drukowanie potwierdzeń zapłaconych przelewów - Mbank

Data: 2015-01-03 15:43:15
Autor: MARIUSZ
drukowanie potwierdzeń zapłaconych przelewów - Mbank
Mam pytanie, zapłaciłem wczoraj zus kontem z Mbanku, nie mogę wydrukować potwierdzenia zapłaty tego przelewu, jak wchodzę w historię i szczegóły danego przelewu to mam tylko "ponów" i "edytuj" A jak wydrukować potwierdzenie?

Data: 2015-01-03 07:03:54
Autor: Konfabulator
drukowanie potwierdzeń zapłaconych przelewów - Mbank
A o której zlecałeś? Jak nie ma opcji wydruku to zwykle oznacza, że przelew nie jest jeszcze wykonany. Nie ma go w operacjach zaplanowanych?

Data: 2015-01-03 16:47:14
Autor: MARIUSZ

Użytkownik "Konfabulator"  napisał w wiadomości

A o której zlecałeś? Jak nie ma opcji wydruku to zwykle oznacza, że przelew nie jest jeszcze wykonany. Nie ma go w operacjach zaplanowanych?

zgadza się, jest w operacjach zaplanowanych
dziekuje

drukowanie potwierdzeń zapłaconych przelewów - Mbank