duplikat z³otej rybki (visa classic) za darmo, rek lamacja uznana

Data: 2009-07-06 13:56:43
Autor: wspolna-flaszka.pl
duplikat z³otej rybki (visa classic) za darmo, rek lamacja uznana
Witam!
Jako ciekawostke podaje, w³asnie otrzymalem maila z mBanku:
-- -- -- -- -- -- --
Szanowny Panie
W zwi±zku z reklamacj± zarejestrowan± w dniu 2009-06-06 22:07:19 (numer R40(...)8) przekazujemy wyja¶nienia mBanku

Duplikat karty wydany bezp³atnie. Zostanie on wys³any na adres:
(...)

Z powa¿aniem
mBank
-- -- -- -- -- -- -- --
Prosimy nie odpowiadaæ na niniejsz± wiadomo¶æ.
W przypadku niezaakceptowania rozwi±zania prosimy o przes³anie informacji na skrzynkê kontakt@mbank.pl lub kontakt z operatorem mLinii (0-801-300-800)

Zglaszaj±c reklamacje powiedzia³em, ¿e karta siê rozwarstwia co nie umo¿liwia jej u¿ywanie, i to nie z mojej winy, wiêc
tryudno bym ponosi³ koszt wydania duplikatu.

Przy okazji co do rozwartswiania kart to czy zdarza sie wam to z kartami nie posiadaj±cymi chipa, bo moim zdaniem wlasnie
przez wk³adanie do czytnika chipów karty sie psuj±, ¶wiadcza o tym opinie grupowiczow na temat solidnych rzekomo kart
getin i millenium, szkopul w tym ze one nie posiadaja chipa :)

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawd¼ jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-07-06 17:13:05
Autor: Titus Atomicus
duplikat z³otej rybki (visa classic ) za darmo, reklamacja uznana
Witam,
Ja z kolei (pisalem tu juz o tym) reklamowalem kiedys Zlota Rybke ze zdjeciem.
Rzecz w tym, ze po klku miesiacach uzywania zdjecie jest calkiem wytarte co budzi podejrzliwosc sprzedawcow.
Niestety, kolejna Zlota Rybka ze zdjeciem zachowuje sie tak samo. Przez ostatni rok malo ja uzywam.
Pytanie - czy mBank zmienil albo zapowiadal jakies zmiany technologii nadruku?
Bo jesli nie, to przechodze na karte bez zdejcia.

TA

Data: 2009-07-06 18:21:00
Autor: wspolna-flaszka.pl
duplikat z³otej rybki (visa classic) za darmo, reklamacja uznana

U¿ytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa³ w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-DF392F.17130506072009news.onet.pl...
[...]

nie wiem, ale wiem ze wprowadzaja mastercard moze beda lepsze

Data: 2009-07-06 22:53:05
Autor: Akkon
duplikat z³otej rybki (visa classic ) za darmo, reklamacja uznana

> Rzecz w tym, ze po klku miesiacach uzywania zdjecie jest calkiem wytarte co budzi podejrzliwosc sprzedawcow.

Ja mam co prawda kartê bez zdjêcia, ale pasek podpisu, srebrna farba z wypuk³o¶ci itp. wycieraj± siê równie skuteczne :( Kiedy¶ nawet te¿ stara³em siê dowiedzieæ czy za wydany duplikat w takiej sytuacji (wtedy jeszcze autoryzacja odbywa³a siê wy³±cznie podpisem, a ten by³ ca³kowicie "zjedzony" przez czytniki) nie pobior± mi op³aty, ale stanê³o na tym, ¿e najpierw muszê kartê zamówiæ, op³atê mi pobior±, a pó¼niej ewentualnie mogê z³o¿yæ reklamacjê. Wola³em nie ryzykowaæ ;)

Niestety, kolejna Zlota Rybka ze zdjeciem zachowuje sie tak samo.

Tak jak u mnie.

Pytanie - czy mBank zmienil albo zapowiadal jakies zmiany technologii nadruku?

Nie wydaje mi siê. Generalne karty mBanku choæ wizualnie ³adnie, to bardzo szybko ulegaj± zu¿yciu.

Bo jesli nie, to przechodze na karte bez zdejcia.

Zdjêcie Ci siê wycieraæ co prawda nie bêdzie, ale reszta...

Data: 2009-07-07 01:12:05
Autor: Ma³gosiaK
On 6 Lip, 17:13, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Dziêkujê za sygna³
Aktualnie nie planujemy zmian technologii nadruku. Przeka¿ê jednak
sygna³ od Ciebie

Ma³gosiaK
mBank

Data: 2009-07-07 10:41:31
Autor: Titus Atomicus
duplikat z³otej rybki (visa classic ) za darmo,reklamacja uznana
In article <11fe9574-4d09-43f1-a0a2-8ca2f737cf26@d32g2000yqh.googlegroups.com>,
 Ma³gosiaK <malkow77@gmail.com> wrote:

> [...]

Dziêkujê za sygna³
Aktualnie nie planujemy zmian technologii nadruku. Przeka¿ê jednak

O, dzieki. Probowalem to zglaszac konssultantowi na mLinii jako powod rezygnacji z karty ze zdjeciem, ale twierdzil ze nie ma takiej mozliwosci.

TA

duplikat z³otej rybki (visa classic) za darmo, rek lamacja uznana