drżenie kierownicy powyżej 100km/h

Data: 2010-12-06 21:02:59
Autor: bratPit
drżenie kierownicy powyżej 100km/h

Rano się na działce w górach zakopałem, masa śniegu mi wlazła gdzieś w
okolice komory silnika i zderzaka przedniego. Przy setce nie dało się
jechać - straszliwe wibracje, mimo usunięcia większości brył
śnieżnych. Pojechałem na karchera i dokończyłem dzieło

powód takich objawów koledzy juz wyjaśnili,
ja miałem to samo ostatnio w trasie, nie miałem dostępu do myjki ciśnieniowej więc zużyłem prawie cały odmrażacz do szyb na usunięcie śniegu i lodu z felg - nie uśmiechało mi się jechać 600km z prędkością max 100km/h,

brat

Data: 2010-12-06 22:09:38
Autor: Czesław
W dniu 2010-12-06 21:02, bratPit pisze:

śniegu i lodu z felg - nie uśmiechało mi się jechać 600km z prędkością
max 100km/h,

Jestes w przechuj meski cipo!

drżenie kierownicy powyżej 100km/h