Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   dupagate

dupagate

Data: 2017-08-13 21:21:42
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
dupagate
czy Ktoś spoza dyskutantów merytorycznych może mi w końcu wyjaśnić na czym polega programowa regulacja spalania w optymalnie sterowanym silniku volkswagena?

Data: 2017-08-13 13:11:07
Autor: Zenek Kapelinder
dupagate
Pewno w tym ze gps twierdzi ze samochod stoi a silnik pracuje z dziwnymi predkosciami i kola sie obracaja. Tak mozna zrobic oszustwo prawie doskonale.

Data: 2017-08-13 13:26:26
Autor: Przemyslaw P.
dupagate
Szybciej przez ESP i czujniki przeciążenia. W końcu nie każde auto jest z fabryczną Navi, a esp jest już od jakiegoś czasu obowiązkowy

Data: 2017-08-13 13:45:09
Autor: Zenek Kapelinder
dupagate
Przy puszczeniu w czasie testu na rolkach esp nie wysle jednoznacznego sygnau ze jest robiony test. Testow nie robia na starych samochodach tylko na najnowszych. Nawigacja w nowych to standard jak lampka oswietlenia kabiny. Algorytm rozpoznania testu prosty. Auto sie nie przemieszcza a kola sie kreca. Kazdy nienaturalny w eksploatacji samochodu stan mozna wykorzystac. Jak wiadomo ze w czasie testu nie ma nikogo w samochodzie to mozna jeszcze wykorzystac w fotelu czujnik nacisku od poduszek.

Data: 2017-09-01 18:33:05
Autor: T.
dupagate
W dniu 2017-08-13 o 22:45, Zenek Kapelinder pisze:
Przy puszczeniu w czasie testu na rolkach esp nie wysle jednoznacznego sygnau ze jest robiony test. Testow nie robia na starych samochodach tylko na najnowszych. Nawigacja w nowych to standard jak lampka oswietlenia kabiny. Algorytm rozpoznania testu prosty. Auto sie nie przemieszcza a kola sie kreca. Kazdy nienaturalny w eksploatacji samochodu stan mozna wykorzystac. Jak wiadomo ze w czasie testu nie ma nikogo w samochodzie to mozna jeszcze wykorzystac w fotelu czujnik nacisku od poduszek.


Raczej GPS w zamkniętej hali testowej nie zadziała.
T.

Data: 2017-08-14 11:43:52
Autor: J.F.
dupagate
Użytkownik "Przemyslaw P."  napisał w wiadomości
Szybciej przez ESP i czujniki przeciążenia. W końcu nie każde auto jest z fabryczną Navi, a esp jest już od jakiegoś czasu obowiązkowy

Zdaje sie, ze jest unijna dyrektywa, ze auto ma samo zglaszac wypadki .... wiec gps nieomal musi miec.

Ale tu bylo chyba prosciej - trzeba bylo powiedziec komputerowi ze to test na rolkach, wiec on sobie odpowiedni tryb wlaczal.


J.

Data: 2017-08-13 22:56:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
dupagate
W dniu 2017-08-13 o 22:11, Zenek Kapelinder pisze:
Pewno w tym ze gps twierdzi ze samochod stoi a silnik pracuje z dziwnymi predkosciami i kola sie obracaja. Tak mozna zrobic oszustwo prawie doskonale.


Dupa tam gps. Silniki po każdym starcie pracowały w trybie zgodnym z normami. Tryb ten wyłączał się w okolicznościach wskazujących na normalne użytkowanie. W Audi było coś o wykryciu ruchu kierownicy większego niż 15 stopni, które to wykrycie wyłączało właśnie tryb testowy. No bo kto na stanowisku pomiarowym kręci kierownicą w te i nazad?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2017-08-13 14:41:24
Autor: Przemyslaw P.
dupagate
Czyli min esp, bo czujnik skrętu to integralna część esp. Tym bardziej, że jest obowiązkowe, więc nie ma obawy, że ns testy trafi nieodpowiednia wersja :).
Tak przy okazji, to w ogóle jest jakaś szansa, że któryś z silników Diesla spełnia te normy?

Data: 2017-08-13 15:15:46
Autor: Zenek Kapelinder
dupagate
Z tego co widze na ulicach to w moim masterze chyba spelnia bo spalin nie widac. Za to ostatnio widuje sporo duzo nowszych dizli walacych przy ruszaniu czarnym dymem.

Data: 2017-09-01 18:33:43
Autor: T.
dupagate
W dniu 2017-08-14 o 00:15, Zenek Kapelinder pisze:
Z tego co widze na ulicach to w moim masterze chyba spelnia bo spalin nie widac. Za to ostatnio widuje sporo duzo nowszych dizli walacych przy ruszaniu czarnym dymem.


Bo to DPF wypala sadze.
T.

Data: 2017-09-01 16:25:37
Autor: Przyjazny
dupagate
On 2017-08-13 21:41, Przemyslaw P. <przemyslaw.22@gmail.com> wrote:
Czyli min esp, bo czujnik skrętu to integralna część esp. Tym bardziej, że jest obowiązkowe, więc nie ma obawy, że ns testy trafi nieodpowiednia wersja :).
Tak przy okazji, to w ogóle jest jakaś szansa, że któryś z silników Diesla spełnia te normy?

Spełniają, ale w zabawie chodziło o to żeby spełniały bez tankowania
AdBlue.

Data: 2017-08-14 13:39:15
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
dupagate
czy Ktoś potrafi odpowiedzieć na moje pytanie?

i drugie - skoro ESP jest już obowiązkowy - to jest jakaś norma z opisem jego działania?

(tak przy okazji)

dupagate

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona