druzyna prsk

Data: 2009-03-18 06:37:21
Autor: sooobi
druzyna prsk
Co sadzicie o zalozeniu druzyny prsk w  warszawskiej(najwiecej nas z
warszawy)lidze amatorskiej? Byliby chetni?

pzdr

Data: 2009-03-18 14:45:27
Autor: s
druzyna prsk
sooobi@gmail.com pisze:
Co sadzicie o zalozeniu druzyny prsk w  warszawskiej(najwiecej nas z
warszawy)lidze amatorskiej? Byliby chetni?

Bardzo ostroznie - jestem za.
Ostroznie, bo nie wiem, jak z czasem ;-(

.... i w tym momencie ewentualni nastepni chetni anuluja posty z akcesem :D

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-18 06:46:39
Autor: L'e-szczur
druzyna prsk
On 18 Mar, 14:45, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> [...]

Ostroznie, bo nie wiem, jak z czasem ;-(

... i w tym momencie ewentualni nastepni chetni anuluja posty z akcesem :D

Ja w zasadzie mialem sie zglosic, ale w zwiazku z powyzszym chyba
jednak tego nie zrobie ;-)

Bartek - czemu sadzisz, ze gralibysmy lepiej niz na meczach keepera?
Toz to byla zenada!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-18 07:11:27
Autor: sooobi
druzyna prsk
On 18 Mar, 14:46, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

jednak tego nie zrobie ;-)

Bartek - czemu sadzisz, ze gralibysmy lepiej niz na meczach keepera?

Uwierz ze z takim skladem niejednemu bysmy dupe skopali:)

pzdr

Data: 2009-03-18 07:41:26
Autor: L'e-szczur
druzyna prsk
On 18 Mar, 15:11, soo...@gmail.com wrote:

> [...]

> Toz to byla zenada!

Uwierz ze z takim skladem niejednemu bysmy dupe skopali:)

Noooo - na przyklad ja Tobie za uporczywe ciskanie trojek bez zadnego
sukcesu ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-18 16:15:54
Autor: Rasheed
druzyna prsk
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:cd801020-f5f8-4658-9640-9da356b60d99v39g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A co w tym zlego? Jest okazja, trzeba ciskac!
Ja jestem za tym zeby na przyszlym meczu sklady byly podobne badz takie same jak ostatnio :)
Tylko ciekawe jak bedzie z obecnoscia na meczu managos.

Rasheed

Data: 2009-03-18 08:19:31
Autor: sooobi
druzyna prsk
On 18 Mar, 16:15, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> [...]

jak ostatnio :)
Tylko ciekawe jak bedzie z obecnoscia na meczu managos.

No jak to jak, ma byc 100% frekwencja.
Najpierw mecz, potem draft, potem najebka i transfery w dniu draftu !!

pzdr

Data: 2009-03-18 14:49:45
Autor: Gerard
druzyna prsk

Uzytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisal w wiadomosci news:gpqtpj$108$1inews.gazeta.pl...
sooobi@gmail.com pisze:
[...]

No wlasnie, juz mialem sie zglosic ;-)

pozdr

Data: 2009-03-18 15:42:31
Autor: wiLQ
druzyna prsk
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Co sadzicie o zalozeniu druzyny prsk w  warszawskiej(najwiecej nas z
warszawy)lidze amatorskiej? Byliby chetni?

Hmm, zalezy jakby to mialo wygladac. Bo generalnie nie jestem fanem
rozgrywania meczy, w ktorych reszte druzyny znam pod katem meczowym tak
samo jak przeciwnikow, ktorych widze pierwszy raz w zyciu.
A tak wlasciwie skad ten pomysl? Brakuje Ci grania z leszczami? ;-)

--
pzdr
wiLQ

druzyna prsk