durgi samochód w rodzinie prosba o pomoc

Data: 2013-09-13 09:21:32
Autor: Maciek
durgi samochód w rodzinie prosba o pomoc
Dnia Fri, 13 Sep 2013 00:10:28 -0700 (PDT), Cynio napisał(a):

i zupełne szaleństwo:

Chcesz zaszalec, to przyjrzyj sie Dacii Logan. Jest mala, a za 9 tys.
kupisz rocznik 2005.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-09-13 00:33:53
Autor: Cynio
W dniu pi±tek, 13 wrze¶nia 2013 09:21:32 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

Chcesz zaszalec, to przyjrzyj sie Dacii Logan. Jest mala, a za 9 tys.

kupisz rocznik 2005.

Sorrki nie napisałem jeszcze jednego, ale najbardziej istotnego założenia czyli samochód musi podobać się żonie. Swifta Mk5 i Logana pokazywałem żonie i odpadły.
Niestety tym razem muszę kupować z sercem i rozumem, a nie samym rozumem:-(

Pozdr.
Cynio

Data: 2013-09-13 11:45:54
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Cynio pisze tak:

Swifta Mk5 i Logana pokazywałem żonie i odpadły.

he he he :)

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2013-09-14 08:14:36
Autor: Robek
durgi samochĂłd w rodzinie prosba o pom oc
W dniu 2013-09-13 09:33, Cynio pisze:
W dniu piątek, 13 września 2013 09:21:32 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

[...]

Nie podoba siÄ™ ĹĽonie? To niech zarobi i utrzyma taki co siÄ™ podoba :)

Robek

durgi samochód w rodzinie prosba o pomoc