drzewo

Data: 2009-05-27 06:38:45
Autor: BearBag
drzewo
On 27 Maj, 14:32, kalif <max...@wp.pl> wrote:
Mieszkam w mieście ,na mojej działce rośnie stary wysoki modrzew,z tego
powodu same klopoty,a to rynny zanieczyszczone igliwiem suchymi
gałązkami,w czasie wichury gałęzie potrafią podotykać"trakcji elektrycznej
nosi się je do domu.Żeby go wyciąć,chyba trzeba mieć pozwolenie z Urzędu
Miasta.Czy jest jakiś "spokojny,mało zauważalny" sposób eliminacji tego
drzewa,nie wiem kwas inne preparaty aby drzewo uschło.Wtedy chyba byłby
mniejszy problem o jego wycinkę.Już wolę posadzić dwa inne.Zależy mi też
na tym aby sąsiadka nie pokapowała się w czym rzecz-miłośniczka tego
drzewa ale nic nie poomaga w porządkach.Proszę o jakieś sprawdzone sposoby.

czesty problem.
Bez pozwolenia nic nie zrobisz a pozwolenie jest prawie niemozliwe do
zalatwienia. A z takich powodow jak twoje to juz w ogole.
Jesli galezie dotykaja trakcji to zglos do energetyki, wytna
najblizsze galezie w ciagu kilku dni, maja taki obowiazek. Jakby ci
zwarlo instalacje to musieliby placic odszkodowanie za kazdy spalony
sprzet w domu.
A co do wyciecia to zdaje sie że za jedno drzewo teraz trzeba sadzic
dwadziescia a nie dwa. Tak przy najmniej musiala zrobic firma o ktorej
slyszalem (budowali parking a wycieli kilka drzew).

drzewo