Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   drukowanie z androida

drukowanie z androida

Data: 2017-03-12 12:13:11
Autor: ToMasz
drukowanie z androida
witam
mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje (jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba kasować,  a proces trzeba uprościć
Dzięki
ToMasz

Data: 2017-03-12 12:41:44
Autor: Jan StoĹźek
drukowanie z androida
Po głębokim namyśle ToMasz napisał w Sunday 12 of March 2017 12:13:

mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię
fotkę etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina
zapisuje (jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą
drukarkę podłączoną do kompa kablem usb.

Skoro drukarka jest podłączona do komputera kablem USB, to bez względu na to, jaką metodę transportu wybierzesz, rozwiązanie problemu leży po stronie Windows (bo pewnie masz tam Windows), a nie Androida.
odbieranie emaila na kompie i drukowanie z kompa odpada. teraz tak
jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba kasować,  a proces trzeba
uprościć

To program pocztowy na kompie nie ma możliwości automatycznego przetwarzania przychodzących maili?

drukarka niema swojego adresu email (ma fax!)

Jeśli ma faks i jest on podłączony, możesz spróbować wysłać swój załącznik faksem (z Androida albo przez jakiś serwis internetowy). Ale to jest IMHO trochę łapanie się prawą ręką za lewe ucho. Ja bym zaczął od przyjrzenia się programowi pocztowemu. --
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2017-03-12 16:10:19
Autor: Marek
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-12 o 12:13, ToMasz pisze:
witam
mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę
etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje
(jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę
podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma
fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba
kasować,  a proces trzeba uprościć

Kup nową drukarkę z interfejsem integrującym się z Google Cloud Print. Powoli taka integracja staje się standardem. Zainstaluj tą usługę na telefonie i pozamiatane.

Twoje pytanie brzmi mniej więcej ta: potrzebuję samochodu by do pracy dojeżdżać. Mam miejsce parkingowe, stary, przypalony garnek i doniczkę, z czego wykorzystanie tej ostatniej nie jest możliwe bo wiosna idzie i chcę kwiatki w niej sadzić. Jak z tego zrobić samochód? :-D


--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-03-12 17:31:22
Autor: ToMasz
drukowanie z androida
Kup nową drukarkę z interfejsem integrującym się z Google Cloud Print.

najpierw miałem hp 1512 czy cośtam. takie ze skanerem - delikatne jak cholera. działało, o ile były dobre tusze. posłuchałem rady, kupiłem laser. na orygynalnych tonerach działał super miodzio. na zamiennikach (tylko 150zł) co 8cm mazy, teraz już nie bierze kartek. nie wiem czy w życiu zrobił 2000 stron (brother) w międzyczasie okazało się że potrzebuję drukować kolorowo, więc kupiłem atramentowego brothera z wifi. 300 kartek, 2 miesiące po gwarancji błąd f4- zajrzyj do podręcznika. zajrzałem też do internetu- głowica do wymiany.
Straciłem ochotę na nowe.
prawie na śmietniku znalazłem starego hp z faksem. dostał jakieś tusze, działa aż miło.
Teraz wiem że napewno nie chcę nowych. kupie sobie najstarszego hpka z jakiejś serii biznes, do którego jeszcze będzie można kupić tusze. i zgaduje że tusze będą miały pół szklanki objętości, nie 3 kropelki

ToMasz

PS
epsona z ciągłym podawaniem tuszu nie chcę, bo robię maks 1000stron rocznie.

Data: 2017-03-12 20:18:36
Autor: Smok Eustachy
drukowanie z androida
W dniu 12.03.2017 o 17:31, ToMasz pisze:
Kup nową drukarkę z interfejsem integrującym się z Google Cloud Print.

najpierw miałem hp 1512 czy cośtam. takie ze skanerem - delikatne jak
cholera. działało, o ile były dobre tusze. posłuchałem rady, kupiłem
laser. na orygynalnych tonerach działał super miodzio. na zamiennikach
(tylko 150zł) co 8cm mazy, teraz już nie bierze kartek. nie wiem czy w
życiu zrobił 2000 stron (brother) w międzyczasie okazało się że
potrzebuję drukować kolorowo, więc kupiłem atramentowego brothera z
wifi. 300 kartek, 2 miesiące po gwarancji błąd f4- zajrzyj do
podręcznika.

Za mało drukowałeś.

Próbowałeś iść tropem routera WiFi i udostępniania drukarek w sieci?

Data: 2017-03-12 20:41:44
Autor: ToMasz
drukowanie z androida
W dniu 12.03.2017 o 20:18, Smok Eustachy pisze:
W dniu 12.03.2017 o 17:31, ToMasz pisze:
Kup nową drukarkę z interfejsem integrującym się z Google Cloud Print.

najpierw miałem hp 1512 czy cośtam. takie ze skanerem - delikatne jak
cholera. działało, o ile były dobre tusze. posłuchałem rady, kupiłem
laser. na orygynalnych tonerach działał super miodzio. na zamiennikach
(tylko 150zł) co 8cm mazy, teraz już nie bierze kartek. nie wiem czy w
życiu zrobił 2000 stron (brother) w międzyczasie okazało się że
potrzebuję drukować kolorowo, więc kupiłem atramentowego brothera z
wifi. 300 kartek, 2 miesiące po gwarancji błąd f4- zajrzyj do
podręcznika.

Za mało drukowałeś.

Próbowałeś iść tropem routera WiFi i udostępniania drukarek w sieci?

nie. ale mam sieć z wifi, kompem i podłączoną do niego drukarką. mogę ją udostępnić w dowolny sposób. jak "na nią" drukować z andka?

Data: 2017-03-12 21:37:35
Autor: 2late
drukowanie z androida
On 12/03/2017 07:41 PM, ToMasz wrote:

Kup nową drukarkę z interfejsem integrującym się z Google Cloud Print.

najpierw miałem hp 1512 czy cośtam. takie ze skanerem - delikatne jak
cholera. działało, o ile były dobre tusze. posłuchałem rady, kupiłem
laser. na orygynalnych tonerach działał super miodzio. na zamiennikach
(tylko 150zł) co 8cm mazy, teraz już nie bierze kartek. nie wiem czy w
życiu zrobił 2000 stron (brother) w międzyczasie okazało się że
potrzebuję drukować kolorowo, więc kupiłem atramentowego brothera z
wifi. 300 kartek, 2 miesiące po gwarancji błąd f4- zajrzyj do
podręcznika.

Za mało drukowałeś.

Próbowałeś iść tropem routera WiFi i udostępniania drukarek w sieci?

nie. ale mam sieć z wifi, kompem i podłączoną do niego drukarką. mogę ją
udostępnić w dowolny sposób. jak "na nią" drukować z andka?

Moze jakos w locie zapisywac do PDF i synchronizowac przez net z folderem spool na PC.

Pozdrawiam
--
2late(TM) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2017(C)
Stupidity, like virtue, is its own reward

Data: 2017-03-13 01:46:40
Autor: Smok Eustachy
drukowanie z androida
W dniu 12.03.2017 o 20:41, ToMasz pisze:
/.../
nie. ale mam sieć z wifi, kompem i podłączoną do niego drukarką. mogę ją
udostępnić w dowolny sposób. jak "na nią" drukować z andka?

Może pomóc:
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.jsecurity.printbot.pro&hl=pl

Udostępniasz drukarkę na kompie i może to coś ja wykryje. Z jednym obrazkiem powinno sobie poradzić. 13 zł przebolejesz.

Data: 2017-03-13 11:41:27
Autor: Adam
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-13 o 01:46, Smok Eustachy pisze:
W dniu 12.03.2017 o 20:41, ToMasz pisze:
/.../
nie. ale mam sieć z wifi, kompem i podłączoną do niego drukarką. mogę ją
udostępnić w dowolny sposób. jak "na nią" drukować z andka?

Może pomóc:
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.jsecurity.printbot.pro&hl=pl


Udostępniasz drukarkę na kompie i może to coś ja wykryje. Z jednym
obrazkiem powinno sobie poradzić. 13 zł przebolejesz.


Data: 2017-03-13 11:42:39
Autor: Adam
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-13 o 01:46, Smok Eustachy pisze:
W dniu 12.03.2017 o 20:41, ToMasz pisze:
/.../
nie. ale mam sieć z wifi, kompem i podłączoną do niego drukarką. mogę ją
udostępnić w dowolny sposób. jak "na nią" drukować z andka?

Może pomóc:
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.jsecurity.printbot.pro&hl=pl


Udostępniasz drukarkę na kompie i może to coś ja wykryje. Z jednym
obrazkiem powinno sobie poradzić. 13 zł przebolejesz.



z PrintBot Pro nie musi drukować przez Windows. Może bezpośrednio na port drukarki przez WiFi.



--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-03-14 00:10:50
Autor: JaNus
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-13 o 11:42, Adam pisze:
W dniu 2017-03-13 o 01:46, Smok Eustachy pisze:
Może pomóc:
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.jsecurity.printbot.pro&hl=pl


z PrintBot Pro nie musi drukować przez Windows. Może bezpośrednio na
port drukarki przez WiFi.
>
Hm, ale na podlinkowanej stronie są komentarze, iż... nie działa?
Czy ktoś z Was odpalił to-to, i drukuje?

--
Nie interesujesz się polityką? To lekkomyślne chowanie głowy w piasek!
Wszak polityka interesuje się tobą i tak, a rządzący też się interesują,
głównie zawartością twojego portfela. Dlatego zachowaj czujność!

Data: 2017-03-14 00:23:25
Autor: Adam
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-14 o 00:10, JaNus pisze:
W dniu 2017-03-13 o 11:42, Adam pisze:
W dniu 2017-03-13 o 01:46, Smok Eustachy pisze:
Może pomóc:
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.jsecurity.printbot.pro&hl=pl



z PrintBot Pro nie musi drukować przez Windows. Może bezpośrednio na
port drukarki przez WiFi.

Hm, ale na podlinkowanej stronie są komentarze, iż... nie działa?
Czy ktoś z Was odpalił to-to, i drukuje?


Od kilku lat używam.

Zdarza mi się czasami u klientów coś drukować. Nie pamiętam, aby jakaś drukarka jeszcze nie zadziałała. A u niektórych klientów bywają różne dziwne win-drukarki.
Zaznaczam to, bo na normalne drukarki (czyli jakieś gadające w języku PCL czy PostScript) to chyba każdy program jeszcze od czasów DOS-a umie drukować.

Może jeszcze trzeba odróżniać choćby drukowanie przez IPP od RAW czy LPR - może tu niektórzy (nie czytałem komentarzy) mają problem?


--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-03-14 21:25:34
Autor: Robert Wańkowski
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-12 o 17:31, ToMasz pisze:
2 miesiące po gwarancji błąd f4- zajrzyj do podręcznika. zajrzałem też
do internetu- głowica do wymiany.
Dziś w radiu mówiono o postarzani planowanym. Ktoś podzielił się taką samą przypadłością tuż po gwarancji. Ale znalazł rozwiązanie wchodząc w tryb serwisowy i kasując przebieg drukarki.

RObert

Data: 2017-03-15 21:50:41
Autor: Marek
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-12 o 17:31, ToMasz pisze:

Teraz wiem że napewno nie chcę nowych. kupie sobie najstarszego hpka z
jakiejś serii biznes, do którego jeszcze będzie można kupić tusze. i
zgaduje że tusze będą miały pół szklanki objętości, nie 3 kropelki

To faktycznie żeś batalię stoczył :-)
Generalnie drukarki są obecnie tanie, gorzej z materiałami eksploatacyjnymi. Zepsuć się może wszystko. Jednakże nie należy się obrażać na świat za takie doświadczenia. Należy używać urządzenia zgodnie z ich zasadami - wtedy minimalizujesz szanse powstania klęski.

Przy drukarkach atramentowych trzeba drukować w miarę regularnie bo inaczej głowicę załatwisz. W drukarkach laserowych musisz bardzo uważać na zamienniki. Wsypiesz toner o niewłaściwych parametrach - podziała on jak papier ścierny na bębny, co bardzo często ma miejsce. Wtedy dostajesz blade wydruki, jakieś linie itp. Wymiana bębnów i innych czasem droższa jest od drukarki.

Piszesz, że bardzo mało drukujesz więc korzystaj z oryginalnych tonerów/tuszów.

Tyle tytułem eksploatacji.

Odnośnie głównego wątku: ja mimo Twojego pecha kupiłbym na Twoim miejscu drukarkę z "cloudem". Problem byłby rozwiązany wszechstronnie.

Któryś z kolegów w wątku wspomniał coś o drukowaniu przez WiFi. Nie wczytywałem się uważnie, ale to też dobra opcja. Ja widziałbym to tak, że podłączasz drukarkę do routera WiFi, o ile takowy posiadasz. Niektóre z nich mają opcję bycia Print Serverem. Na Androidzie są aplikacje, które drukują po WiFi. Może to zadziała u Ciebie?

Jest tylko jedno zastrzeżenie do drukowania za pomocą aplikacji na Androidzie. Działa to dziwnie. Gdy w pod Windows zainstalujesz drukarkę, to drukujesz na niej z każdej aplikacji. Tymczasem na Androidzie nie. Jedne aplikacje będą dawały możliwość drukowania na danej poprzez "udostępnij" dla aplikacji drukującej a inne nie. Nie wiem dlaczego tak jest i nie wnikam. Android wydaje mi się mocno ułomny w tym zakresie.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-03-12 20:55:58
Autor: Adam
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-12 o 12:13, ToMasz pisze:
witam
mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę
etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje
(jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę
podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma
fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba
kasować,  a proces trzeba uprościć

Osobiście korzystam z PrintBot Pro.

Obsługuje różne typy drukarek, w tym także win-drukarki.


--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-03-13 09:08:32
Autor: J.F.
drukowanie z androida
Dnia Sun, 12 Mar 2017 12:13:11 +0100, ToMasz napisał(a):
mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje (jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba kasować,  a proces trzeba uprościć

Samsungi maja jakies dodatki do drukowania, HP print, ale nie
uzywalem. Pewnie wymaga drukarki HP, i to jeszcze "samodzielnej", a
nie przez kompa.

J.

Data: 2017-03-13 09:46:58
Autor: m
drukowanie z androida
W dniu 13.03.2017 o 09:08, J.F. pisze:
Dnia Sun, 12 Mar 2017 12:13:11 +0100, ToMasz napisał(a):
mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje (jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba kasować,  a proces trzeba uprościć

Samsungi maja jakies dodatki do drukowania, HP print, ale nie
uzywalem. Pewnie wymaga drukarki HP, i to jeszcze "samodzielnej", a
nie przez kompa.

Swoją drogą, to jest głupie że przez dekady dopracowano się działających
standardów, tego że z aplikacji się drukuje, tego że są jakieś protokoły
(IPP, CUPS), demony wydruku itd... po to żeby w takim androidzie
wszystko zostało cofnięte do etapu kamienia łupanego, kiedy każdy
program odkrywał po swojemu jak by tu mógł dogadać się z drukarką.

p. m.

Data: 2017-03-13 10:25:18
Autor: J.F.
drukowanie z androida
Użytkownik "m"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58c65c82$0$5159$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 13.03.2017 o 09:08, J.F. pisze:
Dnia Sun, 12 Mar 2017 12:13:11 +0100, ToMasz napisał(a):
mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę
etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje
(jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę
podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email

Samsungi maja jakies dodatki do drukowania, HP print, ale nie
uzywalem. Pewnie wymaga drukarki HP, i to jeszcze "samodzielnej", a
nie przez kompa.

Swoją drogą, to jest głupie że przez dekady dopracowano się działających
standardów, tego że z aplikacji się drukuje, tego że są jakieś protokoły
(IPP, CUPS), demony wydruku itd... po to żeby w takim androidzie
wszystko zostało cofnięte do etapu kamienia łupanego, kiedy każdy
program odkrywał po swojemu jak by tu mógł dogadać się z drukarką.

Dopracowywano, ale kazdy w swoja strone ciagnal.
Demony drukarki sa, ale unix ma swoje, windows ma swoje.
Drukarka potrafi miec swoje, tzn czesto te unixowe, ale trzeba kupc drozsza "sieciowa", a nie "tylko do kompa".

Dodaj do tego przygotowanie danych - drukarki graficzne, moze miec format danych dowolny, na szczescie czesto jest to tylko kilka rodzin.
I trzeba driverow.
Drivery sa pod Windows, czasem pod linuxa pecetowego, a dla Androida nie ma, bo po co ...

Teraz sie dorobilismy WSD ... ale znow to tylko czasem zadziala.

J.

Data: 2017-03-13 21:18:31
Autor: Animka
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-13 o 09:08, J.F. pisze:
Dnia Sun, 12 Mar 2017 12:13:11 +0100, ToMasz napisał(a):
mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę
etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje
(jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę
podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma
fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba
kasować,  a proces trzeba uprościć
Samsungi maja jakies dodatki do drukowania, HP print, ale nie
uzywalem. Pewnie wymaga drukarki HP, i to jeszcze "samodzielnej", a
nie przez kompa.

J.
Jakis czas temu proces HP print w telefonie wylączyłam, bo nie używam drukowania poleceniem z telefonu.


--
animka

Data: 2017-03-13 23:46:19
Autor: 2late
drukowanie z androida
On 13/03/2017 08:18 PM, Animka wrote:
W dniu 2017-03-13 o 09:08, J.F. pisze:
Dnia Sun, 12 Mar 2017 12:13:11 +0100, ToMasz napisał(a):
mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę
etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje
(jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę
podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma
fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba
kasować,  a proces trzeba uprościć
Samsungi maja jakies dodatki do drukowania, HP print, ale nie
uzywalem. Pewnie wymaga drukarki HP, i to jeszcze "samodzielnej", a
nie przez kompa.

J.
Jakis czas temu proces HP print w telefonie wylączyłam, bo nie używam
drukowania poleceniem z telefonu.

A masz jeszcze wylacznik?

POzdrawiam
--
2late(TM) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2017(C)
Stupidity, like virtue, is its own reward

Data: 2017-03-14 01:36:57
Autor: JaNus
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-14 o 00:46, 2late pisze:
On 13/03/2017 08:18 PM, Animka wrote:
Jakis czas temu proces HP print w telefonie wylączyłam, bo nie
używam drukowania poleceniem z telefonu.

Nasza droga Animka jak zwykle wielce... konstruktywna!
jak myślisz, na co wątkotwórcy przyda się Twój wpis?

A masz jeszcze wylacznik?

Pewnie go... wyłączyła.

Zaś co do problemów pytatjela, to czy naprawdę jedynym sposobem
archiwizacji tego-czy-tamtego *musi* być drukowanie na papierze? Szkoda
lasów, lepiej to przenoś na dysk komputera. Od razu też łatwiej tworzyć
kopie zapasowe, a jak trzeba, to i na papier skierować...


--
Nie interesujesz się polityką? To lekkomyślne chowanie głowy w piasek!
Wszak polityka interesuje się tobą i tak, a rządzący też się interesują,
głównie zawartością twojego portfela. Dlatego zachowaj czujność!

Data: 2017-03-14 23:00:27
Autor: Animka
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-14 o 01:36, JaNus pisze:
W dniu 2017-03-14 o 00:46, 2late pisze:
On 13/03/2017 08:18 PM, Animka wrote:
Jakis czas temu proces HP print w telefonie wylączyłam, bo nie
używam drukowania poleceniem z telefonu.

Nasza droga Animka jak zwykle wielce... konstruktywna!
jak myślisz, na co wątkotwórcy przyda się Twój wpis?

Nie odpowiadalam raczej wątkotwórcy, tylko nawiązalam do czyjejś odpowiedzi.

A masz jeszcze wylacznik?
Mam aplikację HP Print i jeszcze jakąś związaną z drukowaniem z telefonu, ale wylączyłam.
Po co mi aktywny proces drukowania jeśli nie drukuję za pomocą telefonu. Mam drukarkę HP z Wifi.
Wygodniej mi wysłać plik czy zdjęcie na dysk przez Bluetooth i sobie wydrukować jeśli jest taka potrzeba.

Pewnie go... wyłączyła.

Zaś co do problemów pytatjela, to czy naprawdę jedynym sposobem
archiwizacji tego-czy-tamtego *musi* być drukowanie na papierze? Szkoda
lasów, lepiej to przenoś na dysk komputera. Od razu też łatwiej tworzyć
kopie zapasowe, a jak trzeba, to i na papier skierować...


Otóz to. Z tym się zgadzam.


--
animka

Data: 2017-03-14 23:11:14
Autor: Animka
drukowanie z androida
W dniu 2017-03-14 o 00:46, 2late pisze:
On 13/03/2017 08:18 PM, Animka wrote:
W dniu 2017-03-13 o 09:08, J.F. pisze:
Dnia Sun, 12 Mar 2017 12:13:11 +0100, ToMasz napisał(a):
mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę
etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje
(jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę
podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma
fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba
kasować,  a proces trzeba uprościć
Samsungi maja jakies dodatki do drukowania, HP print, ale nie
uzywalem. Pewnie wymaga drukarki HP, i to jeszcze "samodzielnej", a
nie przez kompa.

J.
Jakis czas temu proces HP print w telefonie wylączyłam, bo nie używam
drukowania poleceniem z telefonu.

A masz jeszcze wylacznik?
Wylączyłam w telefonie 2 aplikacje dot. drukowania HP

Po co ma zeżerać aktywne procesy?

--
animka

Data: 2017-03-14 23:17:32
Autor: 2late
drukowanie z androida
On 14/03/2017 10:11 PM, Animka wrote:

mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę
etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje
(jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę
podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma
fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba
kasować,  a proces trzeba uprościć
Samsungi maja jakies dodatki do drukowania, HP print, ale nie
uzywalem. Pewnie wymaga drukarki HP, i to jeszcze "samodzielnej", a
nie przez kompa.

J.
Jakis czas temu proces HP print w telefonie wylączyłam, bo nie używam
drukowania poleceniem z telefonu.

A masz jeszcze wylacznik?
Wylączyłam w telefonie 2 aplikacje dot. drukowania HP

Po co ma zeżerać aktywne procesy?

Jestes za tym zeby zzeraly nieaktywne?

Pozdrawiam
--
2late(TM) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2017(C)
Stupidity, like virtue, is its own reward

drukowanie z androida

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona