dudnienie, trzęsienie autem podczas przyspieszania

Data: 2011-04-26 18:19:00
Autor: Hektor
dudnienie, trzęsienie autem podczas przyspieszania
Użytkownik "AKow" <123qwe123@232ererwerwer.pl> napisał

Podczas przyspieszania występuje dudnienie i trzęsienie całym autem. Po odpuszczeniu gazu problem ustępuje czyli auto jedzie normalnie. Wykluczam niewyważone koła, złe ciśnienie w kołach.

Sprzęgło hydrokinetyczne lub przegub (wewnętrzny?).

ZK

Data: 2011-04-27 08:26:12
Autor: Robson
dudnienie, trzęsienie autem podczas przyspieszania
Sprzęgło hydrokinetyczne

Że co sprzęgło, straciło wyważenie? Na pewno nie.

lub przegub (wewnętrzny?).

A to jest bardzo prawdopodobne. U mnie był dokładnie taki efekt: przyspieszanie i drgawki, odpuszczanie gazu i spokój. Po wymianie krótkiej półosi przeszło. Pacjent: Dodge Caravan.

Data: 2011-04-28 13:41:01
Autor: Hektor
dudnienie, trzęsienie autem podczas przyspieszania
Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał

Sprzęgło hydrokinetyczne

Że co sprzęgło, straciło wyważenie? Na pewno nie.

To jest automat.
Po prostu się zużyło. Nie miałem takiego egzemplarza w ręku ale znam objawy. Właśnie takie jak opisywane.

ZK

dudnienie, trzęsienie autem podczas przyspieszania