drzwi

Data: 2016-02-08 10:57:48
Autor: J.F.
drzwi
UĹĽytkownik "pilocik"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:56b64ebb$0$22823$65785112@news.neostrada.pl...
Kupiłem drzwi, przesuwne.
Takie sobie wymarzyłem :)
Zgodnie z danymi wg strony producenta grubość skrzydła to 40mm
Kupiłem kasety do drzwi przesuwnych, zgodnie z opisem producenta maksymalna grubość skrzydła to 40mm.
Zamontowałem kasety ale drzwi nie da rady wsunąć ponieważ skrzydło w najgrubszym miejscu (przeszklenie) ma 50mm
kto powinien za to beknąć ?
Jak myślicie, czy ugram coś na "niezgodność towaru z umową" ?

Teoretycznie po to jest.
Pytanie tylko czy ugrasz cos ponad zwrot ceny i drzwi.

Drogie te drzwi i kaseta ?
Bo producent drzwi powinien zwrocic koszta dodatkowe montazu.
Pytanie, czy bedzie mu sie chcialo obnizyc cene o cene wiekszej kasety.

Ewentualnie ... wezwac do usuniecia usterki, czyli dostarczenia drzwi o grubosci 40 mm :-)

No i czy kopać się z producentem czy ze sprzedawcą - towar wybrałem na

z tytulu niezgodnosci to u sprzedawcy.

stronie producenta, znalazłem lokalnego dystrybutora i u niego zamówiłem konkretny model.

Zdalnie czy w sklepie ? Bo jak zdalnie, to mozesz oddac w 10 czy 14 dni bez podania przyczyn.
No ale znow wraca kwestia kosztow dodatkowych.

J.

drzwi