować, wówczas są uszkodzone
chipy w tuszach - reklamuj je.

Jacek

drukarka - problem