duplikat w jakim czasie?

Data: 2012-09-03 08:37:43
Autor: Wemif
duplikat w jakim czasie?
Po jakim czasie można wystawić duplikat faktury, chyba nie ma
sztywno ograniczeń czasowych?
W 2006r wystawiłem fakturę, nie dostałem zapłaty. Klient chce
teraz zapłacić. Chyba mogę mu wystawić duplikat i on normalnie
sobie to wliczy w koszty i odliczy VAT, prawda?

a.

Data: 2012-09-03 12:02:46
Autor: Liwiusz
duplikat w jakim czasie?
W dniu 2012-09-03 10:37, Wemif pisze:
Po jakim czasie można wystawić duplikat faktury, chyba nie ma
sztywno ograniczeń czasowych?

Nie ma.

W 2006r wystawiłem fakturę, nie dostałem zapłaty. Klient chce
teraz zapłacić. Chyba mogę mu wystawić duplikat i on normalnie
sobie to wliczy w koszty i odliczy VAT, prawda?

A tu już terminy mogą być - i do spraw związanych z podatkami, i do zapłaty (przedawnienie roszczenia).

--
Liwiusz

duplikat w jakim czasie?