dual sim - opinie o myphone

Data: 2010-03-03 18:16:25
Autor: ...:::WISKOLER:::...
dual sim - opinie o myphone
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 3 marzec (środa),
znalazłem donos TW *icek2*,
o treści cytowanej poniżej:

Witam,

szukam telefonu dual sim - nie chce 2 cegieł

czy myphone jest w miarę ok?

myślę o:
myPhone 8920 MARK

czy ktoś używa/używał tych telefonów?

Mam i używałem Myphone 6650.
Zalety:
Lekki, cienki, jeden w kieszeni, dobra obsługa wyboru z której karty
dzwonić/pisać, dobry dźwięk przychodzący, brak zastrzeżeń z drugiej strony
o moim dźwięku, dość głośne dzwonki, mozliwość ustawienia innego dzwonka
przychodzącego zależnie od karty na którą przychodzi połączenie, radio
działające w miarę sensownie.

Wady:
Brak javy, brak T9, brak polskiego słownika w trakcie wpsywania terminów w
kalendarzu. Pomyłka jeśli chodzi o obsługę kalendarza - terminarz nie
działa, małe możliwości jeśli chodzi o personalizację dzwonków do
poszczególnych kontaktów, o braku słownika T9 już pisałem? Wysłanie
sensownego zdjęcia MMS-em graniczy z cudem.

Więcej grzechów nie pamiętam, natomiast jak to wyglada w 8920 nie wiem, ale
widząc jego specyfikację spodziewam sie tego samego.
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

dual sim - opinie o myphone