Data: 2017-08-13 21:21:42 | |
Autor: w systemie siĹa 'POPIS/EU | |
dupagate | |
czy Ktoś spoza dyskutantów merytorycznych może mi w końcu wyjaśnić na czym polega programowa regulacja spalania w optymalnie sterowanym silniku volkswagena?
|
|
Data: 2017-08-13 13:11:07 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
dupagate | |
Pewno w tym ze gps twierdzi ze samochod stoi a silnik pracuje z dziwnymi predkosciami i kola sie obracaja. Tak mozna zrobic oszustwo prawie doskonale.
|
|
Data: 2017-08-13 13:26:26 | |
Autor: Przemyslaw P. | |
dupagate | |
Szybciej przez ESP i czujniki przeciążenia. W końcu nie każde auto jest z fabryczną Navi, a esp jest już od jakiegoś czasu obowiązkowy
|
|
Data: 2017-08-13 13:45:09 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
dupagate | |
Przy puszczeniu w czasie testu na rolkach esp nie wysle jednoznacznego sygnau ze jest robiony test. Testow nie robia na starych samochodach tylko na najnowszych. Nawigacja w nowych to standard jak lampka oswietlenia kabiny. Algorytm rozpoznania testu prosty. Auto sie nie przemieszcza a kola sie kreca. Kazdy nienaturalny w eksploatacji samochodu stan mozna wykorzystac. Jak wiadomo ze w czasie testu nie ma nikogo w samochodzie to mozna jeszcze wykorzystac w fotelu czujnik nacisku od poduszek.
|
|
Data: 2017-09-01 18:33:05 | |
Autor: T. | |
dupagate | |
W dniu 2017-08-13 o 22:45, Zenek Kapelinder pisze:
Przy puszczeniu w czasie testu na rolkach esp nie wysle jednoznacznego sygnau ze jest robiony test. Testow nie robia na starych samochodach tylko na najnowszych. Nawigacja w nowych to standard jak lampka oswietlenia kabiny. Algorytm rozpoznania testu prosty. Auto sie nie przemieszcza a kola sie kreca. Kazdy nienaturalny w eksploatacji samochodu stan mozna wykorzystac. Jak wiadomo ze w czasie testu nie ma nikogo w samochodzie to mozna jeszcze wykorzystac w fotelu czujnik nacisku od poduszek. Raczej GPS w zamkniętej hali testowej nie zadziała. T. |
|
Data: 2017-08-14 11:43:52 | |
Autor: J.F. | |
dupagate | |
Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości
Szybciej przez ESP i czujniki przeciążenia. W końcu nie każde auto jest z fabryczną Navi, a esp jest już od jakiegoś czasu obowiązkowy Zdaje sie, ze jest unijna dyrektywa, ze auto ma samo zglaszac wypadki .... wiec gps nieomal musi miec. Ale tu bylo chyba prosciej - trzeba bylo powiedziec komputerowi ze to test na rolkach, wiec on sobie odpowiedni tryb wlaczal. J. |
|
Data: 2017-08-13 22:56:05 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
dupagate | |
W dniu 2017-08-13 o 22:11, Zenek Kapelinder pisze:
Pewno w tym ze gps twierdzi ze samochod stoi a silnik pracuje z dziwnymi predkosciami i kola sie obracaja. Tak mozna zrobic oszustwo prawie doskonale. Dupa tam gps. Silniki po każdym starcie pracowały w trybie zgodnym z normami. Tryb ten wyłączał się w okolicznościach wskazujących na normalne użytkowanie. W Audi było coś o wykryciu ruchu kierownicy większego niż 15 stopni, które to wykrycie wyłączało właśnie tryb testowy. No bo kto na stanowisku pomiarowym kręci kierownicą w te i nazad? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2017-08-13 14:41:24 | |
Autor: Przemyslaw P. | |
dupagate | |
Czyli min esp, bo czujnik skrętu to integralna część esp. Tym bardziej, że jest obowiązkowe, więc nie ma obawy, że ns testy trafi nieodpowiednia wersja :).
Tak przy okazji, to w ogóle jest jakaś szansa, że któryś z silników Diesla spełnia te normy? |
|
Data: 2017-08-13 15:15:46 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
dupagate | |
Z tego co widze na ulicach to w moim masterze chyba spelnia bo spalin nie widac. Za to ostatnio widuje sporo duzo nowszych dizli walacych przy ruszaniu czarnym dymem.
|
|
Data: 2017-09-01 18:33:43 | |
Autor: T. | |
dupagate | |
W dniu 2017-08-14 o 00:15, Zenek Kapelinder pisze:
Z tego co widze na ulicach to w moim masterze chyba spelnia bo spalin nie widac. Za to ostatnio widuje sporo duzo nowszych dizli walacych przy ruszaniu czarnym dymem. Bo to DPF wypala sadze. T. |
|
Data: 2017-09-01 16:25:37 | |
Autor: Przyjazny | |
dupagate | |
On 2017-08-13 21:41, Przemyslaw P. <przemyslaw.22@gmail.com> wrote:
Czyli min esp, bo czujnik skrętu to integralna część esp. Tym bardziej, że jest obowiązkowe, więc nie ma obawy, że ns testy trafi nieodpowiednia wersja :). Spełniają, ale w zabawie chodziło o to żeby spełniały bez tankowania AdBlue. |
|
Data: 2017-08-14 13:39:15 | |
Autor: w systemie siĹa 'POPIS/EU | |
dupagate | |
czy Ktoś potrafi odpowiedzieć na moje pytanie?
i drugie - skoro ESP jest już obowiązkowy - to jest jakaś norma z opisem jego działania? (tak przy okazji) |