drukowanie z androida

Data: 2017-03-12 12:41:44
Autor: Jan StoĹźek
drukowanie z androida
Po głębokim namyśle ToMasz napisał w Sunday 12 of March 2017 12:13:

mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię
fotkę etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina
zapisuje (jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą
drukarkę podłączoną do kompa kablem usb.

Skoro drukarka jest podłączona do komputera kablem USB, to bez względu na to, jaką metodę transportu wybierzesz, rozwiązanie problemu leży po stronie Windows (bo pewnie masz tam Windows), a nie Androida.
odbieranie emaila na kompie i drukowanie z kompa odpada. teraz tak
jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba kasować,  a proces trzeba
uprościć

To program pocztowy na kompie nie ma możliwości automatycznego przetwarzania przychodzących maili?

drukarka niema swojego adresu email (ma fax!)

Jeśli ma faks i jest on podłączony, możesz spróbować wysłać swój załącznik faksem (z Androida albo przez jakiś serwis internetowy). Ale to jest IMHO trochę łapanie się prawą ręką za lewe ucho. Ja bym zaczął od przyjrzenia się programowi pocztowemu. --
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

drukowanie z androida