durne deklaracje w umowie OC poj mech.

Data: 2009-03-10 12:40:59
Autor: *piotr'ek*
durne deklaracje w umowie OC poj mech.
Na ile takie zapisy w umowie OC są wiążące?

To już nie Twój problem tylko tego, którego skasujesz. Umowa OC musi spełniać odgórnie określone warunki, a Link4 rzeczone dane wyłącznie w celach statystycznych zbiera. Co do młodych kierowców, to wiele firm stosuje w związku z tym zwyżkę składki w momencie podpisywania umowy, a i nie mogą Cię zmusić, aby 20 latkowi nie udostępnić auta.

*

Data: 2009-03-10 04:46:39
Autor: przypadek
On 10 Mar, 12:40, "*piotr'ek*" <piotr_ekntowyka...@gazeta.pl> wrote:
> Na ile takie zapisy w umowie OC są wiążące?

To już nie Twój problem tylko tego, którego skasujesz.

No nie sądzę. Ja nie twierdzę, że umowa będzie nieważna - będzie
ważna, bo to gwarantuje ustawa, ale czy Link4 nie będzie miał
roszczenia przynajmniej o dopłatę do poziomu ubezpieczenia takiego jak
z młodym?

 Umowa OC musi
spełniać odgórnie określone warunki, a Link4 rzeczone dane wyłącznie w
celach statystycznych zbiera.

Nieprawda - pobaw się z ich kalkulatorem na stronie. Za to ma się
wyższą składkę.

Co do młodych kierowców, to wiele firm stosuje
w związku z tym zwyżkę składki w momencie podpisywania umowy, a i nie mogą
Cię zmusić, aby 20 latkowi nie udostępnić auta.

No o to się rozchodzi - czy mogą mieć później jakieś roszczenia?

Data: 2009-03-10 12:50:52
Autor: *piotr'ek*
durne deklaracje w umowie OC poj mech.
czy Link4 nie będzie miał roszczenia przynajmniej o dopłatę do poziomu ubezpieczenia  takiego jak z młodym?

Nie, ale mogą się pytać o powód prowadzenia auta przez młodego. Odpisujesz, np.że miałeś wtedy zwichniętą nogę i po sprawie.

Nieprawda - pobaw się z ich kalkulatorem na stronie. Za to ma się
wyższą składkę.

Wiem. Większość ma zwyżki.

*

Data: 2009-03-10 16:12:17
Autor: Zbynek Ltd.
durne deklaracje w umowie OC poj mech.
Witam

*piotr'ek* napisał(a) :
[...]

Chyba żartujesz, prawda? Odpowiadasz wtedy, że to nie ich sprawa, dlaczego prowadził. Jest jakieś zezwolenie potrzebne, czy co? Za bardzo boisz się osób "urzędowych".

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

Data: 2009-03-10 17:10:03
Autor: *piotr'ek*
durne deklaracje w umowie OC poj mech.
Chyba żartujesz, prawda?

Fakt... zamotany trochę byłem i głupotę napisałem.

*

durne deklaracje w umowie OC poj mech.