drzweo w Piątek

Data: 2009-04-12 11:34:35
Autor: Darek Mroz
drzweo w Piątek
Data: 2009-04-12 03:48:22
Autor: WIADRO
drzweo w Piątek
On 12 Kwi, 11:34, "Darek Mroz" <DArek.Mroz_DI...@wp.pl> wrote:
Zginął następny.
POdobno jechał ponad 100km

:)  podobno miał czułka i był zielony

Data: 2009-04-12 12:48:37
Autor: Hinek
drzweo w Piątek

Użytkownik "Darek Mroz" <DArek.Mroz_DIVER@wp.pl> napisał

Zginął następny.

Jestes nekrofilem?  To obrzydliwe zboczenie :(

--
Hinek
Deauville i inne..

Data: 2009-04-12 13:33:02
Autor: Kuczu
drzweo w Piątek
Darek Mroz pisze:
Zginął następny.
POdobno jechał ponad 100km

100 km od domu czy po wypadku jechal jeszcze 100 km bez glowy ? Tak czy siak wyczyn. Szacun !

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-12 18:21:30
Autor: Panslavista
drzweo w Piątek
Darek Mroz pisze:
Zginął następny.
POdobno jechał ponad 100km

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zginal-motocyklista-jego-motor-uderzyl-w-drzewo,wid,11031159,wiadomosc.html
L O L :)
jednego debila mniej

óóó

Data: 2009-04-18 21:51:49
Autor: Panslavista
drzweo w Piątek

Data: 2009-04-19 03:49:06
Autor: Arni
drzweo w Piątek
Panslavista pisze:
Użytkownik Panslavista napisał:

óóó
óóó

mam takie pytanko: mozesz wypierdalac z tym z tej grupy?
rzygac sie chce jak widze te altdupowe literki niewydarzonych shitożerców.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-04-19 09:54:08
Autor: Marcin Gardeła
drzweo w Piątek
Arni wrote:
[...]

Co to jest altdupowa literka niewydarzonego shitożercy? Ja widzę tam tylko óóó, nie wolno używać "ó" ?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-19 12:07:17
Autor: Arni
drzweo w Piątek

grupa idiotów myslaca ze są władcami usenetu i robiaca syf gdzie sie da. Ich gniazdo to alt.pl.dupa a Panslavista wystepuje tam jako postac drugoplanowa. Poza tym polecam: http://groups.google.pl/groups/search?q=panslavista&qt_s=Przeszukuj+grupy

Data: 2009-04-20 08:38:07
Autor: Kefir
drzweo w Piątek
Elou!
"Arni" <arni@NO.SPAM> wrote in message news:gsdvuk$orr$1inews.gazeta.pl...

-- Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Honda Prelude 2,0 EX  piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

Gratsy. Nie napisales czy Twoj czy zony ;) Acha: wpomoz, prosze, ma zmeczona pamiec: ile linijek max moze miec stopka?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne 955 / 660

Data: 2009-04-20 09:01:19
Autor: Arni
drzweo w Piątek
Kefir pisze:

Gratsy. Nie napisales czy Twoj czy zony ;)

w sumie dla zony ale na razie sie robi a potem ja bede testowałzeby oddac pełnosprawny produkt zonie :)

Acha: wpomoz, prosze, ma zmeczona pamiec: ile linijek max moze miec stopka?

trzyyyczteryyallllbopinć :)
wiem, i tak wywaliłem adres stronki, hondzia pojdzie do ludzi to sie mniejszy.

Data: 2009-04-12 20:15:08
Autor: sanczeski
drzweo w Piątek
a może po prostu lepiej powstrzymać się od komentowania, - umarł człowiek czy to był motocyklista czy anarchista - zostawmy go w spokoju, nasze mniej czy bardziej głupawe komentarze go już nie dotyczą - widocznie potrzebne są komentującym

--
sanczes -- -- -- Sopot
gsxf 600 -wydana

Data: 2009-04-12 22:03:39
Autor: Hinek
drzweo w Piątek

Użytkownik "sanczeski" <jchodoniuk@wp.pl> napisał

głupawe komentarze go już nie dotyczą - widocznie potrzebne są komentującym

Nie przyszlo Ci do glowy ze tu nie chodzi o s.p. czlowieka ktory
odszedl na niebieskie autostrady?
Co wnosi info, ze ktos sie zabil? Pomoglo Ci w czyms?
Tylko patrzec jak pojawia sie linki do roznych makabrycznych
zdjec. Sezon sie zaczal to i rozni durnie sie uaktywniaja :(
Pozdr

--
Hinek
Deauville i inne..

Data: 2009-04-13 10:26:48
Autor: sanczeski
drzweo w Piątek
no do tegoż zmierzałem - jeżeli powstrzymamy się od komentowania podobnych postów, może mniej ich będzie - albo wcale

pozdr
--
sanczes -- -- -- Sopot
gsxf 600 -wydana