duĹźy rodzinny namiot

Data: 2011-04-10 17:57:14
Autor: pwz
duĹźy rodzinny namiot
Witam!

Krótko: rozglądam się za dużym, rodzinnym namiotem. Rodzinnym, tzn. 2 osoby dorosłe + 2 dzieci. Ważne, żeby miał dużą część-"pokój dzienny"/przedsionek albo coś w rodzaju livingroomu ;-) Z możliwością ustawienia garów itd. Sypialnie dwie albo jedna duża, to mniej ważne. Cel: turystyka raczej stacjonarna (więc waga mniej istotna), namiot raczej campingowy aniżeli turystyczno-pieszy.

Podpowiecie na które marki/modele warto zwrócić uwagę?
pwz

Data: 2011-04-10 18:50:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
duĹźy rodzinny namiot
pwz, Sun, 10 Apr 2011 17:57:14 +0200, pl.rec.gory:
[...]

Jack Wolfsking, z tego co pamiętam, ma takie "stacjonarne" namioty. Mój
znajomy na naprawdę wielki namiot Campusa, model Sfinx (Sphinx?), niby
4-osobowy, a można tam spokojnie zagrać w tenisa (w przedsionku, w sypialni
jest boisko do piłki nożnej i małe do koszykówki. Tylko marnie z
umieszczeniem koszy na ścianach :-/).

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-10 20:50:43
Autor: rAzor
duży rodzinny namiot
Darz bór! Użytkownik... he he - Marek 'marcus075' Karweta raczył napisać:
[...]

A jest jakiś maszt pod antenę satelitarną?..
A jeśli tak, to skąd wziąć fachowca, żeby ją odopowiednio ustawił?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2011-04-11 10:20:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
duży rodzinny namiot
rAzor, Sun, 10 Apr 2011 20:50:43 +0200, pl.rec.gory:
A jest jakiś maszt pod antenę satelitarną?..

Ba! A w namiocie z sufitu zwisa projektor. Kino, azor, kino!

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-11 08:14:56
Autor: pwz
duży rodzinny namiot
[...]

OK, dzięki za podpowiedź. Campusa (przynajmniej namioty) zwykłem omijać z daleka po tym jak w 1. sezonie zaczął mi tropik cieknąć na szwie, a potem bujałem się z reklamacją. Ale rozejrzę się z JW.
pwz

Data: 2011-04-11 08:37:34
Autor: Wojciech Wierba
duży rodzinny namiot
Witam,
Popatrzyłbym też na namioty Quechua w Decathlonie,
na przykład:
http://www.decathlon.com.pl/PL/base-seconds-4-2-74201815/#

Co prawda nie używałem go, ale od 2 lat uzywam do turystyki
samochodowej zestawu 2 Seconds II XL i Base Seconds Full (jako przedsionek) i ten zestaw sprawdza sie świetnie.
Jeśli nocuję w danym miejscu tylko jedną noc a pogoda jest
'bezdeszczowa' to rozstawiam tylko 2 seconds II XL ( a rzeczywiście
rozstawiasie go w minutę - łącznie z przyszpileniem i odciągami - składanie przy odrobinie wprawy załmuje 2-3 minut).
Natomiast
http://www.decathlon.com.pl/PL/base-seconds-full-be-owy-173294003/
rozkłada się trochę dłużej (~5 minut)a składa też ~5 minut.

Ponieważ namiot Base Seconds 4.2 opiera sie na tych samych konstrukcjach, to podejrzewam, że powinien sprawować się równie dobrze.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-04-11 09:18:17
Autor: pwz
duży rodzinny namiot
W dniu 2011-04-11 08:37, Wojciech Wierba pisze:
Witam,
Popatrzyłbym też na namioty Quechua w Decathlonie,
na przykład:
http://www.decathlon.com.pl/PL/base-seconds-4-2-74201815/#
(...)
Ponieważ namiot Base Seconds 4.2 opiera sie na tych samych
konstrukcjach, to podejrzewam, że powinien sprawować się równie dobrze.

WOW! Faktycznie, wygląda super! :-)
pwz

Data: 2011-04-11 13:07:14
Autor: Marcin Kysiak
duży rodzinny namiot
[...]

Ja mam taki namiot od zeszłego roku, użyłem na dwóch wyjazdach. Było całkiem wygodnie, choć przy pompowanych materacach sypialnie robią się niskie pod skosami.

Rozstawia się całkiem wygodnie, składanie to inna bajka ("Kupiłem namiot Queczuja, złożyć nie mogę ni ...") , choć można nabrać wprawy.

Za pewną wadę można uznać rozmiar i formę złożonego namiotu - składa się do pokrowca o kształcie dużego koła o średnicy 80cm. Woziłem w kombi na kurtynie bagażnika przypięty ekspanderami, wtedy całkiem OK, ale do innych samochodów nie polecam.

Pozdrawiam,
Marcin

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii:        http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2011-04-11 08:19:46
Autor: Bartosz
duĹźy rodzinny namiot

UĹźytkownik "pwz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:insk11$gkb$1@news.onet.pl...

Witam!

Krótko: rozglądam się za dużym, rodzinnym namiotem.

Witaj,

Jeśli masz możliwość to wpadnij do Decathlon'a. Mają tam duży wybór namiotów, o które Ci chodzi. Ceny rozsądne, jakość OK.

Pozdrawiam

duĹźy rodzinny namiot